Hlavička stránky
Logo obchodu MAGNET 3P

MAGNET 3P

91 % spokojených zákazníků

6 697 hodnocení za 2 roky
Obchod má celkem 6 709 hodnocení.
Spokojenost v posledních 6 měsících
kvě.čvn.čvc.srp.zář.říj.0 %100 %

MAGNET 3P reklamace

Zkušenosti s reklamacemi a vrácením zboží

Připraveno z recenzí za posledních 6 měsíců pomocí Seznam AI

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

jan.slovacek719před 4 dny
Nedoporučuji obchod

Doprava a dodání bylo v pořádku

Zboží neodpovídá nabídce kterou inzerujete.Pracuji na reklamaci kterou Vám odešlu i se zbožím.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
zhepnarkovapřed 5 dny
Doporučuji obchod

Rychlá dodávka, dobře a kvalitně zabaleno, vše došlo v perfektním stavu.

Bohužel musím vrátit prošívanou bundu pro nevyhovující velikost.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
zuzil1před 14 dny
Nedoporučuji obchod

rychlost

soška andílka dorazila, ale je ulomené křídlo, nevím kdo mi to nahradí

Nahlásit
Nahlásit recenzi
svitilovapřed 20 dny
Doporučuji obchod, ale...

rychlé dodání

že musím zboží vrátit

MAGNET 3PZobrazit reakci obchodu MAGNET 3P

Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Těší nás Vaše spokojenost s rychlostí dodání balíčku. Neváhejte nás kontaktovat a rádi Vám pomůžeme s vyřízením vrácení zboží. Váš MAGNET 3P

Nahlásit
Nahlásit recenzi
agjanapřed měsícem
Doporučuji obchod, ale...

Téměř vždycky jsem byla s dodávkou zboží spokojena, přišlo včas, někdy mi zboží vyhovovalo úplně, někdy jsem se spletla a nebylo mi k ničemu, ale většinou jsem spokojená byla.

Poslední dvě objednávky mi dosud nepřišly. Na jednu čekám od 7.září, na druhou od 9. září a dosud je nemám, ani nepřišly vyřízené částečně. Na dotaz mi bylo řečeno, že zboží bylo dočasně vyprodáno a čekají na dodávku od dodavatele. Ale položek v těch dvou objednávkách bylo sedm, že by byly úplně všechny nedostupné?

MAGNET 3PZobrazit reakci obchodu MAGNET 3P

Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení a za dlouhodobou důvěru. Velmi nás těší, že jste byla s našimi službami a dodávkami zboží většinou spokojená. Mrzí nás však zpoždění Vašich posledních dvou objednávek a omlouváme se za komplikace. U některých objednávek může bohužel dojít k dočasné nedostupnosti více položek současně a na jejich naskladnění čekáme od dodavatele. Chápeme, že takto dlouhé čekání je nepříjemné, a děkujeme za Vaši trpělivost i zpětnou vazbu. Váš MAGNET 3P

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Vladimírpřed měsícem
Nedoporučuji obchod

Rychlost reklamace

Zboží přišlo rozbité Jedna věc nepřišla i když byla skladem Dlouhá doba dodání

MAGNET 3PZobrazit reakci obchodu MAGNET 3P

Dobrý den, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že zásilka dorazila poškozená, část objednávky nebyla dodána a celková doba doručení byla delší, než jste očekávala. Jsme rádi, že se reklamaci podařilo vyřídit rychle, a za vzniklé komplikace se omlouváme. Váš MAGNET 3P

Nahlásit
Nahlásit recenzi
j.jochalovapřed 2 měsíci
Nedoporučuji obchod

Nebyla mi zaslána faktura za zboží a ani návod v češtině přestože jsem toto reklamovala

MAGNET 3PZobrazit reakci obchodu MAGNET 3P

Dobrý den, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Faktura byla zaslána na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce, prosíme proto o kontrolu příchozí pošty, případně složky Spam nebo Hromadná pošta. Český návod Vám samozřejmě rádi zašleme dodatečně. Návod bývá standardně součástí balení od dodavatele, v tomto případě jej však zřejmě nebylo možné v zásilce dohledat. Omlouváme se za komplikace a děkujeme za pochopení. Případně nás neváhejte kontaktovat. Váš MAGNET 3P

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 2 měsíci
Doporučuji obchod

Dobrá komunikace, pěkné zboží, bleskové vyřízení reklamace u jednoho kusu

MAGNET 3PZobrazit reakci obchodu MAGNET 3P

Dobrý den, děkujeme za Vaše milé hodnocení. Velmi nás těší, že jste byla spokojená s naší komunikací, výběrem zboží i rychlým vyřízením reklamace. Jsme rádi, že se nám podařilo situaci vyřešit k Vaší spokojenosti. Vážíme si Vaší důvěry a budeme se těšit na Váš další nákup. Váš MAGNET 3P

