Hlavička stránky
Logo obchodu Kaufland.cz

Kaufland.cz

2 416 hodnocení

80 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Tereza Zmátlovápřed 6 měsíci
Nedoporučuji obchod

Nanakupujte tam v žádném případě. Objendala jsem zboží za 11.000,-, obratem mi objednávku zrušili (nabízeli totiž něco, co se již nevyrábí) a peníze již měsíc nevrátili. Sice mi neustále píšou, že vrátili, ale nic nepřišlo. Posílají mi podivná potvrzení, že peníze vrátili, není zde ale uveden účet. Jedním slovem podvod. Opravdu nedoporučuji!!!!!!!

Kaufland.czZobrazit reakci obchodu Kaufland.cz

Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Bohužel jste u vašeho hodnocení neuvedli žádné údaje, podle kterých bychom danou záležitost mohli najít nebo přezkoumat. Rádi bychom vás poprosili, abyste se na nás obrátili přímo přes svůj zákaznický účet (ve kterém vyberte příslušnou objednávku). Alternativně nás můžete kontaktovat také prostřednictvím našeho kontaktního formuláře: kaufland.cz/contact/form S přáním hezkého dne váš tým Kaufland.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Marek Kořínekpřed 6 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

Ceny

Je to různé v různých pobočkách. V Prostějově jsme s obsluhou spokojeni, ale ve Vyškově ne, a tam už nakupovat ani nejezdíme. Chtěli jsme si s manželkou dne 6. 6. koupit 300 g hovězího na tatarský biftek. Prodavačka v pobočce Vyškov za pultem nám jej odmítla ukrojit a prodat s odůvodněním, že mají zakázáno prodávat menší kusy masa než jeden kilogram. Dávala nám možnost si vybrat z předem nakrájených kusů o váze okolo 1 kg, kterých tam měla asi deset. Připravené kusy masa úprý krájet nesmějí , jelikož jím to centrála v Praze zakázala. Buď prý koupíme celé kilo, nebo nedostaneme nic... Volali jsme na centrálu Kauflandu do Prahy, a tam nám řekli, že žádný takový zákaz nevydali, že ředitel pobočky byl za to pokárán a že víckrát se nám to nestane. Jako omluvu nám poslali kupón na 100 Kč. O dva týdny později jsme opět chtěli koupit kousek masa ve stejné pobočce ve Vyškově (jsme sami dva a více nespotřebujeme), a situace nastala stejná jak předtím. Opět nám prodavačka řekla, že menší kus než kilo nám prodat nemůže.... Tak teď nevímne, kdo lže. Zda centrála, která nám řekla že prodavačka je povinna nám ukrojit takový kus jaký chceme, nebo zda nám lže ta prodavačka, že to má zakázáno. Jaký význam tedy má obsluha za pultem s masem, když maso nesmí krájet? Zdá se nám to podivné. Nakupujeme i v jiných pobočkách, a tam nám vždy požadovaný kus prodavačka za pultem ukrojí.

Kaufland.czZobrazit reakci obchodu Kaufland.cz

Vážený zákazníku Kauflandu, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Jelikož se ve vaší záležitosti jedná o prodejnu Kaufland, prosíme vás, abyste se obrátili na zákaznické oddělení na e-mailové adrese kaufland.cz/kontakt. Kolegové ze zákaznického servisu prodejny vám určitě rádi pomohou. S přáním hezkého dne váš tým Kaufland.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Hanarulabpřed 6 měsíci
Doporučuji obchod

Koupili jsme přístřešek pro auto. Celkem rychle byla doručena jen plachta. Konstrukce chyběla. Po zaslání několika fotografií, které měli dokázat, že konstrukce tam není, nám nabídli, že vrátí 50% a plachtu si můžeme nechat. K čemu asi, když konstrukce chybí. Faktura nebyla od Kauflandu a komunikace probíhá s umělou inteligencí prostřednictvím automatických překladů. Po 6 týdnech vrátili všechny peníze.

