Hlavička stránky
Logo obchodu MAXMAX.cz

MAXMAX.cz

625 hodnocení

79 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Hana Rehakova 24před 4 lety
Nedoporučuji obchod

Vůbec nic.Obednavala jsem postel pro dceru.A musela jí reklamovat.I tak je na poškozená.Ale už nemám sílu s tímto obchodem cokoliv řešit.A to ještě reklamace není úplná.Čelo šuplíku, které jsem taky reklamovala vůbec nebrali v potaz.Takze tam si asi má něco nalepit

V jakém stavu postel přišla.Obednavam hodně,ale v tomto obchodě naposled.Postel byla na dost místě poškozená.Rohy nebyli vůbec vystuzeny,takže při přepravě prodreli obal ve kterém byla postel zabalená.

MAXMAX.czZobrazit reakci obchodu MAXMAX.cz

Dobrý den paní Řeháková, rádi bychom Vaši recenzi uvedli na pravou míru. Zboží, které jste převzala, jevilo známky poškození. Každý zákazník je povinen si zboží při doručení pečlivě zkontrolovat a při jakémkoliv poškození zásilku buď nepřebírat nebo ji přebrat s výhradou. I přes viditelné poškození jste zboží od přepravce převzala bez výhrady. Tím jste se bohužel dopustila pochybení a Vaše reklamace měla být automaticky zamítnuta. Spokojenost našich zákazníků je u nás na prvním místě a proto jsme Vaši reklamaci přijali a na vlastní náklady jsme pro Vás díly u dodavatele objednali. Tým MAXMAX Proč nakupovat zboží právě u nás na MAXMAX.cz? * Ročně vyřídíme ke spokojenosti zákazníků více než 50.000 objednávek od nakupujících z České i Slovenské republiky. Za projevenou důvěru tímto všem zákazníkům velmi děkujeme a vážíme si jí. * Procento přijatých reklamací se dlouhodobě drží pod hranicí 1 % všech objednávek. * O spokojenost zákazníků se stará tým profesionálně proškolených zaměstnanců každý pracovní den v době od 7.30 - 15.30 hod. Pro tyto účely máme vlastní call centrum, technickou podporu na e-mailu, reklamační oddělení nebo logistické centrum. Kontaktovat nás zákazníci mohou telefonicky, e-mailem nebo osobně v sídle firmy v Uherském Brodě. Všechny kontakty na jednotlivá oddělení máme uvedeny na našich webových stránkách v sekci Kontakty. Rádi každému pomůžeme s výběrem zboží, zodpovíme dotazy týkající se objednávek, termínů doručení a podobně. * Abychom předešli riziku poškození zboží při transportu, zajišťujeme rozvoz většiny objednávek naší vlastní dopravou, s možností výnosu až do bytu. Tato služba je navíc vždy předem konzultována se zákazníkem, aby mu co nejlépe vyhovoval termín a čas doručení. Hlavně u křehkého zboží a nábytku tím eliminujeme řešení případných problémů s poškozením na nulu. * Děláme vždy maximum pro to, aby byli zákazníci s naším zbožím a službami spokojeni. A i když se občas bohužel něco nepovede, snažíme se situaci ve spolupráci se zákazníkem co nejdříve vyřešit. Jednáme vždy oboustranně korektně, bez zbytečných emocí a velmi si ceníme přirozené lidské slušnosti

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Xxzuzanpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Komoda nesedí, nelze utahnout, všude to odstává. Zadní strany o mnoho větší - nejde nasadit . Nespokojenost. A pojezdy u šuplíku? Vubec nefungují. Celkově to vypadá velice lacině. Ostatní zboží bez rozbalení vracím.

MAXMAX.czZobrazit reakci obchodu MAXMAX.cz

Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Je nám líto, že nejste se zakoupenou komodou spokojena. Proto je na místě zboží reklamovat a to vyplněním reklamačního formuláře na našich webových stránkách. Tým MAXMAX Proč nakupovat zboží právě u nás na MAXMAX.cz? * Ročně vyřídíme ke spokojenosti zákazníků více než 50.000 objednávek od nakupujících z České i Slovenské republiky. Za projevenou důvěru tímto všem zákazníkům velmi děkujeme a vážíme si jí. * Procento přijatých reklamací se dlouhodobě drží pod hranicí 1 % všech objednávek. * O spokojenost zákazníků se stará tým profesionálně proškolených zaměstnanců každý pracovní den v době od 7.30 - 15.30 hod. Pro tyto účely máme vlastní call centrum, technickou podporu na e-mailu, reklamační oddělení nebo logistické centrum. Kontaktovat nás zákazníci mohou telefonicky, e-mailem nebo osobně v sídle firmy v Uherském Brodě. Všechny kontakty na jednotlivá oddělení máme uvedeny na našich webových stránkách v sekci Kontakty. Rádi každému pomůžeme s výběrem zboží, zodpovíme dotazy týkající se objednávek, termínů doručení a podobně. * Abychom předešli riziku poškození zboží při transportu, zajišťujeme rozvoz většiny objednávek naší vlastní dopravou, s možností výnosu až do bytu. Tato služba je navíc vždy předem konzultována se zákazníkem, aby mu co nejlépe vyhovoval termín a čas doručení. Hlavně u křehkého zboží a nábytku tím eliminujeme řešení případných problémů s poškozením na nulu. * Děláme vždy maximum pro to, aby byli zákazníci s naším zbožím a službami spokojeni. A i když se občas bohužel něco nepovede, snažíme se situaci ve spolupráci se zákazníkem co nejdříve vyřešit. Jednáme vždy oboustranně korektně, bez zbytečných emocí a velmi si ceníme přirozené lidské slušnosti

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Veronika Zienkovskápřed 4 lety
Doporučuji obchod, ale...

Dodání

Zakoupem sprchový kout MAXMAX MEXEN LIMA ani ne po měsíci panty u křídla skel sesedli(asi jak je těžké sklo nebo špatné panty a ty sklo neudrží)i když jsme je dotáhli.Na ilustračních fotkách obchodu jsou pěkně panty vodorovně.Škoda,radši si připlatit za kvalitní sprchový kouty.

