Hlavička stránky
Logo obchodu Expedo.cz

Expedo.cz

11 611 hodnocení

88 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Registrovaný uživatelpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Snad jen rychlost doručení.

Pokud přemýšlíte nad nákupem v tomto e-shopu, dejte své peníze raději jinde! Kupovala jsem skříň, zrcadlo na něm přišlo rozbité a dveře prohnuté. Takto arogantní výjev při vyřizování reklamace jsem ještě nezažila. Nejdříve chtěli fotky poškozených dílů a štítky krabic, potom chtěli vyznačit poškozené díly v montážním návodu. Po dodání všech podkladů co požadovali, najednou začali mluvit o tom, že chtějí i fotky samotných krabic a ať si na vlastní náklady pořídím vodováhu a tou prohnuté dveře změřím. Věřím, že kdybych toto poslala, začali by si vymýšlet další hovadiny, jen aby reklamaci dále zdržovali. To už, ale zřejmě nezjistím, protože reklamaci bez mého souhlasu sami ukončili! Chtěla jsem i odstoupit od kupní smlouvy načež přišla odpověď, že mám skříň na vlastní náklady nepoškozenou (!!!) poslat zpět. Mimo jiné si v mailové komunikaci několikrát protiřečili, tvrdili, že jsem dané podklady neposlala, i když jsem je níže v mailu dohledala. Vřele bych doporučovala z peněz, které odmítáte platit na reklamace, si zaplatit kurz čtení s porozuměním.

Expedo.czZobrazit reakci obchodu Expedo.cz

Dobrý den, Děkujeme za Vaši recenzi. Jelikož vystupujete jako anonymní uživatel, bohužel jsme nemohli dohledat Vaši objednávku ani řešený problém a tak Vám poskytnout patřičné informace. V případě, že máte s řešením reklamace jakýkoliv problém, určitě neváhejte kontaktovat přímo naše reklamační oddělení na email reklamace@expedo.cz. Kolegové Vám jistě rádi celou situaci vysvětlí. S pozdravem Expedo nábytek

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Lenapopovaa 97před rokem
Nedoporučuji obchod

Dne 16. října jsem si objednala sedačku, a to s dostatečným předstihem, abych ji měla připravenou na stěhování do nového bytu. Už 18. října mi dorazila zpráva s termínem doručení, který mi bohužel nevyhovoval, a proto jsem se ihned obrátila na zákaznický servis s žádostí o jiný termín. Na mou zprávu ale vůbec nikdo nereagoval. Po několika dnech jsem volala na zákaznickou podporu, abych se dohodla na konkrétním dni doručení, kdy mám volno a mohu zásilku bez problémů převzít. Odpověděla mi arogantní slečna, která mi oznámila, že takové služby neposkytují, ale že se pokusí domluvit doručení na zvolený den. Ani tak ale ke mně sedačka nedorazila. Když se nikdo neozýval, volala jsem opět 29. října, abych si ověřila, jestli se s doručením vůbec počítá. Bylo velmi těžké se dovolat, nikdo nereagoval až do pozdního odpoledne. Nakonec mi bylo řečeno, že mé informace byly předány dopravní společnosti – což nebyla pravda. Když jsem dopravce sama kontaktovala, bylo mi řečeno, že žádné informace ode mě nemají. Zpět v Expedo mi slečna opět tvrdila, že mé údaje předají až ve čtvrtek. Když jsem se zeptala, proč mé žádosti nebyly vyřízeny a zda nelze proces urychlit, dostalo se mi jen nejasné odpovědi. Výsledkem je, že jsem dnes, 1. listopadu, v novém bytě stále bez objednané sedačky, a přístup obchodu je pro mě naprosto neakceptovatelný. Jsem extrémně zklamaná mizernou komunikací a nulovou orientací na zákazníka. Expedo rozhodně nedoporučuji.