Nahlásit
Nahlásit recenzi
hannaserdpřed 3 měsíci
Doporučuji obchod

Všechno jsem spokojená a je vidět že si váží každého zákazníka i když člověk musí skartovat objednávka vzhledem záměny klimatických podmínek

Nikdy mě u magnet 3 Pagen nic nezklamalo ba naopak těší mě že jdou z dobou moderna

MAGNET 3PZobrazit reakci obchodu MAGNET 3P

Dobrý den, děkujeme za milé hodnocení .Vaše spokojenost je pro nás velice důležitá a těšíme se na další spolupráci. Váš MAGNET 3P

Nahlásit
Nahlásit recenzi
wernerovapřed 3 měsíci
Nedoporučuji obchod

objednala jsem si jiné brýle chci je vrátit

MAGNET 3PZobrazit reakci obchodu MAGNET 3P

Dobrý den, děkujema za komentář. Velice se omlouváme za tuto nepříjemnou situaci. Brýle nám můžete vrátit zpět k nám, rádi Vám je vyměníme nebo vrátíme peníze. Děkujeme za pochopení. Váš MAGNET 3P

Nahlásit
Nahlásit recenzi
staffaladapřed 3 měsíci
Nedoporučuji obchod

Rychlost

Malé v vráceno v pondělí poštou vrátit peníze. Staffa

MAGNET 3PZobrazit reakci obchodu MAGNET 3P

Dobrý den, děkuji za recenzi. Jsme rádi, že Vám byla zásilka včas doručena. Mrzí nás, že Vám zboží velikostně nevyhovovalo. Váš požadavek na vrácení vyřídíme v co možném nejkratším termínu. O datu a zpracování Vás budeme informovat e-mailem. Děkujeme za pochopení. Váš MAGNET 3P

Nahlásit
Nahlásit recenzi
lgerbrichovapřed 3 měsíci
Doporučuji obchod

Při vrácení zboží i rychlé vrácení peněz. Solidní jednání

někdy horší kvalita zboží

MAGNET 3PZobrazit reakci obchodu MAGNET 3P

Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu. Velmi nás těší, že oceňujete rychlé vyřízení vrácení zboží, vrácení peněz i naše jednání. Mrzí nás, že jste u některých výrobků nebyla spokojena s kvalitou. Děkujeme za podněty, které jsou pro nás důležité v rámci zkvalitnění služeb zákazníkům. Váš MAGNET 3P

Nahlásit
Nahlásit recenzi
slunicko74před 3 měsíci
Doporučuji obchod

S Vaší firmou jsme spokojena.

Bohužel jsem si koupila handsfree do auta a nešlo mi to spojit s telefonem, asi nějaký špatný kontakt. V zásuvce to nedrželo pevně, musela jsem tedy výrobek vrátit ve lhůtě 14 dnů.

MAGNET 3PZobrazit reakci obchodu MAGNET 3P

Dobrý den, děkujeme za kladné hodnocení. Jsme moc rádi, že jste s naším obchodem spokojená. Mrzí nás, že zboží nebylo v pořádku. Váš požadavek na vrácené zboží zpracujeme v co možném nejkratším terminu. O datu a zpracování Vás budeme informovat e-mailem. Děkujeme z pochopení. VÁŠ MAGNET 3P

Nahlásit
Nahlásit recenzi
d.jonovapřed 3 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

Rychlost doručení

Obuv byla bohuźel velmi uzoučká, vracím

MAGNET 3PZobrazit reakci obchodu MAGNET 3P

Dobrý den, děkujeme za kladnou recenzi. Těší nás Vaše spokojenost s rychlostí doručení. Nevyhovující obuv nám můžete vrátit zpět k nám. Rádi Vám ji vyměníme i za jiné zboží nebo vrátíme peníze. Děkujeme za pochopení. Váš MAGNET 3P

Nahlásit
Nahlásit recenzi
smrzova.janapřed 3 měsíci
Doporučuji obchod

Dobrá doba dodání zboží Dobrá komunikace Bezproblémové vyřízení reklamace, ať vrácením peněz či výměna zboží.

Poslední dobou občas zboží dodáno mírně i více poškozené.

MAGNET 3PZobrazit reakci obchodu MAGNET 3P

Dobrý den, děkujeme za kladnou recenzi. Vaše spokojenost je pro nás velice důležitá. Pokud obdržíte zboží, které není v pořádku, prosíme zaslat fofografii poškozenéo nebo nekompletního zboží e-mailem, abychom mohli Vaši reklamaci vyřídit k Vaší spokojenosti. Děkujeme za pochopení. Váš MAGNET 3P

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Janapřed 4 měsíci
Nedoporučuji obchod

Rychlost dodání

Ventilátor dorazil jen v nějaké papírové a ne v originální krabici.Žádný návod, žádný USB kabel a noční světlo taky nesvítí. Sice mi vrátili nějaké peníze, za to že tam nebyl kabel, ale prý kvůli tomu, že to byl poslední kus. Tak jak je možné, že ventilátor prodáváte dál, jako že je na skladě????????

