Hlavička stránky
Logo obchodu MAGNET 3P

MAGNET 3P

91 % spokojených zákazníků

6 697 hodnocení za 2 roky
Obchod má celkem 6 709 hodnocení.
Spokojenost v posledních 6 měsících
kvě.čvn.čvc.srp.zář.říj.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Co zmiňují zákazníci v recenzích

Připraveno z recenzí za posledních 6 měsíců pomocí Seznam AI

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

lidadanpřed 24 dny
Doporučuji obchod, ale...

Nic nepřišlo.

MAGNET 3PZobrazit reakci obchodu MAGNET 3P

Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Omlouváme se Vám za prodlouženou dodací lhůtu. Váš balíček jsme dnes pečlivě zabalili a odesíláme. Věříme, že příště budeme daleko rychlejší. Váš MAGNET 3P

Nahlásit
Nahlásit recenzi
r.krakovicovapřed 24 dny
Doporučuji obchod

balení,rychlost

MAGNET 3PZobrazit reakci obchodu MAGNET 3P

Dobrý den, děkujeme za Vaši kladnou recenzi. Jsme velice rádi, že jste ocenili rychlost doručení a balení produktů. Vaše spokojenost je pro nás tou největší odměnou. Váš MAGNET 3P

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 25 dny
Doporučuji obchod

nebyl žádný problém. Rychlé vyřízení.

MAGNET 3PZobrazit reakci obchodu MAGNET 3P

Dobrý den, děkujeme za kladné hodnocení. Těší nás Vaše spokojenost s našimi službami a rychlostí dodrání zboží. Věříme, že do našeho obchodu opět zavítáte. Váš MAGNET 3P

Nahlásit
Nahlásit recenzi
zákaznicepřed 25 dny
Doporučuji obchod

Zboží je pěkné a rychlost dodání

MAGNET 3PZobrazit reakci obchodu MAGNET 3P

Dobrý den, děkujeme za Vaše milé hodnocení. Těší nás, že se Vám zboží líbí a že jste byla spokojena s rychlostí dodání. Vaší přízně si vážíme a budeme se těšit na Vaše další nákupy. Váš MAGNET 3P

Nahlásit
Nahlásit recenzi
mackbopřed 25 dny
Doporučuji obchod

Rychlost dodání

Jedno zboží necorazilo

MAGNET 3PZobrazit reakci obchodu MAGNET 3P

Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Těší nás Vaše spokojenost s rychlostí doručení balíčku. Je nám velice líto, ale objednaný klobouček byl pro velký zájem zcela vyprodaný a není možné ho zaslat ani dodatečně. Věříme, že příště budete daleko spokojenější. Váš MAGNET 3P

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Cygnuspřed 26 dny
Doporučuji obchod, ale...

* standardní, vcelku snadno probíhající proces dodání

* v internetové nabídce mylné údaje (rozměry), stejně tak i na faktuře. Skutečně obdržené zboží bylo větší v obou rozměrech o několik cca desítku cm (u utěrek to ale zase příliš nevadí).

MAGNET 3PZobrazit reakci obchodu MAGNET 3P

Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení a za upozornění na nesrovnalosti v uvedených rozměrech zboží. Těší nás, že doručení proběhlo bez větších komplikací, zároveň nás však mrzí, že údaje v internetové nabídce i na faktuře neodpovídaly skutečným rozměrům výrobku. Za tuto nepřesnost se omlouváme. Vaši připomínku předáme k prověření, abychom mohli údaje opravit a předejít podobným situacím. Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a pochopení. Váš MAGNET 3P

Nahlásit
Nahlásit recenzi
mayermilanpřed 26 dny
Doporučuji obchod

Kvalitní zboží

MAGNET 3PZobrazit reakci obchodu MAGNET 3P

Dobrý den, děkujeme za Vaše milé hodnocení. Velmi nás těší, že jste spokojena s kvalitou našeho zboží. Vaší důvěry si vážíme a budeme se těšit na Vaše další nákupy. Váš MAGNET 3P

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Baloska1před 26 dny
Doporučuji obchod

Zboží krásně zabalené. V pořádku a včas dodané.

MAGNET 3PZobrazit reakci obchodu MAGNET 3P

Dobrý den, děkujeme za Vaše milé hodnocení. Velmi nás těší, že zboží dorazilo krásně zabalené, v pořádku a včas. Vaší spokojenosti si vážíme a budeme se těšit na Vaše další nákupy. Váš MAGNET 3P

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Danielapřed 26 dny
Doporučuji obchod

Rychlé dodání

MAGNET 3PZobrazit reakci obchodu MAGNET 3P

Dobrý den, děkujeme za Vaše pozitivní hodnocení. Těší nás, že jste byla spokojena s rychlostí dodání. Budeme rádi, když u nás nakoupíte i příště. Váš MAGNET 3P

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 26 dny
Doporučuji obchod, ale...

pěkná bunda

Bunda je hodně zmačkaná - nemá se žehlit

MAGNET 3PZobrazit reakci obchodu MAGNET 3P

Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení a těší nás, že se Vám bunda líbí. Mrzí nás však, že dorazila výrazně pomačkaná. Chápeme, že její vzhled po rozbalení mohl být zklamáním. Pokud výrobce nedoporučuje žehlení, doporučujeme postupovat podle pokynů uvedených na štítku a nechat bundu volně vyvěsit, aby se materiál přirozeně srovnal. Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a přejeme, ať Vám bunda dobře slouží. Váš MAGNET 3P

Nahlásit
Nahlásit recenzi
husekarpřed 26 dny
Nedoporučuji obchod

Nechali si zaplatit zboží které nemají a nebudou mít skladem takže objednávku zrušili.

