Jak sikovne jsem zvladl zadat objednavku na Vasem webu bez chyb.
Ze zamestnavate idioty, kteri jsou schopni objednavku prepsat a pozmenit co se dalo.
Online platby (PayU)Platba kartou (Euro Card, Maestro, Master Card, VISA, VISA Electron)Splátkový prodej (Home Credit)Úvěrové karty (Aura karta)Bankovní převodHotověDobírkaNa fakturu
Česká poštaDPD CZVlastní přepravaWE|DO HomeZásilkovna (na adresu)
Mobilní telefonyHerní konzoleStavebnice LEGOSluchátkaVysavače na oknaTelevizory
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Jak sikovne jsem zvladl zadat objednavku na Vasem webu bez chyb.
Ze zamestnavate idioty, kteri jsou schopni objednavku prepsat a pozmenit co se dalo.
Objednání zboží do zaplacení je v pořádku. Po zaplacení ale naprosto nesolidní postup. Naprosto obráceně, než tomu bylo v předešlých letech. Že by změna majitele? Nejprve Vás vyzvou, ať si dáte vypracovat znalecký posudek (i když je to jejich povinnost a znalci se obtížně shánějí, což sami vědí) a potom posudek soudního znalce neuznají.
Po 3 měsících v mobilu začal zlobit foťák. Přestože jsou povinni prokázat, že vada nebyla od počátku oni a ne já, vyzvali mě, ať si dám vyhotovit znalecký posudek. Po obtížném shánění znalce mi znalecký posudek neuznali ani neproplatili (přestože mě k zadání znaleckého posudku sami vyzvali). Ani smírčí řízení na České obchodní inspekci neuznali. Podal jsem žalobu. Ať již soud dopadne jakkoliv, po mnoha letech jsem přestal být jejich zákazníkem.
Absolutní neprofesionalita při sestavení počítače a následné reklamace
Zboží přišlo téméř o týden déle než slibovali Objednaný počítač přišel bez aktivovaného windowsu a po spojení s podporou která je katastrofická jsme se nedokázali domluvit proč mi windows neaktivovali a když sem po nich chtěl zaslat klíč který k tomu windowsu který sem koupil museli mít tak mi řekli že mi nic nedají že to neni volně dostupné… V obchodě už nikdy víc nic nekoupim a obchod NEDOPORUČUJI!!!
NIC
Ze zákona má zákazník 2 roky na reklamaci, zaslala jsem v této lhůtě vysavač zpět, nikdo se ani neobtěžoval mě informovat do emailu o stavu reklamace, či přijetí. Po tom, co jsem volala sama jsem se dozvěděla, že byla reklamace zamítnutá, jelikož je špatná baterie, což byl ale důvod reklamace... Ani nezmiňuji, že jsem tedy vyhodila náklady na dopravu jen tak + reklamační formulář mají zastaralý a vše jsem musela tisknout...přitom v dnešní době lze vše elektronicky. Jejich chatbox je tragédie a normální odpovědi se Vám nedostane. Pán na lince nebyl rovněž 2x prozákaznický. Vysavač tedy mohu vyhodit, ani mi nenabídli opravu , nic takového, jen ať si to zařídím sama.... OPRAVDU NEDOPORUČUJI. Produkt může přijít OK, ale poté cokoli chcete řešit TRAGÉDIE.
NIC
Neumi resit problemy, neschopni technici v Pribramy, neschopnost oddelit dve soucastky od sebe!!
Ceny. O proti konkurenci výrazně dražší. Např. použitý telefon mají o 1000kč dražší než u konkurence za nový. To prostě nechápu
Vyber
Ramky na slozenem pc vymenuji tri dny i kdyz jsem volal v utery dopoledne zacli to delat az ve ct? jsou dvojka na trhu a uz vime proc.