MAXMAX.czZobrazit reakci obchodu MAXMAX.cz

Dobrý den paní Zienkovská, děkujeme za Vaši recenzi. U montáže pantů je vždy potřeba, aby sklo bylo důkladně očištěno a usušeno. Následně je důležité panty přitáhnout na maximum. Tým MAXMAX Proč nakupovat zboží právě u nás na MAXMAX.cz? * Ročně vyřídíme ke spokojenosti zákazníků více než 50.000 objednávek od nakupujících z České i Slovenské republiky. Za projevenou důvěru tímto všem zákazníkům velmi děkujeme a vážíme si jí. * Procento přijatých reklamací se dlouhodobě drží pod hranicí 1 % všech objednávek. * O spokojenost zákazníků se stará tým profesionálně proškolených zaměstnanců každý pracovní den v době od 7.30 - 15.30 hod. Pro tyto účely máme vlastní call centrum, technickou podporu na e-mailu, reklamační oddělení nebo logistické centrum. Kontaktovat nás zákazníci mohou telefonicky, e-mailem nebo osobně v sídle firmy v Uherském Brodě. Všechny kontakty na jednotlivá oddělení máme uvedeny na našich webových stránkách v sekci Kontakty. Rádi každému pomůžeme s výběrem zboží, zodpovíme dotazy týkající se objednávek, termínů doručení a podobně. * Abychom předešli riziku poškození zboží při transportu, zajišťujeme rozvoz většiny objednávek naší vlastní dopravou, s možností výnosu až do bytu. Tato služba je navíc vždy předem konzultována se zákazníkem, aby mu co nejlépe vyhovoval termín a čas doručení. Hlavně u křehkého zboží a nábytku tím eliminujeme řešení případných problémů s poškozením na nulu. * Děláme vždy maximum pro to, aby byli zákazníci s naším zbožím a službami spokojeni. A i když se občas bohužel něco nepovede, snažíme se situaci ve spolupráci se zákazníkem co nejdříve vyřešit. Jednáme vždy oboustranně korektně, bez zbytečných emocí a velmi si ceníme přirozené lidské slušnosti

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Markéta Šarkoziovápřed 4 lety
Doporučuji obchod

Super komunikace ,zboží bylo doručeno do 3 dnů jak uváděly,dopravce byl ochotný dovézt zboží na jinou adresu, takže velká pochvala

MAXMAX.czZobrazit reakci obchodu MAXMAX.cz

Dobrý den paní Šarkoziová, moc děkujeme za Vaši recenzi. Budeme se těšit na Váš další nákup. Tým MAXMAX Proč nakupovat zboží právě u nás na MAXMAX.cz? * Ročně vyřídíme ke spokojenosti zákazníků více než 50.000 objednávek od nakupujících z České i Slovenské republiky. Za projevenou důvěru tímto všem zákazníkům velmi děkujeme a vážíme si jí. * Procento přijatých reklamací se dlouhodobě drží pod hranicí 1 % všech objednávek. * O spokojenost zákazníků se stará tým profesionálně proškolených zaměstnanců každý pracovní den v době od 7.30 - 15.30 hod. Pro tyto účely máme vlastní call centrum, technickou podporu na e-mailu, reklamační oddělení nebo logistické centrum. Kontaktovat nás zákazníci mohou telefonicky, e-mailem nebo osobně v sídle firmy v Uherském Brodě. Všechny kontakty na jednotlivá oddělení máme uvedeny na našich webových stránkách v sekci Kontakty. Rádi každému pomůžeme s výběrem zboží, zodpovíme dotazy týkající se objednávek, termínů doručení a podobně. * Abychom předešli riziku poškození zboží při transportu, zajišťujeme rozvoz většiny objednávek naší vlastní dopravou, s možností výnosu až do bytu. Tato služba je navíc vždy předem konzultována se zákazníkem, aby mu co nejlépe vyhovoval termín a čas doručení. Hlavně u křehkého zboží a nábytku tím eliminujeme řešení případných problémů s poškozením na nulu. * Děláme vždy maximum pro to, aby byli zákazníci s naším zbožím a službami spokojeni. A i když se občas bohužel něco nepovede, snažíme se situaci ve spolupráci se zákazníkem co nejdříve vyřešit. Jednáme vždy oboustranně korektně, bez zbytečných emocí a velmi si ceníme přirozené lidské slušnosti

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Dornakovaanezkapřed 4 lety
Doporučuji obchod, ale...

Rychlost vyřízení objednávky

Zboží bylo doručeno dvěma dopravci, takže vznikl problém s převzetím. Když je zákazník zamestnan, má si vzít dovolenou a čekat na opakovane doručení? Hlavně, že jsme byli pozadani o sdělení časového údaje, kdy budeme doma! Zboží jsme vybalili a při montáži zjistili, že v jednotlivých dilech nejsou navrtany všechny otvory podle plánku. Takže sice rychla, ale ledabyla prace. Zklamání!