Kaufland.czZobrazit reakci obchodu Kaufland.cz

Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Vaši záležitost samozřejmě bereme vážně a vaši zpětnou vazbu předáme dál pro dlouhodobé zlepšení kvality našich služeb. S přáním hezkého dne váš tým Kaufland.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 6 měsíci
Nedoporučuji obchod

V dubnu jsem si tam objednala semínka bonsaie a po měsíci nic nepřišlo. Když jsem tam psala, kde je moje objednávka, tak mi napsali, že se asi ztratila a nebo že si ji vzal nějaký jiný milovník semínek, no k popukání. Požádala jsem o peníze nazpět, protože jsem odmítala čekat další měsíc nebo bůhví jak dlouho, než mi pošlou novou. Je konec června a peníze pořád nepřišly, takže určitě nedoporučuji. Nenakupujte tam.

Kaufland.czZobrazit reakci obchodu Kaufland.cz

Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Bohužel jste u vašeho hodnocení neuvedli žádné údaje, podle kterých bychom danou záležitost mohli najít nebo přezkoumat. Rádi bychom vás poprosili, abyste se na nás obrátili přímo přes svůj zákaznický účet (ve kterém vyberte příslušnou objednávku). Alternativně nás můžete kontaktovat také prostřednictvím našeho kontaktního formuláře: kaufland.cz/contact/form S přáním hezkého dne váš tým Kaufland.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
lenka vohralikovapřed 6 měsíci
Nedoporučuji obchod

Skříňka byla deklarovaná s baterií a sifonem,ale nebyla tam baterie ani sifon a ještě při strhávání fólie to šlo i s barvou. Takže rozhodně nedoporucuji

Kaufland.czZobrazit reakci obchodu Kaufland.cz

Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Bohužel jste u vašeho hodnocení neuvedli žádné údaje, podle kterých bychom danou záležitost mohli najít nebo přezkoumat. Rádi bychom vás poprosili, abyste se na nás obrátili přímo přes svůj zákaznický účet (ve kterém vyberte příslušnou objednávku). Alternativně nás můžete kontaktovat také prostřednictvím našeho kontaktního formuláře: kaufland.cz/contact/form S přáním hezkého dne váš tým Kaufland.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Karel Pittauerpřed 6 měsíci
Nedoporučuji obchod

Objednal jsem si nový motor do koloběžky. V daném termínu nedorazil, po urgenci dorazil s čtrnácti denním zpoždění a přišel použitý motor vymontovaný z koloběžky u kterého vůbec netuším zda bude fungovat. Naprostá nehoráznost! Absolutně nedoporučuji.

Kaufland.czZobrazit reakci obchodu Kaufland.cz

Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Bohužel jste u vašeho hodnocení neuvedli žádné údaje, podle kterých bychom danou záležitost mohli najít nebo přezkoumat. Rádi bychom vás poprosili, abyste se na nás obrátili přímo přes svůj zákaznický účet (ve kterém vyberte příslušnou objednávku). Alternativně nás můžete kontaktovat také prostřednictvím našeho kontaktního formuláře: kaufland.cz/contact/form S přáním hezkého dne váš tým Kaufland.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
kraken krakenpřed 6 měsíci
Nedoporučuji obchod

Nic, co by se dalo hodnotit jako klad

- bylo dodáno jiné zboží, než jsem si objednal - nekonečná komunikace s kauflandem s jejím partnerem (nutno fotografovat, dokladovat, posílat emaily, neustále čekat na odpověď, připomínat, hrůza - zboží nakonec zasláno zpět (do Polska) - již je tomu několik týdnů a peníze nejsou zpět na účtu, opět komunikace, čekání a .....NIC ! - můj poslední nákup na kaufland shopu !!! - důrazně NEDOPORUČUJI !!!!

