- Skladem
- Doprava od 129 Kč
- Osobní odběr 20 Kč (1)
- Doprava od 129 Kč
- Osobní odběr 20 Kč (1)
















| Výrobce | Pirelli Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
| Kategorie | Motopneu a motoduše Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
| Šířka pneu | 120 mm Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Profilové číslo | 70 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Dvojčíslí za lomítkem, které udává poměr mezi šířkou pneumatiky a výškou bočnice v procentech. | |
| Průměr disku | R17 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Velikost disku/ráfku v palcích, přičemž 1 palec je cca 25,4 mm. "R" je zkratka pro radiální konstrukci pneumatiky. | |
| Bezdušové | Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Plášť není oddělen od duše, ale vzduch drží mezi vnitřní vrstvou gumy a ráfkem. Lépe odolávají proražení a při náhlém úniku vzduchu jsou mnohem bezpečnější. Značí se TL (tubeless). | |
| Zesílená pneu | Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| S duší | Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Typ motopneu | silniční/cestovní Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Umístění pneu | přední Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Přední a zadní pneumatika mají u motorek odlišnou konstrukci i vzorek na běhounu. | |
| Index nosnosti | 58 Li Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Udává maximální zatížení na jednu pneumatiku. | |
| Index rychlosti | W (270 km/h) Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Index rychlosti (SI = Speed Index) je písmeno odpovídající rychlostní kategorii. Určuje maximální rychlost, při které může pneumatika nést hmotnost určenou hmotnostním indexem (indexem nosnosti). | |
| Produktové číslo | 3976000 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Na Zboží od | 5. září 2018 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| 5 | 15x | ||
| 4 | 2x | ||
| 3 | 1x | ||
| 2 | 0x | ||
| 1 | 0x |
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Rychle se zahřeje a má grip.
Cena
Pro normálního smrtelníka naprosto vyhovující
Super desing. Skvěle drží na vodě.
Drží stopu v náklonu (limit motorky=škrtání hlásičem pod drobným plynem) ; malé ustřelení v náklon drobný štěrk z naplaveniny se chytlo / nešel jsem k zemi; Přežil jsem i olej z Busu po dešti v zatáčce ( naštěstí jsem se rozjížděl z křižovatky = 30km/hod a plné ruce práce s "bruslením" )
Třetí sada
Na konci životnosti na vodě nejisté, ale čitelné. (možná to je klad :-) )
BMW RT 1200. Jízdy sólo někdy s plně naloženými kufry (Alpy), někdy ve 2.
Plním dusíkem = tlaky se nehnu = vždy nahuštěno správně!! Bez dusíku se neskutečně mění tlak. První sadu jsem plnil vzduchem a nebylo to ono. Buď mírně odskakovala, nebo se hrnula. Pokud jsem nejel jak důchodce 80 km/hod :-)
Bez dusíku ani ránu. Alpy 7°C máš přesný tlak. Sjedeš k moři, na asfaltu 50°C a máš bez zásahu stále přesný tlak. Dusík, jedině dusík... no mechanicky odfiltrovaný kyslík a jiné drobné molekuly je přesnější. Takže dusík :-)
Ještě jsme neobuli. Nemohu hodnotit