MAXMAX.czZobrazit reakci obchodu MAXMAX.cz

Dobrý den paní Dornakova, děkujeme za Vaši recenzi. Vaše objednávka byla rozdělena na dvě části z toho důvodu, že každá položka byla expedována z jiného skladu. O této skutečnosti jste byla informována prostřednictvím expedičního emailu ( viz. poznámka v dolní části emailu ). Následné doručení zboží bohužel již nemůžeme jakkoliv ovlivnit. Zboží se odeslalo externími přepravci, kteří mají na doručení zpravidla 3 pracovní dny a stav zásilky si můžete vždy ověřit přímo u konkrétního přepravce. Pokud jste nebyla s doručením či kurýrem spokojena, můžete podat stížnost přímo u přepravce. Co se týče problémům při montáži, tak prosíme o vyplnění reklamačního formuláře, který naleznete na našich webových stránkách. Vše vyřešíme k Vaší spokojenosti. Tým MAXMAX Proč nakupovat zboží právě u nás na MAXMAX.cz? * Ročně vyřídíme ke spokojenosti zákazníků více než 50.000 objednávek od nakupujících z České i Slovenské republiky. Za projevenou důvěru tímto všem zákazníkům velmi děkujeme a vážíme si jí. * Procento přijatých reklamací se dlouhodobě drží pod hranicí 1 % všech objednávek. * O spokojenost zákazníků se stará tým profesionálně proškolených zaměstnanců každý pracovní den v době od 7.30 - 15.30 hod. Pro tyto účely máme vlastní call centrum, technickou podporu na e-mailu, reklamační oddělení nebo logistické centrum. Kontaktovat nás zákazníci mohou telefonicky, e-mailem nebo osobně v sídle firmy v Uherském Brodě. Všechny kontakty na jednotlivá oddělení máme uvedeny na našich webových stránkách v sekci Kontakty. Rádi každému pomůžeme s výběrem zboží, zodpovíme dotazy týkající se objednávek, termínů doručení a podobně. * Abychom předešli riziku poškození zboží při transportu, zajišťujeme rozvoz většiny objednávek naší vlastní dopravou, s možností výnosu až do bytu. Tato služba je navíc vždy předem konzultována se zákazníkem, aby mu co nejlépe vyhovoval termín a čas doručení. Hlavně u křehkého zboží a nábytku tím eliminujeme řešení případných problémů s poškozením na nulu. * Děláme vždy maximum pro to, aby byli zákazníci s naším zbožím a službami spokojeni. A i když se občas bohužel něco nepovede, snažíme se situaci ve spolupráci se zákazníkem co nejdříve vyřešit. Jednáme vždy oboustranně korektně, bez zbytečných emocí a velmi si ceníme přirozené lidské slušnosti

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Slavka Suchonovapřed 4 lety
Doporučuji obchod

Dobrý nákup za přijatelnou cenu. Nábytek, který jsme u nich objednali, jsem nikde jinde nenalezla.

MAXMAX.czZobrazit reakci obchodu MAXMAX.cz

Dobrý den paní Suchonova, moc děkujeme za Vaši recenzi. Budeme se těšit na Váš další nákup. Tým MAXMAX Proč nakupovat zboží právě u nás na MAXMAX.cz? * Ročně vyřídíme ke spokojenosti zákazníků více než 50.000 objednávek od nakupujících z České i Slovenské republiky. Za projevenou důvěru tímto všem zákazníkům velmi děkujeme a vážíme si jí. * Procento přijatých reklamací se dlouhodobě drží pod hranicí 1 % všech objednávek. * O spokojenost zákazníků se stará tým profesionálně proškolených zaměstnanců každý pracovní den v době od 7.30 - 15.30 hod. Pro tyto účely máme vlastní call centrum, technickou podporu na e-mailu, reklamační oddělení nebo logistické centrum. Kontaktovat nás zákazníci mohou telefonicky, e-mailem nebo osobně v sídle firmy v Uherském Brodě. Všechny kontakty na jednotlivá oddělení máme uvedeny na našich webových stránkách v sekci Kontakty. Rádi každému pomůžeme s výběrem zboží, zodpovíme dotazy týkající se objednávek, termínů doručení a podobně. * Abychom předešli riziku poškození zboží při transportu, zajišťujeme rozvoz většiny objednávek naší vlastní dopravou, s možností výnosu až do bytu. Tato služba je navíc vždy předem konzultována se zákazníkem, aby mu co nejlépe vyhovoval termín a čas doručení. Hlavně u křehkého zboží a nábytku tím eliminujeme řešení případných problémů s poškozením na nulu. * Děláme vždy maximum pro to, aby byli zákazníci s naším zbožím a službami spokojeni. A i když se občas bohužel něco nepovede, snažíme se situaci ve spolupráci se zákazníkem co nejdříve vyřešit. Jednáme vždy oboustranně korektně, bez zbytečných emocí a velmi si ceníme přirozené lidské slušnosti

Nahlásit
Nahlásit recenzi
eva šlehoferovápřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

vůbec nic ,velmi špatné jednání s klienty, podvodníci

zboží objednané a ihned zaplacené přišlo až za dva měsíce a v jiné barvě než byla objednávka

MAXMAX.czZobrazit reakci obchodu MAXMAX.cz

Dobrý den paní Šlehoferová, Vaše recenze nás velmi mrzí a nesouhlasíme s Vaším tvrzením, že jsme podvodníci. Ohledně prodloužení termínu expedice jste byla informována a souhlasila jste s ním. Za špatně odeslanou barvu postýlky se velice omlouváme. Vaši reklamaci jsme schopni vyřešit ihned, nicméně v této chvíli čekáme na informaci z Vaší strany ohledně termínu vyzvednutí zboží. Kolegyně Vás několikrát urgovala. Tým MAXMAX Proč nakupovat zboží právě u nás na MAXMAX.cz? * Ročně vyřídíme ke spokojenosti zákazníků více než 50.000 objednávek od nakupujících z České i Slovenské republiky. Za projevenou důvěru tímto všem zákazníkům velmi děkujeme a vážíme si jí. * Procento přijatých reklamací se dlouhodobě drží pod hranicí 1 % všech objednávek. * O spokojenost zákazníků se stará tým profesionálně proškolených zaměstnanců každý pracovní den v době od 7.30 - 15.30 hod. Pro tyto účely máme vlastní call centrum, technickou podporu na e-mailu, reklamační oddělení nebo logistické centrum. Kontaktovat nás zákazníci mohou telefonicky, e-mailem nebo osobně v sídle firmy v Uherském Brodě. Všechny kontakty na jednotlivá oddělení máme uvedeny na našich webových stránkách v sekci Kontakty. Rádi každému pomůžeme s výběrem zboží, zodpovíme dotazy týkající se objednávek, termínů doručení a podobně. * Abychom předešli riziku poškození zboží při transportu, zajišťujeme rozvoz většiny objednávek naší vlastní dopravou, s možností výnosu až do bytu. Tato služba je navíc vždy předem konzultována se zákazníkem, aby mu co nejlépe vyhovoval termín a čas doručení. Hlavně u křehkého zboží a nábytku tím eliminujeme řešení případných problémů s poškozením na nulu. * Děláme vždy maximum pro to, aby byli zákazníci s naším zbožím a službami spokojeni. A i když se občas bohužel něco nepovede, snažíme se situaci ve spolupráci se zákazníkem co nejdříve vyřešit. Jednáme vždy oboustranně korektně, bez zbytečných emocí a velmi si ceníme přirozené lidské slušnosti