Kaufland.czZobrazit reakci obchodu Kaufland.cz

Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Bohužel jste u vašeho hodnocení neuvedli žádné údaje, podle kterých bychom danou záležitost mohli najít nebo přezkoumat. Rádi bychom vás poprosili, abyste se na nás obrátili přímo přes svůj zákaznický účet (ve kterém vyberte příslušnou objednávku). Alternativně nás můžete kontaktovat také prostřednictvím našeho kontaktního formuláře: kaufland.cz/contact/form S přáním hezkého dne váš tým Kaufland.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jan Fišerapřed 6 měsíci
Nedoporučuji obchod

Zboží nedorazilo a nebyla mi vrácená částka. Kaufland poslal jen slevový kód, který mi je k ničemu.

Kaufland.czZobrazit reakci obchodu Kaufland.cz

Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Bohužel jste u vašeho hodnocení neuvedli žádné údaje, podle kterých bychom danou záležitost mohli najít nebo přezkoumat. Rádi bychom vás poprosili, abyste se na nás obrátili přímo přes svůj zákaznický účet (ve kterém vyberte příslušnou objednávku). Alternativně nás můžete kontaktovat také prostřednictvím našeho kontaktního formuláře: kaufland.cz/contact/form S přáním hezkého dne váš tým Kaufland.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jana Ilbergovapřed 6 měsíci
Nedoporučuji obchod

Žádné klady - jedním slovem hrůza!

Objednávku mi sami zrušili a zaplacené peníze mi nechtějí vyplatit zpět, ačkoli je lhůta dávno pryč. Není možné komunikovat se zákaznickou podporou, stránky pořádně nefungují, platba se má údajně vrátit přes paypal, ale odkaz není funkční. Nelíbí se mi toto jednání ani trochu!

Kaufland.czZobrazit reakci obchodu Kaufland.cz

Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Bohužel jste u vašeho hodnocení neuvedli žádné údaje, podle kterých bychom danou záležitost mohli najít nebo přezkoumat. Rádi bychom vás poprosili, abyste se na nás obrátili přímo přes svůj zákaznický účet (ve kterém vyberte příslušnou objednávku). Alternativně nás můžete kontaktovat také prostřednictvím našeho kontaktního formuláře: kaufland.cz/contact/form S přáním hezkého dne váš tým Kaufland.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Martin Rychtaříkpřed 6 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

Rychlost dodání. Jednoduché a rychlé založení reklamace .

Po 4 měsících fungován mi přestal fungovat robot do bazénu na čištění vody. Dodavatel se ohradil tím ,že je záruka jen 12 měsíců a tudíž musím prokázat,že byla závada v době nákupu. Záruka na zboží je přece 2 roky a moje reklamace byl zamítnuta.Budu se zabývat dál jak dostat své peníze zpět.

Kaufland.czZobrazit reakci obchodu Kaufland.cz

Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Bohužel jste u vašeho hodnocení neuvedli žádné údaje, podle kterých bychom danou záležitost mohli najít nebo přezkoumat. Rádi bychom vás poprosili, abyste se na nás obrátili přímo přes svůj zákaznický účet (ve kterém vyberte příslušnou objednávku). Alternativně nás můžete kontaktovat také prostřednictvím našeho kontaktního formuláře: kaufland.cz/contact/form S přáním hezkého dne váš tým Kaufland.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Petra Humlpřed 6 měsíci
Nedoporučuji obchod

Děkuji. Chtěla jsem si přes kaufland.cz internetový obchod koupit vyrobnik ledu s dispensorem. Naštěstí mne napadlo se nejdřív podívat sem. Po tom, co jsem si přečetla, jdu hledat jinde.

