Hlavička stránky
Hlavní obsah stránky
Cizojazyčná kniha Be Our Guest: Perfecting the Art of Customer Service - Theodore Kinni (EN)

Be Our Guest: Perfecting the Art of Customer Service - Theodore Kinni (EN)

Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Angličtina, počet stran 224, rok vydání 2011, brožovanáExceeding expectations rather than simply satisfying them is the cornerstone of the Disney approach to customer service. Now, in honor of the tenth anniversary of the original Be Our Guest, Disney Institute, which specializes in helping professionals see new possibilities through concepts not found in the typical workplace, is revealing even more of the business behind the magic of quality…

Doporučené nabídky

Nejlevnější-kn…
Hodnocení
81% (167)
  • Týden a více
  • Doprava od 64 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
  • Doprava od 64 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
Týden a více
Cena
Nízká cena
430 Kč

Nejlevnější nabídky

Hlídat cenu
Chcete zrušit hlídání ceny?
Enbook.cz
Hodnocení
55% (56)
  • Týden a více
  • Doprava 79 Kč
  • Osobní odběr 45 Kč (celá ČR)
  • Doprava 79 Kč
  • Osobní odběr 45 Kč (celá ČR)
Týden a více
Cena
417 Kč
Nejlevnější-kn…
Hodnocení
81% (167)
  • Týden a více
  • Doprava od 64 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
  • Doprava od 64 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
Týden a více
Cena
430 Kč
Libristo.cz
Hodnocení
69% (35)
  • Týden a více
  • Doprava od 99 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
  • Doprava od 99 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
Týden a více
Cena
430 Kč

Vývoj ceny

Hodnocení ceny
Obvyklá cena
Nejnižší cena za 30 dní
417 Kč
Vývoj ceny za 30 dní
-30 Kč
Nejnižší cenaBěžná cena (medián)Rozpětí cen
11. 11. 202521. 11. 202501. 12. 202510. 12. 2025400 Kč460 Kč520 Kč580 Kč640 Kč

Podobné výrobky

Všechny podobné

Informace o Be Our Guest: Perfecting the Art of Customer Service - Theodore Kinni (EN)

Popis

Exceeding expectations rather than simply satisfying them is the cornerstone of the Disney approach to customer service. Now, in honor of the tenth anniversary of the original Be Our Guest, Disney Institute, which specializes in helping professionals see new possibilities through concepts not found in the typical workplace, is revealing even more of the business behind the magic of quality service. During the last twenty-five years, thousands of professionals from more than thirty-five countries and more than forty industries have attended business programs at Disney Institute and learned how to adapt the Disney approach for their own organizations. Be Our Guest highlights the successes many of these companies have achieved, plus the key processes and best practices that have made Disney a trusted and revered brand around the world for more than eighty-five years.

Parametry

VýrobceDisney
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
KategorieCizojazyčné knihy
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Jazyk
angličtina
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Počet stran
224
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Rok vydání
2011
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Vazba
brožovaná
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Na Zboží od
1. října 2018
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.

Recenze

Přidání nového hodnocení
Oblíbené výrobky
Časté volby
Podobné kategorie
Trendy na Zboží
Nakupujete
Internet a PC
Tech a AI