NIC
Pri vraceni zbozi mi bylo nauctovano opotrebeni 10% z hodnoty ceny zbozi. Pritom obcansky zakonik hovori jasne a byly poruseny hned 2 body z § 1833. Citat z dopisu COI. "Na základě výše uvedených skutečností je zřejmé, že prodávající má právo pouze na úhradu částky, o kterou byla prokazatelně snížena hodnota vráceného zboží v důsledku chybného nakládání nebo nevrácení úplného příslušenství, nemá právo účtovat paušální poplatek při odstoupení od smlouvy. Při vyúčtování náhrady je tedy třeba, aby prodávající prokázal, že spotřebitel nakládal se zbožím v rozporu s podmínkou uvedenou ve výše citovaném ustanovení či nevrátil úplné příslušenství, a poté je oprávněn po vyčíslení této škody o tuto částku snížit peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od spotřebitele na základě smlouvy přijal, a které je povinen spotřebiteli vrátit." Cili: 1. nauctovali si pausal 2. zadne vyuctovani mi ani po pul roce nedoslo. CZC je ostuda na ceskem trhu s elektronikou. Tvori si vlastni pravidla a na obcansky zakonik se*e pes.
Zvedli telefon
Po dvou měsících používání robotického vysavače přestal fungovat. Po urgování, že reklamace trvá víc než čtyři týdny ,přišel zabalený neopravený robot zpět s tím, že nemůžou uznat reklamaci, neboť byl používán, jsou na něm drobné oděrky a je cítit zatuchlou vodou (vše bylo přitom důkladně ocisteno a vysušeno před posláním na reklamaci,nejsem padla na hlavu) a údajně se voda ocitla i v základ.desce. No vážně by mě zajímalo jak..max.že by byl robot již vadný a při vyprazdňování prachu do sáčku umístěného v zakl.desce by se tam dostala nějakým způsobem i ta voda z nádržky. Neumím si to vysvetlit.Takže místo opravy si mám koupit novou základovou desku. Obchod v žádném případě nedoporučuji, je to banda hajzlu co jen doporučí, abychom si zaplatili znalce v oboru elektroniky, že jejich technik je Bůh, kterému věří. Takže jsem lehci o 13klacku a bohatší o zkušenost, že v ČR zkurvenym smejdun pšenka kvete.
NIC
Musím řešit s obchodní inspekcí. Obědnal jsem si tv LG, přišla poškozená, po vybalení jsem zjístil, že je popraskaná orazovka, hned jsem psal mail do czc.cz, volal mi pán od nich ohledně fotek které jsem poslal, poté mi napsal mail, že to mám vrátit na prodejnu nebo poslat a když jsem na vlastní náklady odvezl tak mi po týdnu přišel mail s tím, že je tv mechanicky poškozená a záruka se zamíta!!!! Když jsem okamžitě volal tak operátor je arogantní , že to řešili s přepravcem a servisem a rozbil jsem to sám přítom je to nesmysl protože to mají řešit hned jak jsem poslal ty fotky takže zkouší okrást zákazníky, nikdy tam nic nekoupím a budu toto šířit po internetu samozřejmě si budu stěžovat na čoi a dám toto k soudu!!! V telefonu lžou protože s přepravcem nemužou řešit reklamaci až předám " poškozenou" tv na prodejnu ale hned co obdrží fotky. Pokud nepomůže čoi tak do dám k soudu, soudil jsem se s autobazerem soud mi dal za pravdu a toto je další problém, kupujte prosím u značkových a kvalitní prodejců mall.cz, ALza a né od takových podvdodníků šíma čislo obj. 4230613629
Dodali nefunkční zboží a při vrácení tohoto zboží do 14 dní a odstoupení od smlouvy si spoplatnili 10 % z ceny nákupu. Prokazatelně bylo zakoupené zboží vadné, ale oni tvrdí, že vadné nebylo, ale i kdyby nebylo, tak ze zákona má kupující právo na odstoupení od kupní smlouvy a i tak si těch 10 % nárokují. Takže pak vezmou vadnou věc, znova ji prodají a pak mají zase 10 % z dalšího vrácení. Takže takto se vydělává na nefunkčním zboží. Jsou to podvodníci a dělají z lidí idioty. Poženu je k soudu a pošlu na ně i klidně ČOI, aby jim toto jednání vůči spotřebitelům pěkně finančně zpříjemnili. Třeba dostanou pokutu 10% z tržby. To bych jim přál.
