Hodnotím Kaufland U náhonu 1234/22,15400 Praha Barrandov, kde okrádají zákazníky, účtují jiné položky a ceny než mají na prodejně, nedostupnost spousty věcí v akci, špatný provizorní přístup pro pěší.
Zobrazit reakci obchodu Kaufland.czPouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Hodnotím Kaufland U náhonu 1234/22,15400 Praha Barrandov, kde okrádají zákazníky, účtují jiné položky a ceny než mají na prodejně, nedostupnost spousty věcí v akci, špatný provizorní přístup pro pěší.
Zobrazit reakci obchodu Kaufland.czDodací doba přes dva týdny, zboží šlo z Číny... Produkt byl nefunkční, reklamovat ho fakticky nelze, na písemnou reklamaci nikdo nereaguje, zboží můžete zašla zpátky na svoje náklady, které při tomto způsobu komunikace nikdy neuvidíme.
Zobrazit reakci obchodu Kaufland.czOdšťavňovač nefunguje. Vyhozené peníze.
Zobrazit reakci obchodu Kaufland.czV Šumperku u pečiva věčně chybí velké sáčky na chleba u krajecího stroje.A když se slušně zeptáte zda nemají nové jedna prodavačka vám odpoví nevím zeptejte se kolegyně a druhá na vás přes regál zakřičí ne nemám a mě to nezajímá a nemám čas tak to pardón ale od čeho tam je . Také dělám s lidmi ale i když nemám náladu a někdy i člověku není dobře usměju se a chovám se profesionálně.
Zobrazit reakci obchodu Kaufland.czAsi žádný
Koupila jsem bačkory ve tvaru medvědí tlapy za 570 Kč. Cena my přišla ok . Bohužel co přišlo po dodání zboží bylo velké zklamání.
Bačkory evidentně v Temu za 100 Kč , kdy mě to bylo jen přeprodáno z Kauflandu. Kvalita příšerná. To mě velice zklamalo. A to stejné očekávám u druhého zboží, které ještě nedorazilo. A kupodivu je také ještě v Shenzenu Čína.
Tedy toto jsem od nich nečekala a pouze se zařadili v mých očích do šmejdů jako je Alegro, Temu Shein a podobně. Už nikdy více.
Zobrazit reakci obchodu Kaufland.czžádné, jen starosti
Celé je to podvod, kdy dodají vadné zboží (parkovací zarážky s refexními pásky, pásky nedrží, odlepily se), které nesplňuje prezentovanou kvalitu a vlastnosti. Zboží jsme reklamovali, reklamace nebyla uznána. Bylo nám nabídnuto, abychom si tam sami přilepili pásky nové. Prodejcem je německá firma BAYLI, Zákaznický servis Kauflandu komunikaci pouze zprostředkovává. Pokud jste též byli podvedeni, obraťte se na tel. 721 844 524. Pokud nás podvedených bude víc, máme šanci s tím něco udělat. Jednotlivec těžko uspěje. Neváhejte a zavolejte.
Zobrazit reakci obchodu Kaufland.czDobře se mi nakupovalo do doby,než jsem byla slovně napadena pokladní a její vedoucí v Poděbradech.Chtěla jsem hovořit s manažerem a vedoucí pokladní řekla,že je ona manažer .Věděla jsem,že není tak se poté opravila,že je
zástupce,přes moje naléhání mi ho odmítly zavolat.Hrůzný zážitek ,vezla jsem kamarádku z nemocnice po infarktu.Budu podávat stížnost a žádat omluvu . Tyto dvě zaměstnankyně bych okamžitě vyhodila.Manažer ,je velmi slušný a svědomitý pán a myslím si,že ani neví co se tam děje.Neslyšela jsem na něho nic špatného .