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Janečekpřed 4 lety
Doporučuji obchod

Na základě některých negativních recenzí jsem počítal se vším, ale nic z toho se nenaplnilo. Zboží mi bylo doručeno druhý den od objednání. Děkuji a doporučuji 100 %

MAXMAX.czZobrazit reakci obchodu MAXMAX.cz

Dobrý den pane Janečku, moc děkujeme za Vaši recenzi. Budeme se těšit na Váš další nákup. Tým MAXMAX Proč nakupovat zboží právě u nás na MAXMAX.cz? * Ročně vyřídíme ke spokojenosti zákazníků více než 50.000 objednávek od nakupujících z České i Slovenské republiky. Za projevenou důvěru tímto všem zákazníkům velmi děkujeme a vážíme si jí. * Procento přijatých reklamací se dlouhodobě drží pod hranicí 1 % všech objednávek. * O spokojenost zákazníků se stará tým profesionálně proškolených zaměstnanců každý pracovní den v době od 7.30 - 15.30 hod. Pro tyto účely máme vlastní call centrum, technickou podporu na e-mailu, reklamační oddělení nebo logistické centrum. Kontaktovat nás zákazníci mohou telefonicky, e-mailem nebo osobně v sídle firmy v Uherském Brodě. Všechny kontakty na jednotlivá oddělení máme uvedeny na našich webových stránkách v sekci Kontakty. Rádi každému pomůžeme s výběrem zboží, zodpovíme dotazy týkající se objednávek, termínů doručení a podobně. * Abychom předešli riziku poškození zboží při transportu, zajišťujeme rozvoz většiny objednávek naší vlastní dopravou, s možností výnosu až do bytu. Tato služba je navíc vždy předem konzultována se zákazníkem, aby mu co nejlépe vyhovoval termín a čas doručení. Hlavně u křehkého zboží a nábytku tím eliminujeme řešení případných problémů s poškozením na nulu. * Děláme vždy maximum pro to, aby byli zákazníci s naším zbožím a službami spokojeni. A i když se občas bohužel něco nepovede, snažíme se situaci ve spolupráci se zákazníkem co nejdříve vyřešit. Jednáme vždy oboustranně korektně, bez zbytečných emocí a velmi si ceníme přirozené lidské slušnosti

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Timesspřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Jedině rychle dodání

Dne 24.6.2021 jsme si zakoupily postilky ve tvaru domeček (160x80), 26.6 dcerce k narozeninám ji manžel začal skládat a rošt nebyl určen k postilce (140x70) hned jsme psaly email, a marně jsme si mysleli že pondělí nám pošlou správní rozměr. Další den jsme sloužily i šuplík k postilce, a ten byl také 140x70,znovu jsme psaly. Po X email, focené a vysvětlování kde je problém, nedokázaly pochopit že 2 ze 4 krabic je špatných rozměrů. A teď je to druhý týdne kdy se doprošuji jak.... ať my pošlou správně rozměry, mě zdědila paní že čekají na naskladnění od dodavatele a přitom postilku mají skladem, tak nevidím problém mě poslat rošt a šuplík, já jim vrátím ty špatné a pak ať si čekají na naskladnění. A dcerka mě spí na zemi na matraci .

MAXMAX.czZobrazit reakci obchodu MAXMAX.cz

Dobrý den, velice se omlouváme za způsobené komplikace a nepříjemnosti. Vaši reklamaci se budeme snažit vyřešit co nejdříve. Tým MAXMAX Proč nakupovat zboží právě u nás na MAXMAX.cz? * Ročně vyřídíme ke spokojenosti zákazníků více než 50.000 objednávek od nakupujících z České i Slovenské republiky. Za projevenou důvěru tímto všem zákazníkům velmi děkujeme a vážíme si jí. * Procento přijatých reklamací se dlouhodobě drží pod hranicí 1 % všech objednávek. * O spokojenost zákazníků se stará tým profesionálně proškolených zaměstnanců každý pracovní den v době od 7.30 - 15.30 hod. Pro tyto účely máme vlastní call centrum, technickou podporu na e-mailu, reklamační oddělení nebo logistické centrum. Kontaktovat nás zákazníci mohou telefonicky, e-mailem nebo osobně v sídle firmy v Uherském Brodě. Všechny kontakty na jednotlivá oddělení máme uvedeny na našich webových stránkách v sekci Kontakty. Rádi každému pomůžeme s výběrem zboží, zodpovíme dotazy týkající se objednávek, termínů doručení a podobně. * Abychom předešli riziku poškození zboží při transportu, zajišťujeme rozvoz většiny objednávek naší vlastní dopravou, s možností výnosu až do bytu. Tato služba je navíc vždy předem konzultována se zákazníkem, aby mu co nejlépe vyhovoval termín a čas doručení. Hlavně u křehkého zboží a nábytku tím eliminujeme řešení případných problémů s poškozením na nulu. * Děláme vždy maximum pro to, aby byli zákazníci s naším zbožím a službami spokojeni. A i když se občas bohužel něco nepovede, snažíme se situaci ve spolupráci se zákazníkem co nejdříve vyřešit. Jednáme vždy oboustranně korektně, bez zbytečných emocí a velmi si ceníme přirozené lidské slušnosti

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Pavla Simonikovapřed 4 lety
Doporučuji obchod

Splnilo očekávání. Spokojenost.

