Hlavička stránky
Logo obchodu Kaufland.cz

Kaufland.cz

2 418 hodnocení

80 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Hanípřed 9 měsíci
Nedoporučuji obchod

Hodnotím Kaufland U náhonu 1234/22,15400 Praha Barrandov, kde okrádají zákazníky, účtují jiné položky a ceny než mají na prodejně, nedostupnost spousty věcí v akci, špatný provizorní přístup pro pěší.

Kaufland.czZobrazit reakci obchodu Kaufland.cz

Vážený zákazníku Kauflandu, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Jelikož se ve vaší záležitosti jedná o prodejnu Kaufland, prosíme vás, abyste se obrátili na zákaznické oddělení na e-mailové adrese kaufland.cz/kontakt. Kolegové ze zákaznického servisu prodejny vám určitě rádi pomohou. S přáním hezkého dne váš tým Kaufland.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Milan Tobiášpřed 9 měsíci
Doporučuji obchod

Dodací doba přes dva týdny, zboží šlo z Číny... Produkt byl nefunkční, reklamovat ho fakticky nelze, na písemnou reklamaci nikdo nereaguje, zboží můžete zašla zpátky na svoje náklady, které při tomto způsobu komunikace nikdy neuvidíme.

Kaufland.czZobrazit reakci obchodu Kaufland.cz

Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Bohužel jste u vašeho hodnocení neuvedli žádné údaje, podle kterých bychom danou záležitost mohli najít nebo přezkoumat. Rádi bychom vás poprosili, abyste se na nás obrátili přímo přes svůj zákaznický účet (ve kterém vyberete příslušnou objednávku). Alternativně nás můžete kontaktovat také prostřednictvím našeho kontaktního formuláře: kaufland.cz/contact/form S přáním hezkého dne váš tým Kaufland.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Luokonovapřed 10 měsíci
Nedoporučuji obchod

Odšťavňovač nefunguje. Vyhozené peníze.

Kaufland.czZobrazit reakci obchodu Kaufland.cz

Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Bohužel jste u vašeho hodnocení neuvedli žádné údaje, podle kterých bychom danou záležitost mohli najít nebo přezkoumat. Rádi bychom vás poprosili, abyste se na nás obrátili přímo přes svůj zákaznický účet (ve kterém vyberete příslušnou objednávku). Alternativně nás můžete kontaktovat také prostřednictvím našeho kontaktního formuláře: kaufland.cz/contact/form S přáním hezkého dne váš tým Kaufland.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 10 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

V Šumperku u pečiva věčně chybí velké sáčky na chleba u krajecího stroje.A když se slušně zeptáte zda nemají nové jedna prodavačka vám odpoví nevím zeptejte se kolegyně a druhá na vás přes regál zakřičí ne nemám a mě to nezajímá a nemám čas tak to pardón ale od čeho tam je . Také dělám s lidmi ale i když nemám náladu a někdy i člověku není dobře usměju se a chovám se profesionálně.

Kaufland.czZobrazit reakci obchodu Kaufland.cz

Vážený zákazníku Kauflandu, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Jelikož se ve vaší záležitosti jedná o prodejnu Kaufland, prosíme vás, abyste se obrátili na zákaznické oddělení na e-mailové adrese kaufland.cz/kontakt. Kolegové ze zákaznického servisu prodejny vám určitě rádi pomohou. S přáním hezkého dne váš tým Kaufland.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Coroner Plazapřed 10 měsíci
Nedoporučuji obchod

Asi žádný

Koupila jsem bačkory ve tvaru medvědí tlapy za 570 Kč. Cena my přišla ok . Bohužel co přišlo po dodání zboží bylo velké zklamání. Bačkory evidentně v Temu za 100 Kč , kdy mě to bylo jen přeprodáno z Kauflandu. Kvalita příšerná. To mě velice zklamalo. A to stejné očekávám u druhého zboží, které ještě nedorazilo. A kupodivu je také ještě v Shenzenu Čína. Tedy toto jsem od nich nečekala a pouze se zařadili v mých očích do šmejdů jako je Alegro, Temu Shein a podobně. Už nikdy více.

