Dobrý den,
velice se omlouváme za nepříjemnosti.
Jelikož jste vložila recenzi jako anonymní uživatel, není možné se k Vaší objednávce jakkoliv vyjádřit.
Na druhou stranu je velmi důležité si u zboží zjistit, zda je skladem nebo zda je na objednávku s dodací lhůtou, která se může pohybovat v rozmezí od jednoho do čtyř týdnů ( někdy i déle ).
Věříme, že si k nám cestu opět najdete.
Tým MAXMAX
Proč nakupovat zboží právě u nás na MAXMAX.cz?
* Ročně vyřídíme ke spokojenosti zákazníků více než 50.000 objednávek od nakupujících z České i Slovenské republiky. Za projevenou důvěru tímto všem zákazníkům velmi děkujeme a vážíme si jí.
* Procento přijatých reklamací se dlouhodobě drží pod hranicí 1 % všech objednávek.
* O spokojenost zákazníků se stará tým profesionálně proškolených zaměstnanců každý pracovní den v době od 7.30 - 15.30 hod. Pro tyto účely máme vlastní call centrum, technickou podporu na e-mailu, reklamační oddělení nebo logistické centrum. Kontaktovat nás zákazníci mohou telefonicky, e-mailem nebo osobně v sídle firmy v Uherském Brodě. Všechny kontakty na jednotlivá oddělení máme uvedeny na našich webových stránkách v sekci Kontakty. Rádi každému pomůžeme s výběrem zboží, zodpovíme dotazy týkající se objednávek, termínů doručení a podobně.
* Abychom předešli riziku poškození zboží při transportu, zajišťujeme rozvoz většiny objednávek naší vlastní dopravou, s možností výnosu až do bytu. Tato služba je navíc vždy předem konzultována se zákazníkem, aby mu co nejlépe vyhovoval termín a čas doručení. Hlavně u křehkého zboží a nábytku tím eliminujeme řešení případných problémů s poškozením na nulu.
* Děláme vždy maximum pro to, aby byli zákazníci s naším zbožím a službami spokojeni. A i když se občas bohužel něco nepovede, snažíme se situaci ve spolupráci se zákazníkem co nejdříve vyřešit. Jednáme vždy oboustranně korektně, bez zbytečných emocí a velmi si ceníme přirozené lidské slušnosti