MAXMAX.czZobrazit reakci obchodu MAXMAX.cz

Dobrý den paní Šimoníková, moc děkujeme za Vaši recenzi. Budeme se těšit na Váš další nákup. Tým MAXMAX Proč nakupovat zboží právě u nás na MAXMAX.cz? * Ročně vyřídíme ke spokojenosti zákazníků více než 50.000 objednávek od nakupujících z České i Slovenské republiky. Za projevenou důvěru tímto všem zákazníkům velmi děkujeme a vážíme si jí. * Procento přijatých reklamací se dlouhodobě drží pod hranicí 1 % všech objednávek. * O spokojenost zákazníků se stará tým profesionálně proškolených zaměstnanců každý pracovní den v době od 7.30 - 15.30 hod. Pro tyto účely máme vlastní call centrum, technickou podporu na e-mailu, reklamační oddělení nebo logistické centrum. Kontaktovat nás zákazníci mohou telefonicky, e-mailem nebo osobně v sídle firmy v Uherském Brodě. Všechny kontakty na jednotlivá oddělení máme uvedeny na našich webových stránkách v sekci Kontakty. Rádi každému pomůžeme s výběrem zboží, zodpovíme dotazy týkající se objednávek, termínů doručení a podobně. * Abychom předešli riziku poškození zboží při transportu, zajišťujeme rozvoz většiny objednávek naší vlastní dopravou, s možností výnosu až do bytu. Tato služba je navíc vždy předem konzultována se zákazníkem, aby mu co nejlépe vyhovoval termín a čas doručení. Hlavně u křehkého zboží a nábytku tím eliminujeme řešení případných problémů s poškozením na nulu. * Děláme vždy maximum pro to, aby byli zákazníci s naším zbožím a službami spokojeni. A i když se občas bohužel něco nepovede, snažíme se situaci ve spolupráci se zákazníkem co nejdříve vyřešit. Jednáme vždy oboustranně korektně, bez zbytečných emocí a velmi si ceníme přirozené lidské slušnosti

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Slavomira Benikovapřed 4 lety
Doporučuji obchod

Objednavka vybavená v ten istý deň a v nasledujúci mi bola dorucena. Blesková reakcia. Nakúpim znovu

MAXMAX.czZobrazit reakci obchodu MAXMAX.cz

Dobrý den paní Beniková, moc děkujeme za Vaši recenzi. Budeme se těšit na Váš další nákup. Tým MAXMAX Proč nakupovat zboží právě u nás na MAXMAX.cz? * Ročně vyřídíme ke spokojenosti zákazníků více než 50.000 objednávek od nakupujících z České i Slovenské republiky. Za projevenou důvěru tímto všem zákazníkům velmi děkujeme a vážíme si jí. * Procento přijatých reklamací se dlouhodobě drží pod hranicí 1 % všech objednávek. * O spokojenost zákazníků se stará tým profesionálně proškolených zaměstnanců každý pracovní den v době od 7.30 - 15.30 hod. Pro tyto účely máme vlastní call centrum, technickou podporu na e-mailu, reklamační oddělení nebo logistické centrum. Kontaktovat nás zákazníci mohou telefonicky, e-mailem nebo osobně v sídle firmy v Uherském Brodě. Všechny kontakty na jednotlivá oddělení máme uvedeny na našich webových stránkách v sekci Kontakty. Rádi každému pomůžeme s výběrem zboží, zodpovíme dotazy týkající se objednávek, termínů doručení a podobně. * Abychom předešli riziku poškození zboží při transportu, zajišťujeme rozvoz většiny objednávek naší vlastní dopravou, s možností výnosu až do bytu. Tato služba je navíc vždy předem konzultována se zákazníkem, aby mu co nejlépe vyhovoval termín a čas doručení. Hlavně u křehkého zboží a nábytku tím eliminujeme řešení případných problémů s poškozením na nulu. * Děláme vždy maximum pro to, aby byli zákazníci s naším zbožím a službami spokojeni. A i když se občas bohužel něco nepovede, snažíme se situaci ve spolupráci se zákazníkem co nejdříve vyřešit. Jednáme vždy oboustranně korektně, bez zbytečných emocí a velmi si ceníme přirozené lidské slušnosti

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Emanuel před 4 lety
Doporučuji obchod

Sice došlo na reklamaci produktu, ale všechno proběhlo běz problémů. Oceňuji ochotu reklamačního personálu a dávám plný počet. Výměna byla kus za kus, takže se to nijak nenatahovalo. Díky

MAXMAX.czZobrazit reakci obchodu MAXMAX.cz

Dobrý den pane Emanuele, moc děkujeme za Vaši recenzi. Budeme se těšit na Váš další nákup. Tým MAXMAX Proč nakupovat zboží právě u nás na MAXMAX.cz? * Ročně vyřídíme ke spokojenosti zákazníků více než 50.000 objednávek od nakupujících z České i Slovenské republiky. Za projevenou důvěru tímto všem zákazníkům velmi děkujeme a vážíme si jí. * Procento přijatých reklamací se dlouhodobě drží pod hranicí 1 % všech objednávek. * O spokojenost zákazníků se stará tým profesionálně proškolených zaměstnanců každý pracovní den v době od 7.30 - 15.30 hod. Pro tyto účely máme vlastní call centrum, technickou podporu na e-mailu, reklamační oddělení nebo logistické centrum. Kontaktovat nás zákazníci mohou telefonicky, e-mailem nebo osobně v sídle firmy v Uherském Brodě. Všechny kontakty na jednotlivá oddělení máme uvedeny na našich webových stránkách v sekci Kontakty. Rádi každému pomůžeme s výběrem zboží, zodpovíme dotazy týkající se objednávek, termínů doručení a podobně. * Abychom předešli riziku poškození zboží při transportu, zajišťujeme rozvoz většiny objednávek naší vlastní dopravou, s možností výnosu až do bytu. Tato služba je navíc vždy předem konzultována se zákazníkem, aby mu co nejlépe vyhovoval termín a čas doručení. Hlavně u křehkého zboží a nábytku tím eliminujeme řešení případných problémů s poškozením na nulu. * Děláme vždy maximum pro to, aby byli zákazníci s naším zbožím a službami spokojeni. A i když se občas bohužel něco nepovede, snažíme se situaci ve spolupráci se zákazníkem co nejdříve vyřešit. Jednáme vždy oboustranně korektně, bez zbytečných emocí a velmi si ceníme přirozené lidské slušnosti

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Sabinka Jennypřed 4 lety
Doporučuji obchod

Skvělé jednání, rychlé dodání. Nic co bych vytkla.