Kaufland.czZobrazit reakci obchodu Kaufland.cz

Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Bohužel jste u vašeho hodnocení neuvedli žádné údaje, podle kterých bychom danou záležitost mohli najít nebo přezkoumat. Rádi bychom vás poprosili, abyste se na nás obrátili přímo přes svůj zákaznický účet (ve kterém vyberete příslušnou objednávku). Alternativně nás můžete kontaktovat také prostřednictvím našeho kontaktního formuláře: kaufland.cz/contact/form S přáním hezkého dne váš tým Kaufland.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Elpopřed 10 měsíci
Nedoporučuji obchod

žádné, jen starosti

Celé je to podvod, kdy dodají vadné zboží (parkovací zarážky s refexními pásky, pásky nedrží, odlepily se), které nesplňuje prezentovanou kvalitu a vlastnosti. Zboží jsme reklamovali, reklamace nebyla uznána. Bylo nám nabídnuto, abychom si tam sami přilepili pásky nové. Prodejcem je německá firma BAYLI, Zákaznický servis Kauflandu komunikaci pouze zprostředkovává. Pokud jste též byli podvedeni, obraťte se na tel. 721 844 524. Pokud nás podvedených bude víc, máme šanci s tím něco udělat. Jednotlivec těžko uspěje. Neváhejte a zavolejte.

Kaufland.czZobrazit reakci obchodu Kaufland.cz

Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Bohužel jste u vašeho hodnocení neuvedli žádné údaje, podle kterých bychom danou záležitost mohli najít nebo přezkoumat. Rádi bychom vás poprosili, abyste se na nás obrátili přímo přes svůj zákaznický účet (ve kterém vyberete příslušnou objednávku). Alternativně nás můžete kontaktovat také prostřednictvím našeho kontaktního formuláře: kaufland.cz/contact/form S přáním hezkého dne váš tým Kaufland.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Frintova Martinkapřed 10 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

Dobře se mi nakupovalo do doby,než jsem byla slovně napadena pokladní a její vedoucí v Poděbradech.Chtěla jsem hovořit s manažerem a vedoucí pokladní řekla,že je ona manažer .Věděla jsem,že není tak se poté opravila,že je zástupce,přes moje naléhání mi ho odmítly zavolat.Hrůzný zážitek ,vezla jsem kamarádku z nemocnice po infarktu.Budu podávat stížnost a žádat omluvu . Tyto dvě zaměstnankyně bych okamžitě vyhodila.Manažer ,je velmi slušný a svědomitý pán a myslím si,že ani neví co se tam děje.Neslyšela jsem na něho nic špatného .

Kaufland.czZobrazit reakci obchodu Kaufland.cz

Vážený zákazníku Kauflandu, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Jelikož se ve vaší záležitosti jedná o prodejnu Kaufland, prosíme vás, abyste se obrátili na zákaznické oddělení na e-mailové adrese kaufland.cz/kontakt. Kolegové ze zákaznického servisu prodejny vám určitě rádi pomohou. S přáním hezkého dne váš tým Kaufland.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jiří Bilíkpřed 10 měsíci
Nedoporučuji obchod

Obchod, který umožňuje na stránkách hodnotit zboží pouze 5 hvězdičkami není příliš důvěryhodný

Kaufland.czZobrazit reakci obchodu Kaufland.cz

Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Vaši záležitost samozřejmě bereme vážně a vaši zpětnou vazbu předáme dál pro dlouhodobé zlepšení kvality našich služeb. Můžete se na nás obrátit přímo přes svůj zákaznický účet (ve kterém vyberete příslušnou objednávku). Alternativně nás můžete kontaktovat také prostřednictvím našeho kontaktního formuláře: kaufland.cz/contact/form S přáním hezkého dne váš tým Kaufland.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Markétapřed 10 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

Výběr mnoha věcí za slušné ceny

Objednané 4 větší věci do školky pro děti. Kdybych se neozvala,tak nevim,že jeden balík se ztratil, takže byl odeslán tedy znovu, další balík zase dovezen někam na pobočku k vyzvednutí...byl objednán na adresu školky,takže doufáme,že ho přivezou nikde ho hledat nebudeme... Úplně spokojená tedy nejsem

Kaufland.czZobrazit reakci obchodu Kaufland.cz

Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Bohužel jste u vašeho hodnocení neuvedli žádné údaje, podle kterých bychom danou záležitost mohli najít nebo přezkoumat. Rádi bychom vás poprosili, abyste se na nás obrátili přímo přes svůj zákaznický účet (ve kterém vyberete příslušnou objednávku). Alternativně nás můžete kontaktovat také prostřednictvím našeho kontaktního formuláře: kaufland.cz/contact/form S přáním hezkého dne váš tým Kaufland.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jiří Krátkýpřed 10 měsíci
Nedoporučuji obchod

Kaufland marketplace je podraz!!!

