Hlavička stránky
Hlavní obsah stránky
Království značky: Největší omyly a úspěchy všech dob - Matt Haig

Království značky: Největší omyly a úspěchy všech dob - Matt Haig

Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Čeština, počet stran 322, rok vydání 2006, brožovanáÚspěch značky = obchodní úspěch. Život a zánik firmy závisí často na síle a image značky.

Nejlevnější nabídky

Hlídat cenu
Chcete zrušit hlídání ceny?
Alescenek.cz
Hodnocení
94% (7 345)
  • Skladem
  • Neznámá doprava
Skladem
Cena
356 Kč

Vývoj ceny

Hodnocení ceny
Dražší než obvykle
Nejnižší cena za 30 dní
280 Kč
Vývoj ceny za 30 dní
+76 Kč
Nejnižší cenaBěžná cena (medián)Rozpětí cen
12. 11. 202522. 11. 202502. 12. 202511. 12. 2025270 Kč295 Kč320 Kč345 Kč360 Kč

Podobné výrobky

Všechny podobné

Informace o Království značky: Největší omyly a úspěchy všech dob - Matt Haig

Popis

Úspěch značky = obchodní úspěch. Život a zánik firmy závisí často na síle a image značky. Omyly při strategickém řízení a tvorbě značky mohou mít fatální význam. V knize, která se stala světovým bestsellerem, přináší autor čtenářům jedinečný a zasvěcený pohled na management, tvorbu a marketing značky. Na skutečných příkladech z praxe posledních desetiletí ukazuje chyby a úspěchy předních světových značek. Český překlad, sestávající ze dvou částí, je kombinovaným vydáním dvou samostatných publikací Brand Failures (Chyby a omyly) a Brand Royalty (Království značky) vydaných anglickým nakladatelstvím Kogan Page. První část je věnována největším chybám a omylům jichž se jednotlivé firmy a jejich manažeři dopustili při řízení, marketingu a prezentaci značky a jednotlivých produktů. Druhá část poskytuje pohled na to, jak fungují nejúspěšnější světové elitní značky, co vedlo k jednotlivým úspěchům a na čem jsou a byly uvedené úspěchy založeny. Mezi jednotlivými kritérii, na které se autor zaměřuje, najdeme vedle finanční úspěšnosti značky, také životnost značky, technologický rozvoj nebo použité způsoby komunikace. Kniha Matt Haihga je neocenitelným zdrojem inspirace a poučení pro brand manažery, marketingové a reklamní pracovníky, podnikatele a studenty na celém světě.

Parametry

VýrobceEKOPRESS
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
KategorieKariéra a ekonomika
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Jazyk
čeština
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Počet stran
322
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Rok vydání
2006
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Vazba
brožovaná
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Produktové číslo
80-86929-09-4
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Na Zboží od
29. ledna 2018
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.

Recenze

Přidání nového hodnocení

Kariéra a ekonomika EKOPRESS

Více z kategorie
Oblíbené výrobky
Časté volby
Podobné kategorie
Trendy na Zboží
Nakupujete
Internet a PC
Tech a AI