MAXMAX.czZobrazit reakci obchodu MAXMAX.cz

Dobrý den, moc děkujeme za Vaši recenzi. Budeme se těšit na Váš další nákup. Tým MAXMAX Proč nakupovat zboží právě u nás na MAXMAX.cz? * Ročně vyřídíme ke spokojenosti zákazníků více než 50.000 objednávek od nakupujících z České i Slovenské republiky. Za projevenou důvěru tímto všem zákazníkům velmi děkujeme a vážíme si jí. * Procento přijatých reklamací se dlouhodobě drží pod hranicí 1 % všech objednávek. * O spokojenost zákazníků se stará tým profesionálně proškolených zaměstnanců každý pracovní den v době od 7.30 - 15.30 hod. Pro tyto účely máme vlastní call centrum, technickou podporu na e-mailu, reklamační oddělení nebo logistické centrum. Kontaktovat nás zákazníci mohou telefonicky, e-mailem nebo osobně v sídle firmy v Uherském Brodě. Všechny kontakty na jednotlivá oddělení máme uvedeny na našich webových stránkách v sekci Kontakty. Rádi každému pomůžeme s výběrem zboží, zodpovíme dotazy týkající se objednávek, termínů doručení a podobně. * Abychom předešli riziku poškození zboží při transportu, zajišťujeme rozvoz většiny objednávek naší vlastní dopravou, s možností výnosu až do bytu. Tato služba je navíc vždy předem konzultována se zákazníkem, aby mu co nejlépe vyhovoval termín a čas doručení. Hlavně u křehkého zboží a nábytku tím eliminujeme řešení případných problémů s poškozením na nulu. * Děláme vždy maximum pro to, aby byli zákazníci s naším zbožím a službami spokojeni. A i když se občas bohužel něco nepovede, snažíme se situaci ve spolupráci se zákazníkem co nejdříve vyřešit. Jednáme vždy oboustranně korektně, bez zbytečných emocí a velmi si ceníme přirozené lidské slušnosti

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Žaneta Šromovápřed 4 lety
Doporučuji obchod

100 %, nemám co vytkout, díky

MAXMAX.czZobrazit reakci obchodu MAXMAX.cz

Dobrý den paní Šromová, moc děkujeme za Vaši recenzi. Budeme se těšit na Váš další nákup. Tým MAXMAX Proč nakupovat zboží právě u nás na MAXMAX.cz? * Ročně vyřídíme ke spokojenosti zákazníků více než 50.000 objednávek od nakupujících z České i Slovenské republiky. Za projevenou důvěru tímto všem zákazníkům velmi děkujeme a vážíme si jí. * Procento přijatých reklamací se dlouhodobě drží pod hranicí 1 % všech objednávek. * O spokojenost zákazníků se stará tým profesionálně proškolených zaměstnanců každý pracovní den v době od 7.30 - 15.30 hod. Pro tyto účely máme vlastní call centrum, technickou podporu na e-mailu, reklamační oddělení nebo logistické centrum. Kontaktovat nás zákazníci mohou telefonicky, e-mailem nebo osobně v sídle firmy v Uherském Brodě. Všechny kontakty na jednotlivá oddělení máme uvedeny na našich webových stránkách v sekci Kontakty. Rádi každému pomůžeme s výběrem zboží, zodpovíme dotazy týkající se objednávek, termínů doručení a podobně. * Abychom předešli riziku poškození zboží při transportu, zajišťujeme rozvoz většiny objednávek naší vlastní dopravou, s možností výnosu až do bytu. Tato služba je navíc vždy předem konzultována se zákazníkem, aby mu co nejlépe vyhovoval termín a čas doručení. Hlavně u křehkého zboží a nábytku tím eliminujeme řešení případných problémů s poškozením na nulu. * Děláme vždy maximum pro to, aby byli zákazníci s naším zbožím a službami spokojeni. A i když se občas bohužel něco nepovede, snažíme se situaci ve spolupráci se zákazníkem co nejdříve vyřešit. Jednáme vždy oboustranně korektně, bez zbytečných emocí a velmi si ceníme přirozené lidské slušnosti

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Luboš Zamazalpřed 4 lety
Doporučuji obchod

Podnikám jako instalatér a dělám i obklady. Koupil jsem sprchový žlab NEO PURE a musím uznat, že je kvalitní. Už jsem zabudoval asi 15 kusů a žádný problém nikdy nebyl. Takže tímto vám chci poděkovat.

MAXMAX.czZobrazit reakci obchodu MAXMAX.cz

Dobrý den pane Zamazale, moc děkujeme za Vaši recenzi. Budeme se těšit na Váš další nákup. Tým MAXMAX Proč nakupovat zboží právě u nás na MAXMAX.cz? * Ročně vyřídíme ke spokojenosti zákazníků více než 50.000 objednávek od nakupujících z České i Slovenské republiky. Za projevenou důvěru tímto všem zákazníkům velmi děkujeme a vážíme si jí. * Procento přijatých reklamací se dlouhodobě drží pod hranicí 1 % všech objednávek. * O spokojenost zákazníků se stará tým profesionálně proškolených zaměstnanců každý pracovní den v době od 7.30 - 15.30 hod. Pro tyto účely máme vlastní call centrum, technickou podporu na e-mailu, reklamační oddělení nebo logistické centrum. Kontaktovat nás zákazníci mohou telefonicky, e-mailem nebo osobně v sídle firmy v Uherském Brodě. Všechny kontakty na jednotlivá oddělení máme uvedeny na našich webových stránkách v sekci Kontakty. Rádi každému pomůžeme s výběrem zboží, zodpovíme dotazy týkající se objednávek, termínů doručení a podobně. * Abychom předešli riziku poškození zboží při transportu, zajišťujeme rozvoz většiny objednávek naší vlastní dopravou, s možností výnosu až do bytu. Tato služba je navíc vždy předem konzultována se zákazníkem, aby mu co nejlépe vyhovoval termín a čas doručení. Hlavně u křehkého zboží a nábytku tím eliminujeme řešení případných problémů s poškozením na nulu. * Děláme vždy maximum pro to, aby byli zákazníci s naším zbožím a službami spokojeni. A i když se občas bohužel něco nepovede, snažíme se situaci ve spolupráci se zákazníkem co nejdříve vyřešit. Jednáme vždy oboustranně korektně, bez zbytečných emocí a velmi si ceníme přirozené lidské slušnosti

