Hlavička stránky
Logo obchodu Kaufland.cz

Kaufland.cz

2 412 hodnocení

80 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Irena Šinclovápřed 2 měsíci
Doporučuji obchod

Vše přišlo bez problemu

Škoda, že nejde zakoupit zboží na firmu...

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jaroslav Bláhapřed 2 měsíci
Nedoporučuji obchod

Nedodali jste mě pod umyd.bateri kroužek všude je součástí baterie

Kaufland.czZobrazit reakci obchodu Kaufland.cz

Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Bohužel jste u vašeho hodnocení neuvedli žádné údaje, podle kterých bychom danou záležitost mohli najít nebo přezkoumat. Rádi bychom vás poprosili, abyste se na nás obrátili přímo přes svůj zákaznický účet (ve kterém vyberte příslušnou objednávku). Alternativně nás můžete kontaktovat také prostřednictvím našeho kontaktního formuláře: kaufland.cz/contact/form S přáním hezkého dne váš tým Kaufland.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Irena Zadákovápřed 2 měsíci
Doporučuji obchod

přehlednost nabízeného zboží, jasné informace, dobrá komunikace o dodávce a slušné chování vřele doporučuji

Nahlásit
Nahlásit recenzi
martin jensikpřed 2 měsíci
Doporučuji obchod

Na to že to šlo z Polska tak velice rychle dodání do tří dnů jsem měl doma

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Guzmen 1před 2 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

Sortiment zboží, akční ceny.

Nepříjemný personál na informacích, prolhaná vedoucí pokladen Kaufland Horní Měcholupy. Čekal jsem u pokladen 9 minut a přesto, že neustále propagují pří delším čekání než 5 minut refundaci dárkovou poukázkou, tak mi to zapřeli! Bylo to před 20 hod. a byla otevřena jen jedna pokladna a automaty, kde jsem též zaznamenal frontu.( 13.10. 25). Alarmující přístup k zákazníkům! Rozhodně se mějte před tímto obchodníkem na pozoru!

Kaufland.czZobrazit reakci obchodu Kaufland.cz

Vážený zákazníku Kauflandu, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Jelikož se ve vaší záležitosti jedná o prodejnu Kaufland, prosíme vás, abyste se obrátili na zákaznické oddělení na e-mailové adrese kaufland.cz/kontakt. Kolegové ze zákaznického servisu prodejny vám určitě rádi pomohou. S přáním hezkého dne váš tým Kaufland.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Petr Vavricekpřed 2 měsíci
Nedoporučuji obchod

Žádné klady

Já naletěl jako někteří z Vás. Říkal jsem si Kaufland e-shop , tak to bude vše v pořádku. Bohužel to, že kupujete přes e-shop Kauflandu, neznamená ještě kvalitu. Kaufland nabízí možnost různým překupníkům prodávat přes jejich e-shop. Prodejce nabízí zboží, které je z Číny. Kolikrát ho ani nemá. Zboží z Číny objedná až po Vaší objednávce. Dodací adresa je zadána ta Vaše. Proto chodí nekvalitní zboží, někdy až za pár týdnů a v balíku, který by jste od prodejce nečekali. Proto Vám někdy ani prodejce není schopen odpovědět, kdy Vám něco dojde. Název Kaufland e-shop Vás mylně utvrzuje v tomu , že kupujete bezpečně a pod záštitou kvality takovéto firmy. Kuflande...jako sorry.