MAGNET 3PZobrazit reakci obchodu MAGNET 3P

Dobrý den, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás vzniklá situace a především to, že bylo nutné Vaši objednávku z důvodu vyprodání zboží zrušit. Bohužel se zboží mezitím vyprodalo a dodavatel již neměl další kusy k dispozici. Rádi bychom však upřesnili, že uhrazená částka Vám byla v den zrušení objednávky vrácena prostřednictvím platební brány GoPay zpět na účet, ze kterého byla platba provedena. Omlouváme se za komplikace a děkujeme za pochopení. Váš MAGNET 3P

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 27 dny
Nedoporučuji obchod

Objednané zboží nedorazilo a žádná zpráva

MAGNET 3PZobrazit reakci obchodu MAGNET 3P

Dobrý den, děkujeme za recenzi. Mrzí nás Vaše nespokojenost. Pro prověření stavu objednávky, nás neváhejte kontaktovat na naší zákaznické lince. Věříme, že příště budeme daleko rychlejší. Váš MAGNET 3P

Nahlásit
Nahlásit recenzi
al.eliasovapřed 27 dny
Doporučuji obchod

Spolehlivost a rychlost doručení,

MAGNET 3PZobrazit reakci obchodu MAGNET 3P

Dobrý den, děkujeme za Vaše milé hodnocení. Velmi nás těší, že jste ocenila naši spolehlivost a rychlost doručení. Vaše spokojenost je pro nás velkou motivací. Budeme se těšit na Vaše další nákupy. Váš MAGNET 3P

Nahlásit
Nahlásit recenzi
novakova.mmpřed 27 dny
Doporučuji obchod

Špatné zboží, nepasuje. Ale to byla moje chyba, ne obchodu.

MAGNET 3PZobrazit reakci obchodu MAGNET 3P

Dobrý den, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že Vám zboží nevyhovuje. Pokud si přejete, můžete samozřejmě využít možnost jeho vrácení v souladu s našimi podmínkami pro vrácení zboží. Váš MAGNET 3P

Nahlásit
Nahlásit recenzi
prudernimatkapřed 27 dny
Nedoporučuji obchod

Vyběr zboží.

Dlouhá doba dodání. Zboží je pomačkané a smrdí zatuchlinou.

MAGNET 3PZobrazit reakci obchodu MAGNET 3P

Dobrý den, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a také za ocenění širokého výběru zboží. Mrzí nás, že jste tentokrát nebyla spokojena s délkou dodání ani se stavem zboží po doručení. Pomačkané zboží a zápach zatuchliny rozhodně nejsou v pořádku a za tuto zkušenost se omlouváme. Pokud zboží nebylo v odpovídajícím stavu, doporučujeme nás kontaktovat, abychom mohli situaci individuálně prověřit a nabídnout vhodné řešení. Váš MAGNET 3P

Nahlásit
Nahlásit recenzi
magdavalickovapřed 27 dny
Doporučuji obchod, ale...

Pěkné věci

MAGNET 3PZobrazit reakci obchodu MAGNET 3P

Dobrý den, děkujeme za Vaše milé hodnocení. Těší nás, že se Vám naše nabídka a produkty líbí. Vážíme si Vaší přízně a budeme rádi, když si u nás vyberete i příště. Váš MAGNET 3P

Nahlásit
Nahlásit recenzi
frchapřed 27 dny
Doporučuji obchod

rychlost vyřízení

MAGNET 3PZobrazit reakci obchodu MAGNET 3P

Dobrý den, děkujeme za Vaše pozitivní hodnocení. Velmi nás těší, že jste byla spokojena s rychlostí vyřízení objednávky. Vaše spokojenost je pro nás velkou motivací. Budeme se těšit na Vaše další nákupy. Váš MAGNET 3P

Nahlásit
Nahlásit recenzi
rostazamecnik10zpřed 27 dny
Nedoporučuji obchod

Na stránce napsané zboží skladem a už čekám tři týdnů

MAGNET 3PZobrazit reakci obchodu MAGNET 3P

Dobrý den, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí, že jste na objednané zboží čekala tak dlouho. Bohužel bylo zboží vzhledem k velkému zájmu zákazníků vyprodáno a náš dodavatel již nemá další kusy k dispozici. Z tohoto důvodu jej již bohužel nebudeme moci dodat. Chápeme Vaše zklamání, zejména pokud bylo zboží v době objednání uvedeno jako skladem, a za vzniklé komplikace i nepříjemné čekání se upřímně omlouváme. Váš MAGNET 3P

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 27 dny
Doporučuji obchod

Nemám co vytknout vše proběhlo dle potřeby

MAGNET 3PZobrazit reakci obchodu MAGNET 3P

Dobrý den, děkujeme za Vaše krásné hodnocení. Velmi nás těší, že vše proběhlo podle Vašich představ a nemáte našim službám co vytknout. Vaše spokojenost je pro nás tou nejlepší odměnou. Budeme se těšit na Vaše další nákupy. Váš MAGNET 3P

Nahlásit
Nahlásit recenzi
pavla.cibulkovapřed 27 dny
Doporučuji obchod

Rychle dodání, zboží v pořádku.

MAGNET 3PZobrazit reakci obchodu MAGNET 3P

Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Těší nás Vaše spokojenost s rychlostí dodání balíčku i kvalita produktů. Věříme, že do našeho obchodu opět zavítáte. Váš MAGNET 3P

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Platba

Platba kartou (American Express, Euro Card, Maestro, VISA, VISA Electron)Bankovní převodHotověDobírka

Doprava

GLSBalíkovna na adresu

Výdejní místa

ZásilkovnaBalíkovna

Kontaktní údaje