MAGNET 3PZobrazit reakci obchodu MAGNET 3P

Dobrý den, děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí, že ventilátor nesplnil Vaše očekávání a že Vám dorazil bez některého příslušenství, které mělo být součástí balení. Situaci jsme s Vámi telefonicky řešili a nabídnutou kompenzaci ve výši 130 Kč jste akceptovala. Zároveň bychom se rádi omluvili za vzniklé nepříjemnosti. Jednalo se o poslední kus z původní dostupnosti. A po novém naskladnění od dodavatele jsme produkt opět zařadili do nabídky. Vaše připomínky ohledně balení, příslušenství a kontroly produktu jsou pro nás důležité a předáme je k prověření, aby se podobné situace co nejvíce omezily. Váš MAGNET 3P

Nahlásit
Nahlásit recenzi
jiřinapřed 4 měsíci
Nedoporučuji obchod

Rychlé dodání

Velké zklamání. Perlivé lázně pro unavené nohy-čínský výrobek, nelze uvést do funkčního stavu, návod s chybami,vráceno . Zahradní postřikovač-zavádějící titulek snadné zavlažování-spíše rosení, průměr postřikovače do 5mm. Na zalévání rozhodně ne. ponecháno, snad alespoň na postřik bude dobrý.

MAGNET 3PZobrazit reakci obchodu MAGNET 3P

Dobrý den, děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí, že zakoupené produkty nesplnily Vaše očekávání a že jste byla s jejich kvalitou i funkčností zklamaná. Omlouváme se za komplikace spojené s masážní lázní na nohy i za to, že zahradní postřikovač neodpovídal Vašim představám. Vaše připomínky týkající se návodu i popisu produktu jsou pro nás důležité a předáme je příslušnému oddělení k prověření. Děkujeme, že jste nás na tyto nedostatky upozornila. Vaší zpětné vazby si vážíme a budeme se snažit naše produkty i služby dále zlepšovat. Váš MAGNET 3P

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 5 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

Rychlost dodání, byla ale moje chyba, že jsem si objednala velikost o 1 číslo menší. Musela jsem vrátit a požádat o výměnu. Čekám na výměnu.

sandály neodpovídaly zcela obrázku v katalogu, konkrétně na klínku, ty, které jsem obdržela měly klínek hladký, ne "ala proutěný"

MAGNET 3PZobrazit reakci obchodu MAGNET 3P

Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Jsme rádi, že oceňujete rychlost dodání Vaší objednávky. Mrzí nás, že zvolená velikost Vám nesedla a bylo nutné zboží vrátit a požádat o výměnu. Také nás mrzí, že design sandálů plně neodpovídal vyobrazení v katalogu, zejména provedení klínku. Vaši zpětnou vazbu bereme vážně a předáme ji k prověření. Děkujeme za Vaši trpělivost při vyřízení výměny. Váš MAGNET 3P

Nahlásit
Nahlásit recenzi
ebubikovapřed 5 měsíci
Nedoporučuji obchod

rychlost

materiál,velikost,není vrácení zb.zdarma.

MAGNET 3PZobrazit reakci obchodu MAGNET 3P

Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Těší nás spokojenost s rychlostí dodání. Mrzí nás ale, že materiál a velikost nesplnily Vaše očekávání a že Vám nevyhovují podmínky vrácení zboží. Omlouváme se Vám za způsobené nepříjemnosti a věříme, že do našeho ochodu opět zavítáte. Váš MAGNET 3P

Nahlásit
Nahlásit recenzi
markova.antpřed 5 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

Rychlé dodání i

Dost zboží musím vracet, protože neodpovídají velikosti, hlavně u bot, přestože objednavan přesně podle tabulky, ale I u oblečení.

MAGNET 3PZobrazit reakci obchodu MAGNET 3P

Dobrý den, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Jsme rádi, že jste ocenili rychlé dodání, zároveň nás mrzí, že u části zboží neodpovídala velikost Vašim očekáváním ani uvedené tabulce. Chápeme, že je to nepříjemné zejména u obuvi i oblečení. Vaše podněty jsou pro nás důležité v rámci zkvalitnění služeb zákazníkům. Váš MAGNET 3P

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Platba

Platba kartou (American Express, Euro Card, Maestro, VISA, VISA Electron)Bankovní převodHotověDobírka

Doprava

GLSBalíkovna na adresu

Výdejní místa

ZásilkovnaBalíkovna

Kontaktní údaje