Kaufland.czZobrazit reakci obchodu Kaufland.cz

Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Vaši záležitost samozřejmě bereme vážně a vaši zpětnou vazbu předáme dál pro dlouhodobé zlepšení kvality našich služeb. S přáním hezkého dne váš tým Kaufland.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Farkasova Apřed 6 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

V neděli 24.5. jsem nakupovala v prodejně v Blansku.Chtěla jsem si koupit půl kila hovězího v akci.Prodavačka mi odmítla ukrojit,že to nedělají.Nechápala jsem.Zboží na váhu mi odmítla prodat !!!! Kus,který by po odkrojení zbyl měl ještě alespoň 1 a půl kila. Bohužel na prodejně nebyla kompetentní vedoucí,která by to vyřešila.Velmi negativní zkušenost. Buďto si koupím 2 kg masa nebo nic!!? Zvláštní přístup.

Kaufland.czZobrazit reakci obchodu Kaufland.cz

Vážený zákazníku Kauflandu, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Jelikož se ve vaší záležitosti jedná o prodejnu Kaufland, prosíme vás, abyste se obrátili na zákaznické oddělení na e-mailové adrese kaufland.cz/kontakt. Kolegové ze zákaznického servisu prodejny vám určitě rádi pomohou. S přáním hezkého dne váš tým Kaufland.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 7 měsíci
Nedoporučuji obchod

Dnes 27. 5. zhruba okolo 8:50 jsem byla v kamenném obchodu Kaufland v Kroměříži. Je mi 20 let ale bohužel jsem si zapomněla občanský průkaz a chtěla jsem si koupit NEalkoholické šampaňské na narozeninovou oslavu v práci. Je samozřejmě moje chyba že jsem neměla u sebe občanský průkaz ale paní jsem ukázala platný průkaz ISIC, na kterém se nachází datum narození i má fotka. Paní po dohodě s vedením mi řekla že tento průkaz nemůže přijmout. Čemuž rozumím jelikož se musí řídit pravidly této společnosti. Ale to ze paní byla tak strašně arogantní a nepříjemná to už nepochopím. Paní se ke mě chovala velmi neprofesionálně. Chápu ze někdy člověk může mít špatný den tak jsem se situaci pokusila zlehčovat a na paní jsem byla velice příjemná. Paní toto nejspíše nepochopila nebo netuším a pokračovala ve svém příšerném chování. Jestli tohle bude číst někdo z firmy Kaufland tak doporučím ať si své zaměstnance lépe vyškolí v komunikaci se zákazníky protože tohle není přijatelné. Chování této paní mě velice naštvalo, zkazilo mi den a do tohoto obchodu již radši nepůjdu.

Kaufland.czZobrazit reakci obchodu Kaufland.cz

Vážený zákazníku Kauflandu, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Jelikož se ve vaší záležitosti jedná o prodejnu Kaufland, prosíme vás, abyste se obrátili na zákaznické oddělení na e-mailové adrese kaufland.cz/kontakt. Kolegové ze zákaznického servisu prodejny vám určitě rádi pomohou. S přáním hezkého dne váš tým Kaufland.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 7 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

Dnes jsem nakupoval v kamenné prodejně a měl jsem kontrolu košíku a skener mi sice načetl určité zboží, ale kdyz kontrola naskenovala tak nic neukázalo i když bylo načteno. Sken go moc nefunguje již poněkolikáté chyba

Kaufland.czZobrazit reakci obchodu Kaufland.cz

Vážený zákazníku Kauflandu, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Jelikož se ve vaší záležitosti jedná o prodejnu Kaufland, prosíme vás, abyste se obrátili na zákaznické oddělení na e-mailové adrese kaufland.cz/kontakt. Kolegové ze zákaznického servisu prodejny vám určitě rádi pomohou. S přáním hezkého dne váš tým Kaufland.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Iva Šimákovápřed 7 měsíci
Nedoporučuji obchod

Podvodníci, zloději, nic nekupovat!!!

