Hlavička stránky
Hlavní obsah stránky
čtyřkolka Hecht 56155

Hecht 56155

5 hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Výkon motoru 1,2 kW, dojezd 48 km, zelenáHecht 56155 je akumulátorová čtyřkolka s homologací pro provoz na pozemních komunikacích. Lze registrovat jako běžné vozidlo a s patřičným technickým průkazem, registrační značkou a povinným ručením provozovat i na silnici.

Nejlevnější nabídky

Hlídat cenu
Chcete zrušit hlídání ceny?
HECHT - specialista na zahradu
Hodnocení
87% (3 687)
  • Skladem
  • Osobní odběr zdarma (53)
  • Možnost nákupu na splátky + další výhody
  • Osobní odběr zdarma (53)
  • Možnost nákupu na splátky + další výhody
Skladem
Cena
39 990 Kč

Podobné výrobky

Informace o Hecht 56155

Popis

Hecht 56155 je akumulátorová čtyřkolka s homologací pro provoz na pozemních komunikacích. Lze registrovat jako běžné vozidlo a s patřičným technickým průkazem, registrační značkou a povinným ručením provozovat i na silnici. Čtyřkolka se tak může stát úsporným a ekologickým dopravním prostředkem při cestách do zaměstnání či při cestě na nákup. Stejně dobře však poslouží i při práci v zahradě. Vybavena je bezklíčkovou spínací skříňkou. Namísto klíčku slouží dálkový ovladač, v jehož přítomnosti se čtyřkolka aktivuje. Bez něho elektronika nesepne. Ovladačem se zároveň aktivuje nebo deaktivuje alarm. Pro přepravu menšího nákladu nebo nákupu lze použít přední a zadní nosič, stroj je vybaven i tažným zařízením pro tažení přívěsných vozíků. Maximální nosnost je 120 kg. Pro pohon je použit 1200 W silný elektromotor, který je napájen ze 72 V / 20 Ah akumulátoru. Vypočítaný dojezd na jedno nabití je 48 km. Čtyřkolka je vybavena předními bubnovými brzdami a zadními kapalinovými, kotoučovými brzdami. Obě páčky brzd je možné zablokovat ve stisknuté poloze, což je užitečné například pro parkování ve svahu, nebo při přepravě. Motor je osazen na zadní odpružené nápravě, převod z motoru na osu je pomocí uzavřené převodové skříně. Nechybí ani redukce, která se ovládá pákou na pravé straně pod řídítky. Přední kola jsou na samostatně odpružených závěsných ramenech. Na propracovaných hliníkových ráfcích jsou osazeny velké pneumatiky s hrubým dezénem zajišťujícím dokonalou trakci i v terénu. Na řídítkách je upevněn digitální tachometr. Dravým vzhledem i akcelerací se stroj přibližuje „dospělým“ čtyřkolkám se spalovacím motorem. Zásadní výhodou je však naprosto tichý provoz bez emisí. Provozovat tedy lze i v místech, kde by hluk, nebo zápach zplodin mohl okolí obtěžovat.

Parametry

VýrobceHecht
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
KategorieČtyřkolky
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Barva
zelená
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Dojezd
48 km
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru

Počet kilometrů, které je schopná čtyřkolka ujet na jednu plnou nádrž nebo jedenkrát nabitou baterii.

Výkon motoru
1,2 kW
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru

Výkon se měří v kilowattech (kW) a udává množství práce, kterou motor dokáže vykonat za jednotku času. Čím vyšší výkon, tím vyšší maximální rychlost a lepší zrychlení.

Na Zboží od
11. června 2018
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.

Recenze 48%

Hodnocení: 48%
5 recenzí
5
1x
4
0x
3
1x
2
1x
1
2x

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Přidání nového hodnocení

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

jr30. června 2025
Hodnocení: 100%

Cena, možnost přihlášení na RZ, pohodlné cestování na kratší vzdálenosti, alarm, dojezdová vzdálenost odpovídá popisu v manuálu

hlasitý zvuk asistenta nejde ztlumit ani vypnout, nepříjemné hlavně v nočních hodinách, po sesednutí se do 20 sekund automaticky aktivuje alarm, opět se silným hlasem asistenta, nestačím za tu dobu ani otevřít garáž, odblokování opět řev asistenta, též extrémně hlasité pípání při zapnutí směrových světel

Varianta červená
Nahlásit
Nahlásit recenzi
Aleš z Varů21. května 2025
Hodnocení: 40%

Několik let zpět jsem zde koupil “stejný” produkt a byl jsem spokojen, to co jsem dostal před měsícem je však velmi jiné, mnohem horší.

