Hlavička stránky
Hlavní obsah stránky
Design Thinking for Strategic Innovation – Idris Mootee (EN)

Design Thinking for Strategic Innovation – Idris Mootee (EN)

Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Angličtina, počet stran 224, rok vydání 2013, pevná / vázanáAs many companies have lost confidence in the traditional ways of running a business, design thinking has entered the mix. Design Thinking for Strategic Innovation presents a framework for design thinking that is relevant to business management, marketing, and design strategies and also provides a toolkit to apply concepts for immediate use in everyday work.

Doporučené nabídky

MEGAKNIHY.cz
Hodnocení
86% (253 527)
  • Skladem
  • Doprava zdarma
  • Osobní odběr od 59 Kč (10)
  • Doprava zdarma
  • Osobní odběr od 59 Kč (10)
Skladem
Cena
1 123 Kč

Nejlevnější nabídky

Hlídat cenu
Chcete zrušit hlídání ceny?
Enbook.cz
Hodnocení
53% (58)
  • Týden a více
  • Doprava 79 Kč
  • Osobní odběr 45 Kč (celá ČR)
  • Doprava 79 Kč
  • Osobní odběr 45 Kč (celá ČR)
Týden a více
Cena
630 Kč
MEGAKNIHY.cz
Hodnocení
86% (253 527)
  • Skladem
  • Doprava zdarma
  • Osobní odběr od 59 Kč (10)
  • Doprava zdarma
  • Osobní odběr od 59 Kč (10)
Skladem
Cena
1 123 Kč
Martinus
Hodnocení
96% (7 790)
  • Týden a více
  • Doprava zdarma
  • Osobní odběr zdarma (celá ČR)
  • Doprava zdarma
  • Osobní odběr zdarma (celá ČR)
Týden a více
Cena
1 203 Kč

Podobné výrobky

Všechny podobné

Vývoj ceny

Hodnocení ceny
Obvyklá cena
Nejnižší cena za 30 dní
611 Kč
Vývoj ceny za 30 dní
-12 Kč
Nejnižší cenaBěžná cena (medián)Rozpětí cen
22. 11. 202502. 12. 202512. 12. 202521. 12. 2025580 Kč780 Kč980 Kč1 180 Kč1 300 Kč

Informace o Design Thinking for Strategic Innovation – Idris Mootee (EN)

Popis

As many companies have lost confidence in the traditional ways of running a business, design thinking has entered the mix. Design Thinking for Strategic Innovation presents a framework for design thinking that is relevant to business management, marketing, and design strategies and also provides a toolkit to apply concepts for immediate use in everyday work. It explains how design thinking can bring about creative solutions to solve complex business problems. Organized into five sections, this book provides an introduction to the values and applications of design thinking, explains design thinking approaches for eight key challenges that most businesses face, and offers an application framework for these business challenges through exercises, activities, and resources.

Parametry

VýrobceJohn Wiley & Sons
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
KategorieKariéra a ekonomika
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Jazyk
angličtina
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Počet stran
224
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Rok vydání
2013
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Vazba
pevná / vázaná
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Na Zboží od
17. září 2018
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.

Recenze

Přidání nového hodnocení

Kariéra a ekonomika John Wiley & Sons

Oblíbené výrobky
Časté volby
Podobné kategorie
Trendy na Zboží
Nakupujete
Internet a PC
Tech a AI