Klient se může spojit s telefonním operátorem.
Bohužel operátorka, se kterou jsem měla příležitost komunikovat, byla dost nepříjemná.
Koupila jsem nová bezdrátová sluchátka, která od počátku nefungují. S telefonem se spárují komplikovaně a když se to po dlouhé době podaří, spojení okamžitě padá. Je to chyba sluchátek, jiná bezdrátová zařízení na stejném mobilu fungují.
Chtěla jsem využít možnosti odstoupení od smlouvy do 14 dní. Bohužel tuto variantu operátorka zamítla s tím, že se jedná o hygienické zboží, tedy mohu využít pouze variantu reklamace. Slova operátorky: "Přece byste si nekoupila použitá sluchátka!" Ano, nechtěla jsem použitá sluchátka a proto jsem koupila sluchátka nová, u kterých jsem neočekávala komplikace. Reklamovat zcela nepoužité, nové zboží je z pozice klienta ke vzteku.
Když jsem se ptala, jestli mi může slečna na druhém konci telefonu sdělit, jak mám tedy postupovat, vykřikla na mě, že mi to již sdělila. Naštěstí ji vztek v zápětí přešel a byla tak laskavá, že mi informace zopakovala. Bohužel asi nezbude jiná varianta, než zboží reklamovat a čekat, zda někdo jiný reklamaci schválí.... Pokud ne, tak objednat sluchátka nová. Jistě však v jiném eshopu.
