Čeština, počet stran 192, rok vydání 2017, brožovanáPoznejte postupy a nástroje úspěšného interim a krizového manažera, který byl během své více jak patnáctileté praxe zodpovědný za řešení podnikových krizí a restrukturalizace řady významných společností. Kniha je na trhu zcela ojedinělá, protože postupy řešení krizí podniků bývají důvěrnou záležitostí právních a poradenských firem a ani majitelé krachujících společností je zpravidla nezveřejňují.
Poznejte postupy a nástroje úspěšného interim a krizového manažera, který byl během své více jak patnáctileté praxe zodpovědný za řešení podnikových krizí a restrukturalizace řady významných společností. Kniha je na trhu zcela ojedinělá, protože postupy řešení krizí podniků bývají důvěrnou záležitostí právních a poradenských firem a ani majitelé krachujících společností je zpravidla nezveřejňují. Autor pro lepší pochopení v knize využívá různých přirovnání mezi postupy a metodikami při záchraně firem a obdobnými postupy a metodikami například při záchraně lidských životů. Použitím příměrů z oblastí, které jsou většině lidí bližší než krizové řízení, seznamuje čtenáře se zákonitostmi platnými v oblasti restrukturalizací a záchrany podniků. V knize jsou použity konkrétní příklady a zkušenosti z nejznámějšího případu autorovy mise v krizovém řízení – záchrany a obratu v podnikání známého výrobce nákladních vozidel TATRA. Do textu je zařazeno i několik odborných vysvětlujících statí, jejichž cílem je rozšířit povědomí o kategoriích, podmínkách a pravidlech v oblasti interim managementu a krizového řízení. Kniha je nedocenitelným návodem pro krizové manažery, může ale posloužit i jako návod pro využití krizových manažerů majitelům firem, insolvenčním správcům, právníkům a bankéřům, kteří se problematikou špatně fungujících podniků profesně zabývají.
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.
Recenze 75%
Hodnocení: 75%
4 recenze
5
2x
4
0x
3
1x
2
1x
1
0x
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Přidání nového hodnocení
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Registrovaný uživatel27. září 2020
Hodnocení: 40%
První kapitola "definice cíle firmy" je dobrá
Ostatní kapitoly jsou jen návodem, jak si najmout krizového manažera a jak to bude probíhat pod jeho vedením
Jde vlastně o reklamu na krizové manažery aneb "nebojte se oslovit krizového manažera"
Moc konkrétních rad ohledně krizového řízení v knize nenajdete
První kapitola mě nadchla, ale další byly jen přehledem práce krizového manažera, tedy, jak jej najít, jak uzavřít smlouvu, jak bude probíhat jeho práce a spolupráce s firmou v krizi.