Expedo.czZobrazit reakci obchodu Expedo.cz

Dobrý den, Děkujeme za Vaši recenzi. Omlouváme se Vám za komplikace s doručením, celou situaci prověříme a vyvodíme patřičné důsledky. Věříme, že Vám nakonec nový nábytek udělal radost a bude Vám skvěle a dlouho sloužit. S pozdravem Expedo nábytek

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed rokem
Nedoporučuji obchod

katastrofa, nenakupujte nic! opravdu mají závadné zboží, objednala jsem postel a přišly poškozené díly, postel po složení vrzala a to jsem se jen položila a v noci se propadly rošty, reklamovala jsem a poslali mi další, která byla ještě více poškozená, čelo postele s puklinou od hřebíku, i na bočnici postele pukliny, jak skoro prorazili hřebíky při přichycení listy na rošty, takže bočnice poškozena, a dokonce nakřivo natlouklé. To svět neviděl, zboží si nechtějí převzít a přitom se může odstoupit do 45 dnu bez udaní důvodu, ale to prý doprava na své náklady, to je 1300Kč, to mam vyhodit jen tak 1300kč? jsem z toho už unavená a zklamaná, že vůbec na mě vyskočila jejich reklama

Expedo.czZobrazit reakci obchodu Expedo.cz

Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi a hodnocení. Mrzí nás ovšem, že je takto negativní. Na spokojenosti našich zákazníků nám velice záleží. Jestli nejste spokojeni se způsobem řešení reklamace, tak určitě neváhejte kontaktovat naše reklamační oddělení na email reklamace@expedo.cz. S pozdravem Expedo nábytek

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Máme postel, kvalita otřesná, po 4 měsících se objevil důlek, byli jsme zvědaví proč a tak jsme odstřihli černou látku zespoda. Byl tam papír, normálně postel držela jen na nějakém zlisovaném papíru a třech kusech měkého dřeva místo roštu. Tohle by měli zakázat prodávat jako postel.

Expedo.czZobrazit reakci obchodu Expedo.cz

Dobrý den, Děkujeme za Vaši recenzi. Na spokojenosti našich zákazníků nám záleží. V případě, že s dodaným zbožím máte jakýkoliv problém, prosím kontaktujte naše reklamační oddělení na email reklamace@expedo.cz. Kolegové s Vámi jistě celou situaci vyřeší k Vaší spokojenosti. S pozdravem Expedo nábytek

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Frintova Martinkapřed rokem
Nedoporučuji obchod

Mám je plné zuby,na postele jsem čekala 3 měsíce a pak přivezli špatnou ,nedodělanou .Nabídli výměnu ,raději jsem odmítla a nechal si ji dodělat ,tak mi dali slevu z 8000 Kč 400Kč.Opravdu hodně.Další objednávka též vázla ,pak mi napsali,že ji do 5 prac.dnů doručí a nic ani se neozvali musela jsem je sama kontaktovat abych se dozvěděla ,že mi nic nepřivezou a vlastně ani neví kdy ,že pak se ozvou.Kašlu na ně ,zrušila jsem objednávku nechci od nich vůbec nic už.Nedoporučuji tento obchod ani náhodou!!!!

Expedo.czZobrazit reakci obchodu Expedo.cz

Dobrý den, Děkujeme za Vaši recenzi. Bohužel se nám dle Vašeho jména nepodařilo dohledat objednávku ani řešený problém a tak Vám poskytnout patřičné informace. V případě, že máte s řešením reklamace jakýkoliv problém, určitě neváhejte kontaktovat přímo naše reklamační oddělení případně ohledně objednávky zákaznický servis. S pozdravem Expedo nábytek

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Memento_Mori_86před rokem
Nedoporučuji obchod

Chtěl bych zde vyjádřit svou frustraci a nesmírné zklamání z nedávné zkušenosti se zakoupeným stolem. Již měsíc a půl jsem čekal na dodání stolu, který jsem si objednal, ale bohužel, moje očekávání nebyla naplněna. Nebyl jsem informován o žádných podrobnostech ohledně mé objednávky, a až po mém vlastním dotazu mi byl nabídnut jiný stůl se slevou pouhých 5 %. To jsem akceptoval, ale situace se bohužel zhoršila.

