Hlavička stránky
Logo obchodu Hanibal sport

Hanibal sport

13 819 hodnocení

99 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

kvalitní zboží

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod, ale...

Komunikace s obchodem - uplatnil jsem slevu od obchodu k svátku, batoh nebyl dodán ve stavu nového (byl dodán bez obalu v krabici a batoh měl zatržené nitě/žmolky na strečové kapse). Při komunikaci a zaslání fotek jsem byl nepochopen, omluvy jsem se nedočkal a slevu na další nákup (novou slevu) jsem nedostal ač bych si jiný batoh vybral, tak že ztráta času. Zboží jsem vrátil a koupil ho jinde

Hanibal sportZobrazit reakci obchodu Hanibal sport

Dobrý den, Jiří, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás Vaše nespokojenost s naší komunikací. Jelikož měl dle Vás batoh kosmetické vady, není problém ho bezplatně vrátit, bohužel to byl poslední kus v doprodeji, který již neseženeme u dodavatele a proto jsme jej nemohli vyměnit. Slevový kód k svátku je jednorázový a po použití neobnovitelný, uplatnění u nové objednávky není možné. Navíc se výměna vztahuje pouze na stejný produkt, v tomto případě model. Na druhou stranu jste obdržel zboží s kosmetickou vadou a zpětně vidím prostor pro lepší, proaktivnější a více prozákaznickou reakci. Sice jsem Vám nabízela možné prokonzultování s naším obchodním zástupcem, ke kterému jste se nevyjádřil, ale vlastně nebyl důvod na něco takového čekat. Za nepříjemnou zkušenost se Vám omlouváme a budeme velmi rádi, pokud nám ještě v budoucnu dáte šanci. S přáním pěkného dne Lucka - tým zákaznické péče

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Rychlost

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

v první řadě zaměstnance a výběr. Již několik let zkrátka spokojenost.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Rychlost, super cena

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Rychlé vyřízení objednávky.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Velice ochotná a trpělivá obsluha.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Výběr produktu, rychlost dodání

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Rychlost

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Rychlost dodání zboží.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Velky vybet, rychlost, informace

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

rychlou reakci, snahu pomoci a zajistit zboží v potřebném počtu, skvělý přístup

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Rychlost,cena

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Rychlost dodání, výborná kvalita zboží

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Odbornost, nabídka

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Cena a rychlost dodání

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nice

Dostal jsem heslo na slevu 10%. Sleva byla poskytnuta ve výši cca 3%. Žádal jsem nápravu (vrácení peněz/rozdílu). Ne chtěli jste (žádné vysvětlení), tak jsem odsoupil od smlouvy a koupil jsem si to jinde.. Dal jsem Vaší firmu na 6 měsíců na blacklist..

Hanibal sportZobrazit reakci obchodu Hanibal sport

Dobrý den, Jane, děkujeme za zpětnou vazbu. Ve Vaší objednávce jste uplatnil kód BAZAAR10, což byla sleva 10% na zboží ve Výprodejové sekci. Tento slevový kód byl tímto způsobem i takto komunikován zákazníkům. Je to naše již dlouholetá a oblíbená slevová akce vždy kolem jara. Ve Vaší objednávce byly výprodejové položky pouze dvě ze čtyř, zbylé produkty (spací pytel a opasek značky Warmpeace) ve Výprodeji nebyly a nejsou. Je mi to líto, ale dle Vašeho způsobu vyjadřování v emailové komunikaci a v místě pro poznámku u objednávky, jsme Vaši objednávku zrušili a platbu za ni vrátili. Jen bych ráda pro kontext podotkla, že jste do naší komunikace napsal, že buď Vám vrátíme údajně dlužnou částku a nebo objednávku máme úplně zrušit s tím, že Vás žádné vysvětlování (dle Vás "výmluvy") nezajímají. Mrzí nás, že došlo k takovému nedorozumění. S přáním pěkného dne Lucka - tým zákaznické péče

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Rychlost, přehled o stavu objednávky

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

zboží se může jen zarezervovat, nemusí se platit dopředu. Rychlé dodáni na prodejnu, dobrá komunikace.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Přehled, rychlost, cena, velký výběr vynikajících značek

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Doprava

Česká poštaGLSPPL

Výdejní místa

Vlastní místaPPL ParcelShopZásilkovnaGLS ParcelShopBalíkovna

Kontaktní údaje