Kaufland.czZobrazit reakci obchodu Kaufland.cz

Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Bohužel jste u vašeho hodnocení neuvedli žádné údaje, podle kterých bychom danou záležitost mohli najít nebo přezkoumat. Rádi bychom vás poprosili, abyste se na nás obrátili přímo přes svůj zákaznický účet (ve kterém vyberte příslušnou objednávku). Alternativně nás můžete kontaktovat také prostřednictvím našeho kontaktního formuláře: kaufland.cz/contact/form S přáním hezkého dne váš tým Kaufland.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Rostislav Rpřed 7 měsíci
Nedoporučuji obchod

Dobrý výběr

Hrozný servis. Už přes dva týdny řeším vrácení peněz z reklamace, bez úspěchu. Všude mě furt odkazují na jejich "německé kolegy" a "účetní tým v Německu", který mi vždy odepíše jen že peníze přijdou do 4 pracovních dní od požadavku, nicméně požadavek byl vznesen před 2 týdny. V jejich kaufland.cz systému veškeré záznamy o jakékoliv žádosti o převod peněz zmizely.

Kaufland.czZobrazit reakci obchodu Kaufland.cz

Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Bohužel jste u vašeho hodnocení neuvedli žádné údaje, podle kterých bychom danou záležitost mohli najít nebo opětovně přezkoumat. Rádi bychom vás poprosili, abyste se na nás obrátili přímo přes svůj zákaznický účet. Rádi vám pomůžeme požadavek dořešit. S přáním hezkého dne váš tým Kaufland.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Eva Jansapřed 7 měsíci
Nedoporučuji obchod

Už od 1.4. si dopisuji (tedy já píšu, dostávám jen neurčité odpovědi) s Kauflandem i s firmou Arebos, od které jsem měla dostat (již zaplacenou !!!) solární sprchu za více než 3000 - dosud nemám ani sprchu ani peníze zpět - a to i přesto, že DPD dvakrát poslala oznámení o nedoručení - poradili mi ale, že má vše vyřizovat odesílatel ...

Kaufland.czZobrazit reakci obchodu Kaufland.cz

Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Bohužel jste u vašeho hodnocení neuvedli žádné údaje, podle kterých bychom danou záležitost mohli najít nebo opětovně přezkoumat. Rádi bychom vás poprosili, abyste se na nás obrátili přímo přes svůj zákaznický účet. Rádi vám pomůžeme požadavek dořešit. S přáním hezkého dne váš tým Kaufland.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
josef štěpánekpřed 7 měsíci
Nedoporučuji obchod

Velice dobře vakuovane kuřecí maso že ten hnus cítíte až po otevření!!!

Kaufland.czZobrazit reakci obchodu Kaufland.cz

Vážený zákazníku Kauflandu, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Jelikož se ve vaší záležitosti jedná o prodejnu Kaufland, prosíme vás, abyste se obrátili na zákaznické oddělení na e-mailové adrese kaufland.cz/kontakt. Kolegové ze zákaznického servisu prodejny vám určitě rádi pomohou. S přáním hezkého dne váš tým Kaufland.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jana Kačírkovápřed 7 měsíci
Nedoporučuji obchod

Jeden by řekl že velká zavedená firma nebude mít problém odeslat zaplacenou objednávku, objednávky u známých firem platím předem běžně, aby mi je kurýr mohl nechat na dvorku když nejsem doma, nečekala jsem takový podraz.. Zatím 16 dní čekání a výsměch od Kauflandu i jejich dodavatele...