Kaufland.czZobrazit reakci obchodu Kaufland.cz

Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Vaši záležitost samozřejmě bereme vážně a vaši zpětnou vazbu předáme dál pro dlouhodobé zlepšení kvality našich služeb. S přáním hezkého dne váš tým Kaufland.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 2 měsíci
Nedoporučuji obchod

Moje zkušenost je strašná, bizarní a dlouhá: V červenci jsme si objednali postel, bohužel jsem se přehlídla a objednala jsem jinou než jsem chtěla, což jsem si ale uvědomila ihned a do pěti minut jsem objednávku stornovala, bohužel mi bylo odpovězeno, že se jim povedlo zastavit pouze dva balíky ze tří (jak je to možné, když to do pěti minut nemohli být schopní ani připravit, to nevím) a prosili ať balíky odmítnu až mi je dovezou - stalo se, ale už to měl být redflag. Peníze jsem dostala zpátky celkem rychle a objednala jsem tedy jinou postel. Za zhruba týden, mi byl doručován jiný balíček, od jiného dodavatele, úplně jiné firmy a z úplně jiné země, z důvodu, který mi zůstává záhadou, přišel poslední balíček postele spolu s ním - odmítli jsme. K druhé objednané posteli mi přišlo pouze potvrzení o přijetí objednávky s upozorněním, že nejde o uzavření kupní smlouvy a předpokládaným doručením 4.-7. listopadu (upozorňuji, že jsme pořád v červenci), ale říkala dobře, i to se stává. V říjnu, když mi dosud nebyly doručeny žádné další informace o objednávce, jsem se jim ozvala s dotazem jak to vypadá, odpoveděli mi něco ve smyslu, že předpokládaný datum doručení se nezměnil a žádné bližší informace mi podat nemohou/nemají. Tři dny na to mou objednávku bez udání důvodu stornovali a vrátili peníze. Ráda bych přiložila screenshot emailové konverzace, protože to je opravdu bizár, bohužel sem nejdou připnout fotky. Na mé emaily odpovídá sám kaufland vygenerovanými zprávami a zároveň mé emaily přeposílá dodavatelům, takže ti potom odpovídají také, ale zní to jako by to vygenerované a přeložené google překladačem, na čísle se dovoláte pouze dalšímu automatu, zkrátka strašný, otřesný a odsud už nikdy nic.

Kaufland.czZobrazit reakci obchodu Kaufland.cz

Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Vaši záležitost samozřejmě bereme vážně a vaši zpětnou vazbu předáme dál pro dlouhodobé zlepšení kvality našich služeb. S přáním hezkého dne váš tým Kaufland.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jana Brucknerovápřed 2 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

Rychlé dodání, dobře zabalené

Výrobek (pelech pro psa) nekvalitní, neodpovídá fotografii

Kaufland.czZobrazit reakci obchodu Kaufland.cz

Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Bohužel jste u vašeho hodnocení neuvedli žádné údaje, podle kterých bychom danou záležitost mohli najít nebo přezkoumat. Rádi bychom vás poprosili, abyste se na nás obrátili přímo přes svůj zákaznický účet (ve kterém vyberte příslušnou objednávku). Alternativně nás můžete kontaktovat také prostřednictvím našeho kontaktního formuláře: kaufland.cz/contact/form S přáním hezkého dne váš tým Kaufland.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Andreapřed 2 měsíci
Doporučuji obchod

Zboží je jako na fotce. Bezvadná cena. Rychlé dodání.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
radek kucerapřed 2 měsíci
Doporučuji obchod

rychlé dodání nízká cena

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jaroslava Rabiňákovápřed 2 měsíci
Doporučuji obchod

Nakupuji zde opakovaně, vždy mi zboží bylo doručeno, dokonce poslední vysavač byl doma velmi rychle. Balení bez poškození, jsem velmi spokojena.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Car Factorypřed 2 měsíci
Doporučuji obchod

Prehledne jasne dodani

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ptacek Atelierpřed 2 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

Dodání v krátkém čase, ale to je také jediný klad.

Objednal jsem Univerzálních držáků nápojů do auta CUPHKOLD (balení 2ks) cena 274,- Kč, podle fota v nabídce v provedení lesklý černý pevný plast. Zásilka sice přišla obratem, nikoli však v originálním balení Cuphold Mavura, ale v anonymním nezapečetěném sáčku. To by snad až tak nevadilo, kdyby dodané držáky nebyly z podřadného měkkého matného plastu, takže plechovku s nápojem udrží jen silou vůle. U jednoho držáku dokonce zcela chyběla vnitřní pružinová vzpěrka pro stabilitu plechovky, takže ten je úplně k ničemu. Reklamací jsem se nakonec rozhodl neposílat a oba držáky umístil do kontejneru s plastovým odpadem.

