Hlavička stránky
Hlavní obsah stránky
Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku - Zdeněk Mikoláš

Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku - Zdeněk Mikoláš

3 hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Čeština, počet stran 198, rok vydání 2005, brožovanáKonkurenční potenciál firem je stěžejním faktorem udržení dynamiky podnikání. Autor se pokouší najít v plejádě existujících teorií a praktických pohledů na konkurenci společný základ, výchozí moment, o který by se mohla opřít moderně rozvíjená firma.

Doporučené nabídky

Martinus
Hodnocení
96% (7 442)
  • Skladem
  • Doprava od 99 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
  • Dárek zdarma
  • Doprava od 99 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
  • Dárek zdarma
Skladem
Cena
168 Kč
Zalozka.cz
Hodnocení
97% (757)
  • Skladem
  • Neznámá doprava
Skladem
Cena
168 Kč
Alescenek.cz
Hodnocení
94% (7 345)
  • Skladem
  • Neznámá doprava
Skladem
Cena
Nejlevnější
99 Kč
KNIHY DOBROVSKÝ
Hodnocení
98% (137 698)
  • Skladem
  • Doprava od 69 Kč
  • Osobní odběr zdarma (44)
  • Dárek zdarma
  • Doprava od 69 Kč
  • Osobní odběr zdarma (44)
  • Dárek zdarma
Skladem
Cena
168 Kč

Nejlevnější nabídky

Hlídat cenu
Chcete zrušit hlídání ceny?
Alescenek.cz
Hodnocení
94% (7 345)
  • Skladem
  • Neznámá doprava
Skladem
Cena
99 Kč
KNIHY DOBROVSKÝ
Hodnocení
98% (137 698)
  • Skladem
  • Doprava od 69 Kč
  • Osobní odběr zdarma (44)
  • Dárek zdarma
  • Doprava od 69 Kč
  • Osobní odběr zdarma (44)
  • Dárek zdarma
Skladem
Cena
168 Kč
Martinus
Hodnocení
96% (7 442)
  • Skladem
  • Doprava od 99 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
  • Dárek zdarma
  • Doprava od 99 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
  • Dárek zdarma
Skladem
Cena
168 Kč
Zalozka.cz
Hodnocení
97% (757)
  • Skladem
  • Neznámá doprava
Skladem
Cena
168 Kč
Luxor.cz
Hodnocení
94% (89 513)
  • Skladem
  • Doprava od 50 Kč
  • Osobní odběr zdarma (39)
  • Doprava od 50 Kč
  • Osobní odběr zdarma (39)
Skladem
Cena
168 Kč

Vývoj ceny

Podobné výrobky

Všechny podobné

Informace o Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku - Zdeněk Mikoláš

Popis

Konkurenční potenciál firem je stěžejním faktorem udržení dynamiky podnikání. Autor se pokouší najít v plejádě existujících teorií a praktických pohledů na konkurenci společný základ, výchozí moment, o který by se mohla opřít moderně rozvíjená firma. Vychází přitom z vlastních teoretických výzkumů a zkušeností z praxe. Snaží se jednak nalézt souvislosti mezi současnými poznatky z oblasti ekonomiky, řízení, hospodaření podniků a použitelnými inspiracemi z historicky starších a často již zapomenutých děl a zároveň přiměřeně spojit praktickou uchopitelnost prezentovaných myšlenek s vědeckou a teoretickou průkazností argumentů a pohledů na zkoumané téma. Publikace je určena především podnikatelům, vrcholovým manažerům a poradcům, dále vysokoškolským pedagogům a studentům. Upozornenie: Pri tomto titule nie je vo formáte PDF možné fulltextové vyhľadávanie, alebo nie je fulltextové vyhľadávanie plnohodnotné.

Parametry

VýrobceNakladatelství GRADA
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
KategorieKariéra a ekonomika
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Jazyk
čeština
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Počet stran
198
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Rok vydání
2005
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Vazba
brožovaná
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Produktové číslo
24762630
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Na Zboží od
6. března 2013
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.

Recenze 87%

Hodnocení: 87%
3 recenze
5
1x
4
2x
3
0x
2
0x
1
0x

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Přidání nového hodnocení

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Registrovaný uživatel22. května 2022
Hodnocení: 100%

Chytre, pravdive, obohacujici

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatel24. února 2022
Hodnocení: 80%

Nadčasová odborná publikace se zcela originálním pohledem na konkurenceschopnost podniků.

Prvé vydání bylo již v roce 2005.

Kniha (vč. elektronické verze) je užitečná jak pro studenty VŠ ekonomického směru, tak pro praktiky.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatel4. července 2021
Hodnocení: 80%

Přestože prvé vydání bylo v roce 2005 a druhé 2011, kniha je velmi aktuální. Kniha je velmi často citována.

Tištěná verze je těžce k dostání. V roce 2011 byla kniha vydána rovněž jako e-kniha.

Kniha svým obsahem předběhla v některých pohledech dobu.

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Kariéra a ekonomika Nakladatelství GRADA

Více z kategorie
Oblíbené výrobky
Časté volby
Podobné kategorie
Trendy na Zboží
Nakupujete
Internet a PC
Tech a AI