Zrušení objednávky
Stržené peníze z účtu
Totální ignorace dámy na infolince
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Jejich násilná politika s kredity. Koupíte zboží za 2000,-. Na nákup uplatníte kredity ve výši 900,-. Vrátíte jednu položku za 400,- a oni Vám ji vrátí v kreditech. Již několikrát jsem objednala zboží, které ve skutečnosti vypadalo zcela jinak než na eshopu. Jejich neustálé přepinkávání kreditů je naprosto hloupé a nutí mě si stále něco objednávat, abych nepřišla o peníze.
Zboží mají předražené a nevalné kvality. Nedoporučuji!
Obchod prodavajici cisty odpad strihem i kvalitou. I veci z 80.let vypadaji lip. Ceny jsou nehorazne. VELIKOSTI se urcuji nahodnym losovanim a ochota obchodu neco řešit je nulova.
NIC ale opravdu NIC NEKUPUJTE od ZOOT!!!!!
Akorat se naserete.
.
Zadržování kreditů nakoupíte zboží které přesahuje výši kreditů, jiné zboží vracíte a na zakoupené nesmíte kredit uplatnit !!! Takže stále dokola máte krediry a nelze je uplatnit. Neskutečná drzost. Nikdy zde již nakupovat nebudu. Okrádaní zákazníka.
Skvělé výrobky, možnost si věci odzkoušet a vybrat si.
Neochota prodavaček v Zoot v Palladiu. Měla jsem dvě objednávky. Prodavačka mi nedala obě objednávky najednou s odůvodněním, že se jí nechce pak pátrat, ke které objednávce daná věc patřila. Což pro mne znamenalo vystát si frontu, vyzkoušet oblečení jedné objednávky. Pak se obléci, vyzvednout druhou objednávku a opět vystát frontu a to samé. Stačilo by ovšem říci, že věci jednotlivých objednávek se nesmí smíchat. Pro mne zcela neuvěřitelné.
Koupila jsem sluneční brýle od Vans a po jednom dni na sluníčku na dovolené praskly přímo nasazené na očích. Naštěstí mě to nezranilo.Reklamace mi byla zrušena. Myslím si, že když to jsou sluneční brýle, měli by vydržet jakoukoliv teplotu. Toto je nebezpečné.
Chybně jsem objednala a zaplatila boty, okamžitě jsem psala e-mail s prosbou storno objednávky. Tak jako tak zboží druhý den vyexpedovali do pobočky zásilkovny a čekali, až se zboží vrátí. Opakovaně jsem žádala o storno objednávky a navrácení peněz.
Dnes je to již 21. den od objednání, objednávka se dávno vrátila do e-shopu a já stále nemám peníze. Katastrofa.
Zobrazit reakci obchodu ZOOT.czPo přečtení záporných recenzí jsem se tak trochu zhrozil.Nic méně jsem zkusil objednat pro dceru boty Vans (které mimochodem jinde k zakoupení nebyly) a k mému překvapení, dorazily opravdu rychle. Nebál bych se tvrdit, že by si některé online shopy mohly vzít příklad.
Kvalita, rychlost, prostě paráda.
Zobrazit reakci obchodu ZOOT.czRychlost dodání, ve středu jsem zaplatila, ve čtvrtek odeslali v pátek jsem měla balíček.
Přišla krásná kvalitní zimní bunda o víc jak čtvrtinu levněji než v jiných obchodech. :)
Zobrazit reakci obchodu ZOOT.czrychlost, velký výběr, vtipná komunikace
Rychlost poslání (odesílají ten den, max. druhý den)
Kvalita produktů od výrobce Zoot
Přehlednost
Padnoucí velikost
Český obchod
Zkoušení a vrácení na pobočkách
Ceny
To je nejpomalejsi e-shop ze všech ….týden čekání na balíček je standart….a to ze mate objednávku třeba přes 3000kc a pořad platíte za dopravu je fakt výsměch
Víc jak týden čekám na zboží.
Obchod mě pouze informoval o zpoždění dodávky o 2-3 dny. Je to týden, a termín nevím, zásilka neexistuje/ nelze sledovat! Objednat lze jen s platbou předem! Eshop nedoporučuji …
Ač obchod deklaruje na webu i vratkovem formuláři, že lze velikost zakoupenéo zboží vyměnit za jinou, nic takového nelze! Musíte si vytvořit novou objednávku na mikinu, která když jste ji objednali stala 1300 a o den později uz 1500. Pořád stejne zboží, jen jiná velikost. Čili za to, že vám to je velky/malý prodelate 200 Kč. A peníze za vraceni Vám můžou zadrzovat 14 dní a čerpat si z nich úroky. Smutný kseftari!
Přestali nabízet zboží na dobírku, chtějí po všech platbu předem, takže jsem s nimi skončila. Řeší nějaký existenční problém? Navíc odpověď na můj dotaz, proč mi neumožní platbu na dobírku, byla od paní opravdu dost arogantní.
Zadržování kreditů (peněz) bezúročně je opravdu vrchol drzosti, možná by stálo za to dát podnět na obchodní inspekci. Pokud si objednám zboží a částečně ho hradím kredity, tak když něco z objednávky vrátím, nevrátí mi ZOOT peníze, ale opět kredity, které mi tím pádem vrací stále dokola a já je nemám jak utratit... Je to opravdu nehoráznost
Dobrý den, nelíbí se mi, že v dnešní době máte na vrácení na účet pouze lhůtu 14 dní. Už jen z tohoto principu bych si už nikdy nic neobjednala na ZOOT. Všechny e-shopy mají přívětivější podmínky, které nepodněcují k tomu, že mám někde uložené kredity, které musím využít. Je to opravdu nesmysl.
dodali neco jineho
Doba dodani
Arogance
Lepsi cena nez u originalniho obchodnika
Platba neprobehla v poradku, ackoliv z me strany bylo vse v poradku.
Link na opakovanou platbu taktez nefungoval.
Na email o stavu veci nikdo nereagoval.
Klamani spotrebitele o skutecnosti, ze objednavku objednanou do Zoot kabinek, ci obchodu muzete vyzkouset a az pote zaplatit, coz neni pravda, jelikoz v ve webpve pokladne tato moznost neexistuje.
Celkove obchod nema dobry vztah k zakaznikovi.