Zobrazit reakci obchodu Kaufland.czObchod, který umožňuje na stránkách hodnotit zboží pouze 5 hvězdičkami není příliš důvěryhodný
Zobrazit reakci obchodu Kaufland.czVýběr mnoha věcí za slušné ceny
Objednané 4 větší věci do školky pro děti.
Kdybych se neozvala,tak nevim,že jeden balík se ztratil, takže byl odeslán tedy znovu, další balík zase dovezen někam na pobočku k vyzvednutí...byl objednán na adresu školky,takže doufáme,že ho přivezou nikde ho hledat nebudeme...
Úplně spokojená tedy nejsem
Zobrazit reakci obchodu Kaufland.czKaufland marketplace je podraz!!!
Zobrazit reakci obchodu Kaufland.czV kamenném obchodě to jakž takž funguje.
Marketplace nefunguje vůbec!
Tzv. aplikace není spárovaná s kupony. Pokud se to náhodou podaří, ukazuje např., že z požadavku "nákupu nad 1500 Kč" je najednou "nákup nad 15000 Kč" apod. Adresu je nutné zadat ještě před nákupem v seznamu adres aj. Prostě příšerné nakupování!
Zobrazit reakci obchodu Kaufland.czRychlé zaslání zboží
Zboží jsem vrátil ve 14 denní lhůtě - odstoupení od smlouvy a zaslal neprodleně zpět. Přesto že si vrácené zboží obchod převzal, tak peníze nevrátil a od té doby nekomunikují. Mají tedy jak zboží, tak i mé peníze. NEDOPORUČUJI!
Zobrazit reakci obchodu Kaufland.czZboží zaslané neúplné, posláno zpět, po domluvě, po měsíci urgence zasláno nové zboží, poslán email, že je to chyba, ať nepřebíram. Výsledek po dvou měsících jsem bez zboží a peněz!! Absolutní katastrofa!
Zobrazit reakci obchodu Kaufland.czje tam málo lidí, tak že nejsou fronty u pokladen
Nebaví mě kupovat 90% masa baleno ve váku. Po upečení půl pekáče jakési slizké nechutné směsi a maso které se o polovinu smrskne taktéž nechutné.
Zobrazit reakci obchodu Kaufland.czPo objednání a zaplacení zboží, které bylo skladem, se v poslední den avizovaného doručení objevil e-mail, že je objednávka zrušená a že platba bude vrácena v řádu několika dní. Po dotazování a víceméně strojových odpovědích jsem to vzdal a ubezpečil se, že odtud už si nic neobjednám.
Zobrazit reakci obchodu Kaufland.czNaprostá katastrofa objednal jsem zaplatil přišlo poloviční zboží po dotazu kde je zbytek, napsali už vám přišlo zboží děkujeme za nákup. Takže7500kč vyhozených z okna. Jak to že to neřeší obchodní inspekce takové jednání? Vůbec je to nezajímá, kde to jsme Afrika? Je to naprosto stejná zkušenost jakou mají všichni recenzenti ,špatnou hroznou!
Zobrazit reakci obchodu Kaufland.czVždy jsem spokojený s nákupem
Kaufland marketplace za nic neručí, pouze přeposílá zboží jiných prodejců. Zásilka od prodejce nedorazila, prodejce tvrdí, že ano bez poskytnutí důkazů.
Prodejce neposílá informace od dopravce, nekomunikuje, nehledá řešení.
Nákup na Kaufland.cz nikomu nedoporučuji, je to nedůvěryhodná platforma bez záruk.
Zobrazit reakci obchodu Kaufland.czByli jsme spokojeni. Objednávka vybavena do 5 dní. Vše bylo ok.
Po 10 dnech kazdodenniho ubezpecovani, ze zasilka bude poslana nasledujici den byla stornovana s tim, ze je moc objemna a doprava by byla draha. Platbu jsem zadala okamzite vratit, ale stale cekam. Dovolat se nelze. Uz nikdy vice.
Zobrazit reakci obchodu Kaufland.cz