Hlavička stránky
Hlavní obsah stránky
Cizojazyčná kniha Logo Design - Julius Wiedemann (EN)

Logo Design - Julius Wiedemann (EN)

1 hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Angličtina, počet stran 664, rok vydání 2015, pevná / vázanáA good logo can glamorize just about anything. Now available in our popular Klotz format, this sweeping compendium gathers diverse brand markers from around the world to explore the irrepressible power of graphic representation.

Doporučené nabídky

Nejlevnější-kn…
Hodnocení
81% (167)
  • Týden a více
  • Doprava od 64 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
  • Doprava od 64 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
Týden a více
Cena
Nejlevnější
415 Kč

Nejlevnější nabídky

Hlídat cenu
Chcete zrušit hlídání ceny?
Libristo.cz
Hodnocení
69% (35)
  • Týden a více
  • Doprava od 99 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
  • Doprava od 99 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
Týden a více
Cena
415 Kč
Nejlevnější-kn…
Hodnocení
81% (167)
  • Týden a více
  • Doprava od 64 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
  • Doprava od 64 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
Týden a více
Cena
415 Kč
Enbook.cz
Hodnocení
55% (56)
  • Týden a více
  • Doprava 79 Kč
  • Osobní odběr 45 Kč (celá ČR)
  • Doprava 79 Kč
  • Osobní odběr 45 Kč (celá ČR)
Týden a více
Cena
447 Kč

Vývoj ceny

Hodnocení ceny
Obvyklá cena
Nejnižší cena za 30 dní
391 Kč
Vývoj ceny za 30 dní
+24 Kč
Nejnižší cenaBěžná cena (medián)Rozpětí cen
12. 11. 202522. 11. 202502. 12. 202511. 12. 2025380 Kč420 Kč460 Kč500 Kč530 Kč

Podobné výrobky

Všechny podobné

Informace o Logo Design - Julius Wiedemann (EN)

Popis

A good logo can glamorize just about anything. Now available in our popular Klotz format, this sweeping compendium gathers diverse brand markers from around the world to explore the irrepressible power of graphic representation. Organized into chapters by theme, the catalog explores how text, image, and ideas distil into a logo across events, fashion, media, music, and retailers. Featuring work from both star names and lesser-known mavericks, this is an excellent reference for students and professionals in design and marketing, as well as for anyone interested in the visuals and philosophy behind brand identity. The editor Julius Wiedemann studied graphic design and marketing, and was an art editor for digital and design magazines in Tokyo. His many TASCHEN titles include Illustration Now!, Logo Design, Jazz Covers and Information Graphics.

Parametry

VýrobceTASCHEN
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
KategorieCizojazyčné knihy
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Jazyk
angličtina
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Počet stran
664
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Rok vydání
2015
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Vazba
pevná / vázaná
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Produktové číslo
9783836556347
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Na Zboží od
5. října 2018
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.

Recenze 100%

Hodnocení: 100%
1 recenze
5
1x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Přidání nového hodnocení

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

mtjdoskocil9. ledna 2025
Hodnocení: 100%

sikovna spousta veci

husty

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Cizojazyčné knihy TASCHEN

Více z kategorie
Oblíbené výrobky
Časté volby
Podobné kategorie
Trendy na Zboží
Nakupujete
Internet a PC
Tech a AI