Hlavička stránky
Hlavní obsah stránky
  • Dialogičnost a sociální reprezentace - Ivana Marková
  • Dialogičnost a sociální reprezentace - Ivana Marková
  • Dialogičnost a sociální reprezentace - Ivana Marková
Dialogičnost a sociální reprezentace - Ivana Marková

Dialogičnost a sociální reprezentace - Ivana Marková

Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Čeština, počet stran 284, rok vydání 2007, pevná / vázanáPublikace z oboru sociální psychologie, zabývající se problematikou vztahu sociálních jevů a lidské komunikace. Její autorka, profesorka na francouzských a anglických univerzitách, přichází s názorem, že studium sociálních jevů vyžaduje teorii sociálního poznání, jež tyto jevy pojímá jako fenomény ve změně, v jejich historickém a kulturním vývoji.

Nejlevnější nabídky

Hlídat cenu
Chcete zrušit hlídání ceny?
Alza.cz
Hodnocení
94% (410 043)
  • Skladem
  • Doprava od 79 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
  • Doprava od 79 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
Skladem
Cena
208 Kč

Vývoj ceny

Hodnocení ceny
Dražší než obvykle
Nejnižší cena za 30 dní
176 Kč
Vývoj ceny za 30 dní
+32 Kč
Nejnižší cenaBěžná cena (medián)Rozpětí cen
09. 11. 202519. 11. 202529. 11. 202508. 12. 2025170 Kč180 Kč190 Kč200 Kč210 Kč

Podobné výrobky

Všechny podobné

Informace o Dialogičnost a sociální reprezentace - Ivana Marková

Popis

Publikace z oboru sociální psychologie, zabývající se problematikou vztahu sociálních jevů a lidské komunikace. Její autorka, profesorka na francouzských a anglických univerzitách, přichází s názorem, že studium sociálních jevů vyžaduje teorii sociálního poznání, jež tyto jevy pojímá jako fenomény ve změně, v jejich historickém a kulturním vývoji. Tvrdí, že bázi pro takovou teorii poznání tvoří dialogičnost lidské mysli. Dialogičnost jako schopnost lidské mysli nazírat, tvořit a komunikovat sociální skutečnosti z hlediska jinakosti nebo v opozici k ní. Dialog, dialogické vztahy a sociální změna se zde stávají důležitou součástí sociálního poznání. Dále autorka provází čtenáře analýzou dialogických antinomií v myšlení a jazyce; zaobírá se mentálními a kolektivními reprezentacemi, jež odlišuje od reprezentací sociálních. Teorie sociálních reprezentací potom klade komunikaci a koncept změny do centra sociální psychologie. Nová kniha profesorky Ivany Markové je jedinečná a cenná tím, že spojuje koncept dialogu se sociálním poznáním, a pro obor sociální psychologie se tak stává významným přínosem.

Parametry

VýrobceAcademia
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
KategorieKariéra a ekonomika
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Jazyk
čeština
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Počet stran
284
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Rok vydání
2007
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Vazba
pevná / vázaná
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Produktové číslo
80-200-1542-6
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.

Recenze

Přidání nového hodnocení
Oblíbené výrobky
Časté volby
Podobné kategorie
Trendy na Zboží
Nakupujete
Internet a PC
Tech a AI