Expedo.czZobrazit reakci obchodu Expedo.cz

Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Za vzniklé komplikace se Vám velice omlouváme. Na spokojenosti našich zákazníků nám zaleží. Věříme, že s Vámi celou situaci jistě vyřešíme k Vaší spokojenosti. S pozdravem Expedo nábytek

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Martinpřed rokem
Doporučuji obchod, ale...

Dle koupě přišlo to co sem objednal.

Postel isla 160ka, přišla před necelým týdnem .Po smontování postel od prvního dne vrže jak blázen. Když tady čtu reklamace tak se mi z toho točí kebule, každopádně říkají že máte 45 dnů na bezdůvodné vrácení.

Expedo.czZobrazit reakci obchodu Expedo.cz

Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi a hodnocení. Na spokojenosti našich zákazníků nám velice záleží. Jestli máte jakýkoliv problém s doručeným zbožím, určitě neváhejte kontaktovat naše reklamační oddělení na email reklamace@expedo.cz, které Vám rádo pomůže. S pozdravem Expedo nábytek

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Speckařipřed rokem
Nedoporučuji obchod

zboží neodpovídá plánku, stůl je nestabilní a rozpadá se, zaměstnanci obchodu pouze opakují tezi, že to, že vám přebývají díly a neodpovídají plánku je schválně a není možné uznat reklamaci

Expedo.czZobrazit reakci obchodu Expedo.cz

Dobrý den, Děkujeme za Vaši recenzi. K celé situaci jsme Vám vysvětlili v rámci reklamace. Pokud s výsledkem nesouhlasíte, prosím, neváhejte kontaktovat přímo naše reklamační oddělení na email reklamace@expedo.cz. S pozdravem Expedo nábytek

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Ověřený zákazníkpřed rokem
Doporučuji obchod, ale...

Obchod samotný je v pořádku, ale kvalita gauče je diskutabilní...

Kvalita gauče, hned ze začátku jsme museli zpevnit konstrukce, ale látka je velmi příjemná a vypadá i že ok kvality.

Expedo.czZobrazit reakci obchodu Expedo.cz

Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi a hodnocení. Jsme velice rádi, že jste s naším e-shopem spokojeni. Na spokojenosti našich zákazníků nám velice záleží. Jestli máte jakýkoliv problém s doručeným zbožím, určitě neváhejte kontaktovat naše reklamační oddělení na email reklamace@expedo.cz, které Vám rádo pomůže. S pozdravem Expedo nábytek

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Andrea Kleinovápřed rokem
Nedoporučuji obchod

docela pěkné webovky

Raději zvolte jiný e-shop. Zašlou výrobek s vadou a čekáte 30 dní na vyřízení reklamace. Čili, zašlou postel s cca 5 cm prasklinou u hřebíku na liště, na které leží laťkový rošt a čekáte, než vyřeší reklamaci a zašou novou bočnici.

Expedo.czZobrazit reakci obchodu Expedo.cz

Dobrý den, Děkujeme za Vaši recenzi. Za vzniklé komplikace se Vám velice omlouváme. Snažíme se dělat vše pro to, abychom Vám zbylý díl postele mohli co nejdříve doručit. V případě potřeb se neváhejte obrátit přímo na reklamační oddělení na email reklamace@expedo.cz S pozdravem Expedo nábytek

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Deyan Rizovpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Ordered a bed for my child. The order didn't arrive fully. Eight months later the money are not refunded although the partially received package was returned to expedo. They are total cheaters. Objednal jsem postel pro své dítě. Objednávka nedorazila celá. Po osmi měsících nejsou peníze vráceny, ačkoli částečně přijatý balíček byl vrácen expedo. Jsou to totální podvodníci.