Na první dojem cena
Dlouhé vyřizování reklamací. Chtějí zaplatit dopravu, i když objednáte skoro za 50 tisíc. To je fakt k smíchu. Příště raději připlatím tu stovku u Mironetu a podpořím českou firmu, ne Poláky.
Reklamace trvá příšerně dlouho a komunikace s nimi je strašná. Opravdu vám raději doporučím nakoupit na alze, czc jsou opravdu dvojky ne-li hůř...
Já s CZC vždy měla pozitivní zkušenost. Překvapuje mě kolik je tu negativních komentářů.
Žádné
Jednání a způsob vrácení zboží z reklamace hnus a ten jejich mluvka na oddělení pro klienty...no hrůza...po reklamaci monitoru nám ho vrátili bez stojánku, pořád jen čekáme na vyřízení...no opravdu děs....už tam nekoupím ani gumičku.....ne dvojka na trhu,ale nula. opravdu nedoporučuji!!!!
nic
přístup k reklamaci, odmítli reklamovaný prasklý monitor. hned druhý den po obdržení jsme zjistili, že je monitor prasklý. Zabalila jsem, objednali přepravu. POZOR SI DEJTE NA NÁSLEDUJÍCÍ VĚC. BUDOU CHTÍT NAFOTIT ZBOŽÍ PŘIPRAVENÉ K ODESLÁNÍ. JESTLIŽE JE PROKAZATELNĚ NEPOŠKOZEN KARTON, Z TĚCHTO FOTEK, NEUZNAJÍ VÁM REKLAMACI,PROTOŽE SI JI EVIDENTNĚ NEMOHOU VYŘÍDIT S PŘEPRAVCEM. Za fotky Vám poděkuji, ještě napíší, pomohly nám a reklamaci neuznají. Dokonce zaslali fotky zpět ještě více prasklého monitoru (logicky) a sdělili, že je chyba na straně naší, špatnou manipulací. ano, určitě. S reklamacemi v CZC dle mého názoru nepořídíte !!!!!!!!!!
Abych tedy alespoň pochválila. Tak rychlost dodání zboží.
CZC už nikdy. I kdyby prodávali jako jediní věc, kterou bych potřebovala k přežití. Ve 14 dnech jsem vrátila zboží (v ceně 9440Kč, bylo rozbité). Ale jim se ve 14 dnech vracet peníze nechtělo. Na infolince paní arogantně sdělila, že na to mají ještě den. Nechala jsem to tedy ještě 2 dny a když nic, volala jsem znovu. Volala jsem asi 4x, mluvila se 3 ruznými lidmi. 1.Klučina co nevěděl nic a jen ticho. 2. Paní, která nemohla pochopit, že budu telefonovat tak dlouho, dokud se něco nedozmím a 2x to raději drze vytípla. Až 3. Paní byla trošku solidnější a už jsme se i na něčem domluvili. Mezitím jsem už kontaktovala ČOI, abych věděla jak mam dále postupovat. Sepsala jsem email, abych měla důkaz o komunikaci. A až pak se konečně někdo ozval a poslal dobropis i s úrokem z prodlení (8Kč). Další den se naštěstí peníze připsali. Takže CZC jeden velký bordel. Hlavně že hlásají v reklamě s celebritou, jak jsou férová DVOJKA na trhu s elektronikou. Leda tak h*o
logo
celé je to jakési špatné, nevím proč ale když jsem pročítal recenze tak jsem zjistil že nejsem sám na planetě komu prodali špatný kus, je nás tady více, taková aliance... Reklamace nevyřešené, pak sem paltil za krabici, špatné slovníky, týpek urážlivý a potom protivný po telefonu, nakonec na jejich pobočce jsem teda chtěl zajít ale mám moc práce, takže se tam asi nedostanu vše počká.
Rychlost reklamace
Komunikace, naprosto příšerná, jízlivá a rádi do člověka rýpou. Jak jsem byla nadšená, tak za komunikaci už bych se nevrátila, nebo jestli to dělá pouze jeden člověk, Matěj Brůna, to je otázka, ale toto mě zklamalo.