Velmi špatně sestavená Plasty totálně nedoléhají Elektro instalace flákačsky udělaná Přední brzda mi fungovala jen na jedné straně a celkově to zatáčelo doprava i mimo brždění - to jsem reklamoval Když jsem chtěl produkt druhý den vrátit, tak mi řekli, že to nejde (ačkoliv jsem objednával na internetu) a že můžu jen reklamovat

Nedoporučuji. Když jste si jist, že produkt chcete, tak velmi dobře prozkoumejte před převzetím, jestli je sestaven rozumně.

Varianta army
Nahlásit
Nahlásit recenzi
Feda12. května 2025
Hodnocení: 60%

Relativně nízká cena. Koupeno v akci za 37.298,- Kč. Nehlučný provoz. Kolem domu na jednoduché práce s vozíkem a pro drobné pojížďky kolem domu či po louce pro děti je to OK (louka není pozemní komunikace). Ale jen na opravdu v celku nenáročné použití. Pokud to budete kupovat s tímto vědomím, bez očekávání pracovního stroje, pak OK. Jinak to nekupujte, budete zklamáni. Já zklamán v zásadě nejsem, protože jsem měl reálná očekávání. Štve mne vlastně jen ten "kecafon" viz zápory. Lze tahat vozík JPJ Forest s.r.o. "Zahrádkář" v momentální ceně 4.999,- Kč (i s "žehličkou"), tedy levněji něž prakticky totožný vozík Hecht HECHT 53080 v ceně 5.490,- Kč (bez "žehličky").

Vážím 105 kg. Jezdím kolem domu, na vozíku vozím trávu, kůru (zahradnické práce), nebo po polní cestě cca 1 km mírně z kopce a zpět (z lesa/do lesa). Reálně najedu 9-13 km na jedno nabití. Bowden voliče H/L hrozil střižením, neboť u motoru nebyl veden v žádné trubičce (reklamací doplněna), ale původně pod ostrým úhlem, kde se dřel. Izolanty osvětlení vylézají z uložení u světel (reklamací nevyřešeno, ale tavná pistole to vyřešila). Brždění bubnovými brzdami jako by nebylo, brzdíte, ale stále jedete, kola nikdy "neflokují" (reklamací neodstraněno, prý odpovídá homologaci, uvidíme na technické za 6 let, pokud stroj přežije).Tažné zařízení přivařeno jen svarem vespod nosné plošky koule ISO 50 mm, z poloviny upadlo (asi studený svar, nepřetěžoval jsem), musel jsem nechat přivařit jak znovu ze spodu, tak nově i z vrchu a plus raději i přivařit další pásovinou (nechtělo se mi reklamovat a měsíc na opravu čekat). To jsou v podstatě prkotiny. Co ale opravdu vadí je, že čtyřkolka hlasitě hlásí zapnutí, vypnutí a různé své stavy, ale i pípá při každém sesednutí, a nejde to nějakým tlačítkem vypnout/odstavit úplně, anebo alespoň hlasitost na nulu ztlumit! Požadavek na "odstřižení kecafonu" nebyl ze strany Hecht akceptován, a to z důvodu snížení bezpečnosti (sice nevím, jak by to bezpečnost ovlivnilo, že to nebude kecat ... ale budiž /troubítko má svůj vlastní reproduktorek/ jak budu mít čas, zkusím to odpojit sám, pokud to nezpůsobí jiné potíže). Ale celkově tedy za průměr spokojen.

Pokud k nákupu přistoupíte s reálnými očekáváními, bude to OK. Je to made in China a není to pracovní stroj! Je to hobby záležitost. Celkově tedy za průměr spokojen.

Varianta modrá
Nahlásit
Nahlásit recenzi
Vlaďka Zemanova26. května 2021
Hodnocení: 20%

Absolutní katastrofa!! Velké zklamání!! 6 měsíc v provozu a pátá reklamace. Po týdnu provozu nefungoval display ani světla, vypadl celý zámek. Po dalším měsíci reklamace baterky - nevydržela ani hodinu. Další reklamace brzdových destiček a obložení, totálně se rozsypaly. Čtyřkolku používají moje děti, celkem 45kg, necelý půl roku (od vánoc) pouze o víkendech na projížďky u babičky. ZA TY PENÍZE ABSOLUTNÍ ŠROT! Nelze trvale vypnout alarm ani nařvané hlasité mluvení v angličtině po každém nastartování či vypnutí.

Varianta red
Nahlásit
Nahlásit recenzi
Všechny recenze

Čtyřkolky Hecht