Expedo.czZobrazit reakci obchodu Expedo.cz

Dobrý den, Na spokojenosti našich zákazníků nám velice záleží. Jestli máte jakýkoliv problém s doručeným zbožím, určitě neváhejte kontaktovat naše reklamační oddělení na email reklamace@expedo.cz, které Vám rádo pomůže. S pozdravem Expedo nábytek

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Serifpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Expedo nábytek už nikdy jsou to prasata postel dorazila v nepořádku bylo prasklé čelo psali jsme na expedo nábytek na reklamaci poslali jsme fotky řekli nám že to musí posoudit jestli uznají reklamaci že to bude na dlouhou a že si to budeme muset poslat na svoje náklady tak jsem raději na svoje náklady to musel řešit stolaře aby to opravil oprava stála čela 700kč už nikdy více expedo nábytek

Expedo.czZobrazit reakci obchodu Expedo.cz

Dobrý den, Děkujeme za Vaši recenzi. Bohužel jsme nemohli dohledat Vaši objednávku ani řešený problém a tak Vám poskytnout patřičné informace. V případě, že máte s řešením reklamace jakýkoliv problém, určitě neváhejte kontaktovat přímo naše reklamační oddělení na email reklamace@expedo.cz. Kolegové Vám jistě rádi celou situaci vysvětlí. S pozdravem Expedo nábytek

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed rokem
Nedoporučuji obchod

PODVODNÍCI!! Zboží (sedačka) sice dorazilo, ale v absolutně jiné, katastrofální kvalitě, jiný materiál, jiný vzhled, než je uvedený na obrázku, nedá se na tom sedět, záda sedačky se bortí, prostě hnus. Reklamace zamítnutá s tím, že dorazilo to, co jsme si objednali, neskutečně arogantní chování a jednání! Jde vidět, že se jedná o pochybnou firmu a kladné hodnocení zde taky není moc věrohodné. Že se nevyhovující zboží může hned vrátit, taky není úplně pravda a ještě si člověk musí sám řešit dopravu přes půl republiky. O zbytečných penězích za dopravu a výnos při doručení ani nemluvím. Obrovská chyba zde nakoupit, pochybný obchod s špatnou polskou kvalitou výrobků. Jsem zvědavá, jakou dohru bude mít vrácení zboží.

Expedo.czZobrazit reakci obchodu Expedo.cz

Dobrý den, Jelikož píšete jako anonymní uživatel, tak bohužel nemáme možnost dohledat Vaši reklamaci a dořešit ji s Vámi ani ověřit, zda nákup opravdu proběhl v našem obchodě. S pozdravem Expedo nábytek

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Jurajmargetin 85před rokem
Nedoporučuji obchod

Objednal som satnikovu skrinu ktoru som hned aj zaplatil kartou pri vytvoreni objednavky.Po mesiaci som zrusil objednavku nakolko sa neustale predlzovala dodacia doba,to viem pochopit ked ma dodavatel problem. Co ale nechapem je jasne porusenie obchodnych podmienok,kde sa pise ze do 14 dni vam vratia peniaze.Dnes je to 19 den a peniaze stale nemam.Na emaily dostavam stale rovnaku odpoved.Urgujeme to.A najlepsia odpoved je ze nebojte sa,jedneho dna vam urcite pridu.Zvazujem podanie staznosti na europsky kontrolny urad

Expedo.czZobrazit reakci obchodu Expedo.cz

Dobrý deň. Ďakujeme Vám za recenziu. Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. Tovar sa snažíme dodať čo najskôr. Žiaľ, niekedy sa stáva, že naskladnenie od dodávateľa mešká. Peniaze Vám samozrejme budú vrátené. Nikdy sa také nestalo, že by sme nevrátili. S pozdravom, Expedo nábytok