2.5. jsem vytvořila objednávku, 5.5. mi přišel email že objednávka byla odeslána, nicméně nedorazila, žádný kurýr mi nedal vědět že by ji vezl tak jsem napsala na zákaznickou linku email, protože telefon nemají aby jim člověk zavolal což je zvláštní, přišla mi odpověď po několika dnech ve které stálo že to není jejich produkt ale dodává jim ho dodavatel a ten se vyjádřil tak že : Dobrý den, objednávka byla odeslána zde je sledovací číslo, pokud během pár dní nedorazí urychlíme odeslání. Pokud nedorazí znovu se nám ozvěte. Doufáme že to chápete a trpělivě čekáte. " To je výsměch, lituji toho že jsem platila kartou při objednání ani původní trasovací číslo ano to nové z emailu se nedá u žádného dopravce dohledat, prostě to žádné přepravní společnosti nedali, kdyby jo někde bych ho našla a mohla řešit proč ho nechali někde ležet.. Komunikace s Kauflandem je katastrofální, snaží se ze všeho vykroutit že nic není jejich chyba, nesnaží se najít řešení jen můj email přepošlou svému dodavateli který se mi evidentně vysmívá, v pondělí bude 19.5. a já stále nevím kde balíček je, jestli už na cestě k odeslání nebo odeslaný (ale to by šel někde dohledat) nebo jestli ho vůbec pošlou. Jednalo se o baterii na elektrokolo za 2500,- Takže rozhodně u nich nic nebrat zlatej Lidl kterej odesílá následující pracovní den i když to jde z více skladu a reklamaci vyřeší na jakékoli prodejně i přes to že je to objednávka přes e-shop .. Už nikdy víc, až se něčeho domůžu dám sem Edit..

Kaufland.czZobrazit reakci obchodu Kaufland.cz

Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Bohužel jste u vašeho hodnocení neuvedli žádné údaje, podle kterých bychom danou záležitost mohli najít nebo přezkoumat. Rádi bychom vás poprosili, abyste se na nás obrátili přímo přes svůj zákaznický účet (ve kterém vyberte příslušnou objednávku). Alternativně nás můžete kontaktovat také prostřednictvím našeho kontaktního formuláře: kaufland.cz/contact/form S přáním hezkého dne váš tým Kaufland.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 7 měsíci
Nedoporučuji obchod

- Nemají zboží, které nabízejí ve svém internetovém obchodě - Pomalé a neefektivní komunikační kanály v případě reklamace - Pokud je nutné vyřešit spor s poskytovatelem, jednoduše jim znovu zašlou informace a poskytovatelé případ uzavřou bez odpovědi. - celkově neuvěřitelně neefektivní služba Tento týden jsem si objednal zboží M8ZYW9Q a v den doručení mi bez předchozího upozornění vrátili peníze s tím, že zboží nebylo v sortimentu jejich dodavatele (při objednávce se zobrazovaly 3 dostupné položky). Poslali mi tzv. kompenzaci, protože to byl vlastně můj první nákup v jejich obchodě. Byl jsem z celé situace velmi zklamaný, a tak jsem si stěžoval v jejich online systému (což je mimochodem jediný komunikační kanál, který mají k dispozici pro své zákazníky, protože telefonní čísla poskytují pouze záznamy). Kupodivu, poté, co mi vrátili peníze, byl v jejich systému magicky k dispozici jeden kus zboží, které jsem si objednal. Komunikaci předali svému dodavateli, který bez jakékoli odpovědi případ uzavřel a mou žádost absolutně ignoroval. Tímto bych rád věděl, zda mají nějaký jiný komunikační kanál pro řešení této situace. Předem děkuji a doufám, že vaše reakce nebude tak zklamající jako vaše dosavadní služby. Děkuji.

Kaufland.czZobrazit reakci obchodu Kaufland.cz

Vážený zákazníku marketplace Kaufland.cz, děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Je nám velmi líto, že jste byli nespokojeni, a rádi bychom se vám touto formou omluvili. Podle vámi uvedených údajů jsme našli vámi otevřený tiket, ve kterém již byl zapojen zákaznický servis Kaufland.cz. Dané záležitosti se samozřejmě opětovně ujmeme. Aktuální průběh si můžete kdykoliv zobrazit ve svém zákaznickém účtu. S přáním hezkého dne váš tým Kaufland.cz

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Kontaktní údaje