Nahlásit
Nahlásit recenzi
A Smitkovapřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Zboží mělo měsíc zpoždění, nepřišlo všechno a zakoupený dětský koberec je střiženy šikmo o 10 cm, což u grafického vzoru (kytičky ve ctvercich) na 3 x3,5 m působí amatersky. Samozřejmě jsem vznesla námitku ale firma má v OP, že koberec může být střižen (a obšit) úplně křivě. To je tedy velmi smutné. Můžu leda na vlastní náklady zboží vrátit...Zajimalo by mne, zda by si zaměstnanec firmy takový koberec pořídil a zaplatil za něj. Komunikace velmi strohá bez náznaku byť omluvy. Velmi špatná zkušenost s firmou.

MAXMAX.czZobrazit reakci obchodu MAXMAX.cz

Dobrý den paní Smítková, velice nás mrzí Vaše recenze, nicméně s ní nemůžeme souhlasit. Koberec, který jste si vybrala, patří mezi metrážové koberce. To znamená, že dle velikosti zvoleného koberce je možnost, že vzor bude ustřižen. Tato informace není v našich obchodních podmínkách, ale nachází se přímo u koberce v popisku. Na webu je taktéž několik fotografií, které ukazují možnosti střižení koberce. Nejspíše jste si toho nevšimla. Pokud nejste s kobercem spokojena, máte právo jej do 14 dní vrátit bez udání důvodu. V tomto případě opravdu platí náklady na vrácení zákazník. Tým MAXMAX Proč nakupovat zboží právě u nás na MAXMAX.cz? * Ročně vyřídíme ke spokojenosti zákazníků více než 50.000 objednávek od nakupujících z České i Slovenské republiky. Za projevenou důvěru tímto všem zákazníkům velmi děkujeme a vážíme si jí. * Procento přijatých reklamací se dlouhodobě drží pod hranicí 1 % všech objednávek. * O spokojenost zákazníků se stará tým profesionálně proškolených zaměstnanců každý pracovní den v době od 7.30 - 15.30 hod. Pro tyto účely máme vlastní call centrum, technickou podporu na e-mailu, reklamační oddělení nebo logistické centrum. Kontaktovat nás zákazníci mohou telefonicky, e-mailem nebo osobně v sídle firmy v Uherském Brodě. Všechny kontakty na jednotlivá oddělení máme uvedeny na našich webových stránkách v sekci Kontakty. Rádi každému pomůžeme s výběrem zboží, zodpovíme dotazy týkající se objednávek, termínů doručení a podobně. * Abychom předešli riziku poškození zboží při transportu, zajišťujeme rozvoz většiny objednávek naší vlastní dopravou, s možností výnosu až do bytu. Tato služba je navíc vždy předem konzultována se zákazníkem, aby mu co nejlépe vyhovoval termín a čas doručení. Hlavně u křehkého zboží a nábytku tím eliminujeme řešení případných problémů s poškozením na nulu. * Děláme vždy maximum pro to, aby byli zákazníci s naším zbožím a službami spokojeni. A i když se občas bohužel něco nepovede, snažíme se situaci ve spolupráci se zákazníkem co nejdříve vyřešit. Jednáme vždy oboustranně korektně, bez zbytečných emocí a velmi si ceníme přirozené lidské slušnosti

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Teddinka 56před 4 lety
Doporučuji obchod

Všechno v pořádku. Děkuji

MAXMAX.czZobrazit reakci obchodu MAXMAX.cz

Dobrý den, moc děkujeme za Vaši recenzi. Budeme se těšit na Váš další nákup. Tým MAXMAX Proč nakupovat zboží právě u nás na MAXMAX.cz? * Ročně vyřídíme ke spokojenosti zákazníků více než 50.000 objednávek od nakupujících z České i Slovenské republiky. Za projevenou důvěru tímto všem zákazníkům velmi děkujeme a vážíme si jí. * Procento přijatých reklamací se dlouhodobě drží pod hranicí 1 % všech objednávek. * O spokojenost zákazníků se stará tým profesionálně proškolených zaměstnanců každý pracovní den v době od 7.30 - 15.30 hod. Pro tyto účely máme vlastní call centrum, technickou podporu na e-mailu, reklamační oddělení nebo logistické centrum. Kontaktovat nás zákazníci mohou telefonicky, e-mailem nebo osobně v sídle firmy v Uherském Brodě. Všechny kontakty na jednotlivá oddělení máme uvedeny na našich webových stránkách v sekci Kontakty. Rádi každému pomůžeme s výběrem zboží, zodpovíme dotazy týkající se objednávek, termínů doručení a podobně. * Abychom předešli riziku poškození zboží při transportu, zajišťujeme rozvoz většiny objednávek naší vlastní dopravou, s možností výnosu až do bytu. Tato služba je navíc vždy předem konzultována se zákazníkem, aby mu co nejlépe vyhovoval termín a čas doručení. Hlavně u křehkého zboží a nábytku tím eliminujeme řešení případných problémů s poškozením na nulu. * Děláme vždy maximum pro to, aby byli zákazníci s naším zbožím a službami spokojeni. A i když se občas bohužel něco nepovede, snažíme se situaci ve spolupráci se zákazníkem co nejdříve vyřešit. Jednáme vždy oboustranně korektně, bez zbytečných emocí a velmi si ceníme přirozené lidské slušnosti

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Matej Langrpřed 4 lety
Doporučuji obchod

Doporučuji. V pohodě, rychlé jednání, nábytek byla hezky zabalený.