Kaufland.czZobrazit reakci obchodu Kaufland.cz

Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Bohužel jste u vašeho hodnocení neuvedli žádné údaje, podle kterých bychom danou záležitost mohli najít nebo přezkoumat. Rádi bychom vás poprosili, abyste se na nás obrátili přímo přes svůj zákaznický účet (ve kterém vyberete příslušnou objednávku). Alternativně nás můžete kontaktovat také prostřednictvím našeho kontaktního formuláře: kaufland.cz/contact/form S přáním hezkého dne váš tým Kaufland.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Libor Pekařpřed 10 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

V kamenném obchodě to jakž takž funguje.

Marketplace nefunguje vůbec! Tzv. aplikace není spárovaná s kupony. Pokud se to náhodou podaří, ukazuje např., že z požadavku "nákupu nad 1500 Kč" je najednou "nákup nad 15000 Kč" apod. Adresu je nutné zadat ještě před nákupem v seznamu adres aj. Prostě příšerné nakupování!

Kaufland.czZobrazit reakci obchodu Kaufland.cz

Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Bohužel jste u vašeho hodnocení neuvedli žádné údaje, podle kterých bychom danou záležitost mohli najít nebo přezkoumat. Rádi bychom vás poprosili, abyste se na nás obrátili přímo přes svůj zákaznický účet (ve kterém vyberete příslušnou objednávku). Alternativně nás můžete kontaktovat také prostřednictvím našeho kontaktního formuláře: kaufland.cz/contact/form S přáním hezkého dne váš tým Kaufland.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jiří Novákpřed 11 měsíci
Nedoporučuji obchod

Rychlé zaslání zboží

Zboží jsem vrátil ve 14 denní lhůtě - odstoupení od smlouvy a zaslal neprodleně zpět. Přesto že si vrácené zboží obchod převzal, tak peníze nevrátil a od té doby nekomunikují. Mají tedy jak zboží, tak i mé peníze. NEDOPORUČUJI!

Kaufland.czZobrazit reakci obchodu Kaufland.cz

Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Bohužel jste u vašeho hodnocení neuvedli žádné údaje, podle kterých bychom danou záležitost mohli najít nebo přezkoumat. Rádi bychom vás poprosili, abyste se na nás obrátili přímo přes svůj zákaznický účet (ve kterém vyberete příslušnou objednávku). Alternativně nás můžete kontaktovat také prostřednictvím našeho kontaktního formuláře: kaufland.cz/contact/form S přáním hezkého dne váš tým Kaufland.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Fotokaterinapřed 11 měsíci
Nedoporučuji obchod

Zboží zaslané neúplné, posláno zpět, po domluvě, po měsíci urgence zasláno nové zboží, poslán email, že je to chyba, ať nepřebíram. Výsledek po dvou měsících jsem bez zboží a peněz!! Absolutní katastrofa!

Kaufland.czZobrazit reakci obchodu Kaufland.cz

Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Bohužel jste u vašeho hodnocení neuvedli žádné údaje, podle kterých bychom danou záležitost mohli najít nebo přezkoumat. Rádi bychom vás poprosili, abyste se na nás obrátili přímo přes svůj zákaznický účet (ve kterém vyberete příslušnou objednávku). Alternativně nás můžete kontaktovat také prostřednictvím našeho kontaktního formuláře: kaufland.cz/contact/form S přáním hezkého dne váš tým Kaufland.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
toro pikolikpřed 11 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

je tam málo lidí, tak že nejsou fronty u pokladen

Nebaví mě kupovat 90% masa baleno ve váku. Po upečení půl pekáče jakési slizké nechutné směsi a maso které se o polovinu smrskne taktéž nechutné.