Kaufland.czZobrazit reakci obchodu Kaufland.cz

Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Bohužel jste u vašeho hodnocení neuvedli žádné údaje, podle kterých bychom danou záležitost mohli najít nebo přezkoumat. Rádi bychom vás poprosili, abyste se na nás obrátili přímo přes svůj zákaznický účet (ve kterém vyberte příslušnou objednávku). Alternativně nás můžete kontaktovat také prostřednictvím našeho kontaktního formuláře: kaufland.cz/contact/form S přáním hezkého dne váš tým Kaufland.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
suli pupipřed 2 měsíci
Nedoporučuji obchod

Vzhledem k tomu,že zbozi bylo oznaceno "skladem" jsem na nej cekal pres tyden,a navic dorazilo zbozi poskozene.

Kaufland.czZobrazit reakci obchodu Kaufland.cz

Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Bohužel jste u vašeho hodnocení neuvedli žádné údaje, podle kterých bychom danou záležitost mohli najít nebo přezkoumat. Rádi bychom vás poprosili, abyste se na nás obrátili přímo přes svůj zákaznický účet (ve kterém vyberte příslušnou objednávku). Alternativně nás můžete kontaktovat také prostřednictvím našeho kontaktního formuláře: kaufland.cz/contact/form S přáním hezkého dne váš tým Kaufland.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Kezarmpřed 2 měsíci
Doporučuji obchod

sledování zásilky, rychlost dodání jak byla v nabídce Zboží v pořádku.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Zuzana Otiepkovápřed 2 měsíci
Nedoporučuji obchod

Bol mi doručený nesprávny tovar a následne oznámené, že správny tovar mi zaslaný nebude, že maximálne je možné vrátiť peniaze, ak im nesprávnu zásielku pošlem späť. Nemala by som problém, si tovar objednať ešte raz, ale čo mi skutočne vadí vadí je, že momentálne je doprava za daný tovar skoro 3-násobná. Nepríde mi v poriadku, kvôli chybe Kauflandu, si teraz objednávať tovar ešte raz a drahšie. Keď som písala na zákaznícky servis ohľadne navyýšenej ceny, Kaufland sa ani neunúval mi na danú správu odpovedať a moju žiadosť len uzavrel. Služby zákazníkom si predstavujem inak.

Kaufland.czZobrazit reakci obchodu Kaufland.cz

Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Bohužel jste u vašeho hodnocení neuvedli žádné údaje, podle kterých bychom danou záležitost mohli najít nebo přezkoumat. Rádi bychom vás poprosili, abyste se na nás obrátili přímo přes svůj zákaznický účet (ve kterém vyberte příslušnou objednávku). Alternativně nás můžete kontaktovat také prostřednictvím našeho kontaktního formuláře: kaufland.cz/contact/form S přáním hezkého dne váš tým Kaufland.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Miapřed 2 měsíci
Doporučuji obchod

Rychlé dodání, vše v pořádku

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jk Johnnypřed 2 měsíci
Doporučuji obchod

Rychlé dodání během pár dnů do boxu. Cena lepší než jinde /řádově o 1000 nižší/. Výrobek (sluchátka) jsou velmi kvalitní. Doporučuji

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Karel Wolfpřed 2 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

velky vyber, slusne ceny

casto velmi dlouhe doby dodani (spis jde ale o problem prodejcu, ne samotne nakupni galerie Kaufland)

Kaufland.czZobrazit reakci obchodu Kaufland.cz

Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Vaši záležitost samozřejmě bereme vážně a vaši zpětnou vazbu předáme dál pro dlouhodobé zlepšení kvality našich služeb. S přáním hezkého dne váš tým Kaufland.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Vaclav Frajtpřed 2 měsíci
Doporučuji obchod

Rychlé dodání

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Kontaktní údaje