MAXMAX.czZobrazit reakci obchodu MAXMAX.cz

Dobrý den pane Langre, moc děkujeme za Vaši recenzi. Budeme se těšit na Váš další nákup. Tým MAXMAX Proč nakupovat zboží právě u nás na MAXMAX.cz? * Ročně vyřídíme ke spokojenosti zákazníků více než 50.000 objednávek od nakupujících z České i Slovenské republiky. Za projevenou důvěru tímto všem zákazníkům velmi děkujeme a vážíme si jí. * Procento přijatých reklamací se dlouhodobě drží pod hranicí 1 % všech objednávek. * O spokojenost zákazníků se stará tým profesionálně proškolených zaměstnanců každý pracovní den v době od 7.30 - 15.30 hod. Pro tyto účely máme vlastní call centrum, technickou podporu na e-mailu, reklamační oddělení nebo logistické centrum. Kontaktovat nás zákazníci mohou telefonicky, e-mailem nebo osobně v sídle firmy v Uherském Brodě. Všechny kontakty na jednotlivá oddělení máme uvedeny na našich webových stránkách v sekci Kontakty. Rádi každému pomůžeme s výběrem zboží, zodpovíme dotazy týkající se objednávek, termínů doručení a podobně. * Abychom předešli riziku poškození zboží při transportu, zajišťujeme rozvoz většiny objednávek naší vlastní dopravou, s možností výnosu až do bytu. Tato služba je navíc vždy předem konzultována se zákazníkem, aby mu co nejlépe vyhovoval termín a čas doručení. Hlavně u křehkého zboží a nábytku tím eliminujeme řešení případných problémů s poškozením na nulu. * Děláme vždy maximum pro to, aby byli zákazníci s naším zbožím a službami spokojeni. A i když se občas bohužel něco nepovede, snažíme se situaci ve spolupráci se zákazníkem co nejdříve vyřešit. Jednáme vždy oboustranně korektně, bez zbytečných emocí a velmi si ceníme přirozené lidské slušnosti

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Lenka Bačovápřed 4 lety
Doporučuji obchod

Jste skvělí! Děkuji moc za krásný kobereček. Profesionální přístup, ten oceňuji nejvíc.

MAXMAX.czZobrazit reakci obchodu MAXMAX.cz

Dobrý den paní Bačová, moc děkujeme za Vaši recenzi. Budeme se těšit na Váš další nákup. Tým MAXMAX Proč nakupovat zboží právě u nás na MAXMAX.cz? * Ročně vyřídíme ke spokojenosti zákazníků více než 50.000 objednávek od nakupujících z České i Slovenské republiky. Za projevenou důvěru tímto všem zákazníkům velmi děkujeme a vážíme si jí. * Procento přijatých reklamací se dlouhodobě drží pod hranicí 1 % všech objednávek. * O spokojenost zákazníků se stará tým profesionálně proškolených zaměstnanců každý pracovní den v době od 7.30 - 15.30 hod. Pro tyto účely máme vlastní call centrum, technickou podporu na e-mailu, reklamační oddělení nebo logistické centrum. Kontaktovat nás zákazníci mohou telefonicky, e-mailem nebo osobně v sídle firmy v Uherském Brodě. Všechny kontakty na jednotlivá oddělení máme uvedeny na našich webových stránkách v sekci Kontakty. Rádi každému pomůžeme s výběrem zboží, zodpovíme dotazy týkající se objednávek, termínů doručení a podobně. * Abychom předešli riziku poškození zboží při transportu, zajišťujeme rozvoz většiny objednávek naší vlastní dopravou, s možností výnosu až do bytu. Tato služba je navíc vždy předem konzultována se zákazníkem, aby mu co nejlépe vyhovoval termín a čas doručení. Hlavně u křehkého zboží a nábytku tím eliminujeme řešení případných problémů s poškozením na nulu. * Děláme vždy maximum pro to, aby byli zákazníci s naším zbožím a službami spokojeni. A i když se občas bohužel něco nepovede, snažíme se situaci ve spolupráci se zákazníkem co nejdříve vyřešit. Jednáme vždy oboustranně korektně, bez zbytečných emocí a velmi si ceníme přirozené lidské slušnosti

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Soukupovápřed 5 lety
Doporučuji obchod

Dobrá komunikace a rychlost dodání. Hodnotím plným počtem. Jsem spokojená a nakoupím znovu.

MAXMAX.czZobrazit reakci obchodu MAXMAX.cz

Dobrý den paní Soukupová, moc děkujeme za Vaši recenzi. Budeme se těšit na Váš další nákup. Tým MAXMAX Proč nakupovat zboží právě u nás na MAXMAX.cz? * Ročně vyřídíme ke spokojenosti zákazníků více než 50.000 objednávek od nakupujících z České i Slovenské republiky. Za projevenou důvěru tímto všem zákazníkům velmi děkujeme a vážíme si jí. * Procento přijatých reklamací se dlouhodobě drží pod hranicí 1 % všech objednávek. * O spokojenost zákazníků se stará tým profesionálně proškolených zaměstnanců každý pracovní den v době od 7.30 - 15.30 hod. Pro tyto účely máme vlastní call centrum, technickou podporu na e-mailu, reklamační oddělení nebo logistické centrum. Kontaktovat nás zákazníci mohou telefonicky, e-mailem nebo osobně v sídle firmy v Uherském Brodě. Všechny kontakty na jednotlivá oddělení máme uvedeny na našich webových stránkách v sekci Kontakty. Rádi každému pomůžeme s výběrem zboží, zodpovíme dotazy týkající se objednávek, termínů doručení a podobně. * Abychom předešli riziku poškození zboží při transportu, zajišťujeme rozvoz většiny objednávek naší vlastní dopravou, s možností výnosu až do bytu. Tato služba je navíc vždy předem konzultována se zákazníkem, aby mu co nejlépe vyhovoval termín a čas doručení. Hlavně u křehkého zboží a nábytku tím eliminujeme řešení případných problémů s poškozením na nulu. * Děláme vždy maximum pro to, aby byli zákazníci s naším zbožím a službami spokojeni. A i když se občas bohužel něco nepovede, snažíme se situaci ve spolupráci se zákazníkem co nejdříve vyřešit. Jednáme vždy oboustranně korektně, bez zbytečných emocí a velmi si ceníme přirozené lidské slušnosti

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Doprava

Česká poštaPPLVlastní přeprava

Výdejní místa

Vlastní místa

Kontaktní údaje