Po zaplacení nebylo zboží doručeno na úložné místo. Musel jsem volat, přes web žádné vysvětlení. S doručením prý mají problémy. V sekci sledování zásilky bylo samovolné stornování. U Alzy hned druhý den. Tady po třech dnech nejasno.
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
JAK DOKONALE LŽOU
DOPRAVA POŠKOZENÉHO ZBOŽÍ
100% doporucuji
rychlost, ochota
není parkoviště
poškozené zboží a satisfakce 400kč na další nákup???kde to jsme ...
rychlost doručení,vše v pořádku.
Na Mallu jsem si při objednávce zvolil, abych zboží dostal v sobotu a poté mi od nich přišel mail, že jej dostanu v pondělí. To jsem se vytočil poprvé. Při dotazu jak je tohle možné mi řekli, že na sobotu už to nejde, tak jsme se domluvili na další sobotu. Tu další sobotu čekám, kdy PPL přiveze zásilku, došla mi trpělivost volám do PPL a oni že nedovezou a zásilku opět přesouvají na pondělí. Radši jsem tedy odstoupil od kupní smlouvy a Mallu bych VŘELE DOPORUČIL vybrat jiného doručovatele, protože PPL je to největší svinstvo!
rychlost dodání
Rychlost
Reklama
Při objednání zboží, které bylo inzerováno s dárkem, se do košíku vše uložilo, ale zboží přišlo bez dárku.
Odpověď reklamačního odd. MALL : " u všech dárků máme vždy uvedené upozornění, že nabídka platí do vyprodání zásob pro případ, že by se dárky vyprodaly příliš rychle a nabídka se na webu nestihla aktualizovat"
U portálu jako je MALL , by se v případě doprodání zboží dál nemělo inzerovat a aktualizace by měla být hlídána skladovým množstvím (což se určitě děj , ale nějaká výmluva musí být!).
Za mne je to klamání zákazníka.
Dobrá cena.
Krabice byla poškozená. Zabalené v černé folii a dodací adresa byla na spodku, takže zboží cestovalo obráceně. Tím pádem vypadla míchací lopatka.
Jak lžou
Objednáno 14.10.2018
doručena myčka opožděně 19.10.1018 rozbitá.
19.10.2018 reklamace
29.10.2018 dovezena další nová myčka (výměnou) zase poškozená.
29.10.2018 volání na mall.cz řešení co s tím. Domluveno vrácení peněz.
od 29.10.2018 po dnešní den 9.11.2018 peníze nemám na účtě.
od 5.11.2018 volám každý den na jejich infolinku kde mě říkají každý den něco jiného. Prý mějte strpení ještě jeden den. To slyším každý den.
A to nebudu říkat kolik mailu fotek atd bylo zasláno vždy. Aby si člověk zařídíl na papírování sekretářku s mall.cz.
NEDOPORUČUJI
RYCHLOST VYŘÍZENÍ OBJEDNÁVKY
Zboží je vždy včas doručeno a precizně zabaleno
Rychlost, spolehlivost.
Přehlednost. ceny...
přehledné stránky, dobrá cena
způsob dodání
Přehled a ceny na Mall
Objednání parfému a osobní odběr ne na prodejně Mall ale na uložence( jiný kamenný obchod)
1. 10. 2018 po telefonické (které bylo s dlouhým čekáním na spojení) domluvě a popsání problému mi paní řekla, že mám výrobek vyfotit, vyfotit problém a zaslat mailem na reklamaci mall.cz. I když jsem sdělila, že výrobek je již po záruční době, ale mám prodlouženou záruku (prodloužená záruka koupena s výrobkem od mall.cz). V e-mailové komunikaci mi bylo sděleno, že musím kontaktovat přímo pojišťovnu (cardif.com), u které mám zaplacenou prodlouženou záruku.
Pojišťovnu jsem kontaktovala písemně přes mail. Pojišťovna mi reklamaci zamítla. Podala jsem tedy znovu reklamaci (mailem i písemně poštou) a dodnes (27. 10. 2018)!! čekám na odpověď.
Obchod nedoporučuji. Zaměstnanci neinformovaní. Pojištění je k ničemu, když se pojišťovna od problému distancuje.
Doprava, komunikace, přístup, vrácení peněz po vypovězení kupní smouvy je téměř nemožné, výmluvy, neprofesionalita, neochotnost se postavit k vlastní chybě a mnoho dalších...
