Hlavička stránky
Hlavní obsah stránky
Marketing - Marcela Zamazalová

Marketing - Marcela Zamazalová

Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Čeština, počet stran 500, rok vydání 2010, brožovanáSpolečenský rozvoj jde v současné době velice rychle kupředu a totéž platí o marketingu. Přestože se řada základních marketingových principů nemění a podstata marketingu setrvává, mění se prostředí, v němž firmy působí, vyvíjejí se a zdokonalují metody tvorby marketingových strategií i jednotlivé nástroje marketingu.

Nejlevnější nabídky

Hlídat cenu
Chcete zrušit hlídání ceny?
Martinus
Hodnocení
96% (8 126)
  • Týden a více
  • Doprava od 99 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
  • Dárek zdarma
  • Doprava od 99 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
  • Dárek zdarma
Týden a více
Cena
594 Kč

Podobné výrobky

Všechny podobné

Vývoj ceny

Hodnocení ceny
Dražší než obvykle
Nejnižší cena za 30 dní
437 Kč
Vývoj ceny za 30 dní
+58 Kč
Nejnižší cenaBěžná cena (medián)Rozpětí cen
28. 11. 202508. 12. 202518. 12. 202527. 12. 2025420 Kč470 Kč520 Kč570 Kč610 Kč

Informace o Marketing - Marcela Zamazalová

Popis

Společenský rozvoj jde v současné době velice rychle kupředu a totéž platí o marketingu. Přestože se řada základních marketingových principů nemění a podstata marketingu setrvává, mění se prostředí, v němž firmy působí, vyvíjejí se a zdokonalují metody tvorby marketingových strategií i jednotlivé nástroje marketingu. Nové vydání úspěšné učebnice vymezuje základní marketingové nástroje a jim odpovídající marketingové politiky, současně ukazuje na vzájemné souvislosti. Učebnice zachovává původní členění do šesti hlavních oddílů: Pojetí marketingu a marketingového řízení, Analýza marketingových příležitostí, Výběr cílových trhů, Marketingové nástroje, Marketingové aplikace, Moderní trendy v marketingu. Autoři ale doplnili text o nové poznatky a jevy, které v oblasti marketingu nastaly. Text byl také rozšířen o dvě nové kapitoly, jedna je zaměřena na sociální marketing a druhá se zabývá novými trendy a bariérami v marketingu. Principy a metody marketingu jsou aplikovány na české ekonomické prostředí a reagují na psychologii českého spotřebitele.

Parametry

VýrobceC. H. Beck
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
KategorieKariéra a ekonomika
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Jazyk
čeština
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Počet stran
500
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Rok vydání
2010
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Vazba
brožovaná
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Produktové číslo
978-80-7400-115-4
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.

Recenze

Přidání nového hodnocení

Kariéra a ekonomika C. H. Beck

Více z kategorie
Oblíbené výrobky
Časté volby
Podobné kategorie
Trendy na Zboží
Nakupujete
Internet a PC
Tech a AI