Kaufland.czZobrazit reakci obchodu Kaufland.cz

Vážený zákazníku Kauflandu, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Jelikož se ve vaší záležitosti jedná o prodejnu Kaufland, prosíme vás, abyste se obrátili na zákaznické oddělení na e-mailové adrese kaufland.cz/kontakt. Kolegové ze zákaznického servisu prodejny vám určitě rádi pomohou. S přáním hezkého dne váš tým Kaufland.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
honzíkpřed 11 měsíci
Nedoporučuji obchod

Po objednání a zaplacení zboží, které bylo skladem, se v poslední den avizovaného doručení objevil e-mail, že je objednávka zrušená a že platba bude vrácena v řádu několika dní. Po dotazování a víceméně strojových odpovědích jsem to vzdal a ubezpečil se, že odtud už si nic neobjednám.

Kaufland.czZobrazit reakci obchodu Kaufland.cz

Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Bohužel jste u vašeho hodnocení neuvedli žádné údaje, podle kterých bychom danou záležitost mohli najít nebo přezkoumat. Rádi bychom vás poprosili, abyste se na nás obrátili přímo přes svůj zákaznický účet (ve kterém vyberte příslušnou objednávku). Alternativně nás můžete kontaktovat také prostřednictvím našeho kontaktního formuláře: kaufland.cz/contact/form S přáním hezkého dne váš tým Kaufland.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Václavpřed 11 měsíci
Nedoporučuji obchod

Naprostá katastrofa objednal jsem zaplatil přišlo poloviční zboží po dotazu kde je zbytek, napsali už vám přišlo zboží děkujeme za nákup. Takže7500kč vyhozených z okna. Jak to že to neřeší obchodní inspekce takové jednání? Vůbec je to nezajímá, kde to jsme Afrika? Je to naprosto stejná zkušenost jakou mají všichni recenzenti ,špatnou hroznou!

Kaufland.czZobrazit reakci obchodu Kaufland.cz

Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Bohužel jste u vašeho hodnocení neuvedli žádné údaje, podle kterých bychom danou záležitost mohli najít nebo přezkoumat. Rádi bychom vás poprosili, abyste se na nás obrátili přímo přes svůj zákaznický účet (ve kterém vyberte příslušnou objednávku). Alternativně nás můžete kontaktovat také prostřednictvím našeho kontaktního formuláře: kaufland.cz/contact/form S přáním hezkého dne váš tým Kaufland.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jiří Vaněkpřed 11 měsíci
Doporučuji obchod

Vždy jsem spokojený s nákupem

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 11 měsíci
Nedoporučuji obchod

Kaufland marketplace za nic neručí, pouze přeposílá zboží jiných prodejců. Zásilka od prodejce nedorazila, prodejce tvrdí, že ano bez poskytnutí důkazů. Prodejce neposílá informace od dopravce, nekomunikuje, nehledá řešení. Nákup na Kaufland.cz nikomu nedoporučuji, je to nedůvěryhodná platforma bez záruk.

Kaufland.czZobrazit reakci obchodu Kaufland.cz

Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Bohužel jste u vašeho hodnocení neuvedli žádné údaje, podle kterých bychom danou záležitost mohli najít nebo přezkoumat. Rádi bychom vás poprosili, abyste se na nás obrátili přímo přes svůj zákaznický účet (ve kterém vyberte příslušnou objednávku). Alternativně nás můžete kontaktovat také prostřednictvím našeho kontaktního formuláře: kaufland.cz/contact/form S přáním hezkého dne váš tým Kaufland.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 11 měsíci
Doporučuji obchod

Byli jsme spokojeni. Objednávka vybavena do 5 dní. Vše bylo ok.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 11 měsíci
Nedoporučuji obchod

Po 10 dnech kazdodenniho ubezpecovani, ze zasilka bude poslana nasledujici den byla stornovana s tim, ze je moc objemna a doprava by byla draha. Platbu jsem zadala okamzite vratit, ale stale cekam. Dovolat se nelze. Uz nikdy vice.

Kaufland.czZobrazit reakci obchodu Kaufland.cz

Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Bohužel jste u vašeho hodnocení neuvedli žádné údaje, podle kterých bychom danou záležitost mohli najít nebo přezkoumat. Rádi bychom vás poprosili, abyste se na nás obrátili přímo přes svůj zákaznický účet (ve kterém vyberte příslušnou objednávku). Alternativně nás můžete kontaktovat také prostřednictvím našeho kontaktního formuláře: kaufland.cz/contact/form S přáním hezkého dne váš tým Kaufland.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Kontaktní údaje