Nahlásit
Nahlásit recenzi
wendy novakovapřed rokem
Nedoporučuji obchod

Nikdy více,koupili jsme sedačku.V den doručení volala paní,že nám sedačku nedovezou, protože se nevešla do auta.Dovezena měla být za pár dní,ale dovezena byla ,až za další týden.Měli jsem objednaný výnos....! Sedačka byla rozložená do tří středních beden. Takže za naložení z vozíku do výtahu a vyvezení do druhého patra 1.500.Řidič nervózní a arogantní.Po 2.měsících se udělala prosezenina.Po dohadování nám nakonec byla reklamace zamítnuta s tím, že byla sedačka užívána!!!( Nevím,jak jiní,ale já sedačku koupila na sezení,ne na koukání!!!).Tahle firma by určitě stála za reklamu v Tv.

Expedo.czZobrazit reakci obchodu Expedo.cz

Dobrý den, Děkujeme za Vaši recenzi. Bohužel jsme Vaši objednávku nemohli dohledat a tak Vám poskytnout patřičné informace. V případě, že máte s řešením reklamace jakýkoliv problém, určitě neváhejte kontaktovat přímo naše reklamační oddělení na email reklamace@expedo.cz. Kolegové Vám jistě rádi celou situaci vysvětlí. S pozdravem Expedo nábytek

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Lukaskiczpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Stůl se po pár měsících velmi prohne, I když jsem údajnou nosnost 60 kg dodržel... Určitě nedoporučuji.

Expedo.czZobrazit reakci obchodu Expedo.cz

Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi a hodnocení. Na spokojenosti našich zákazníků nám velice záleží. Jestli máte jakýkoliv problém s doručeným zbožím, určitě neváhejte kontaktovat naše reklamační oddělení na email reklamace@expedo.cz, které Vám rádo pomůže. S pozdravem Expedo nábytek

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Postel se objednala 2 mesice zpatky do mailu mi prislo ze neni na skladě ale na stránkách stále je…sem zvědavá jestli vubec prijde komunikace 0

Expedo.czZobrazit reakci obchodu Expedo.cz

Dobrý den, Děkujeme za Vaši recenzi. Jelikož vystupujete jako anonymní uživatel, bohužel jsme nemohli dohledat Vaši objednávku a tak Vám poskytnout patřičné informace. Prosím, neváhejte nás kontaktovat na email info@expedo.cz. Rádi Vám ověříme stav objednávky. S pozdravem Expedo nábytek

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Dodání

Objednaná postel, došla v jiném dekoru i velikosti. Komunikace šílená, reklamace 30 dnů. Nikdy více v tomto internetovém obchodě nenakupuji!!

Expedo.czZobrazit reakci obchodu Expedo.cz

Dobrý den, Děkujeme za Vaši recenzi. Na spokojenosti našich zákazníků nám velice záleží a vždy se snažíme problém vyřešit co nejdříve. V případě jakýchkoliv nejasností neváhejte kontaktovat přímo naše reklamační oddělení na email reklamace@expedo.cz. S pozdravem Expedo nábytek

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Pekelnacukrarnapřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Poslali jinou skříň než jsem objednala, ano stane se.. ale co nepochopím že jsem ji na své náklady musela vrátit a peníze zpět že pošlou do 14 dnů. Jako vážně? Mailová komunikace příšerná. Nedoporučuji!!!

Expedo.czZobrazit reakci obchodu Expedo.cz

Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Mrzí nás ovšem, že je takto negativní. Pokud Vám bylo dodáno špatné zboží, tak bylo možné řešit problém prostřednictvím reklamace. Zvolila jste však odstoupení od kupní smlouvy. Veškeré informace a možnosti vrácení zboží máme uvedené na našich stránkách. S pozdravem Expedo nábytek

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Sleva až 50%!!!! No to je pecka! Nedokážu odhadnout, kdo v této firmě má na starosti marketing. Asi cvičená opice.. Ale i ta by to dokázala lépe. O žádnou slevu 50% se nejedná, a ještě je zboží dražší než předtím.. Navíc je krásně vidět po přečtení všech recenzí, že samotné pozitivní recenze si píše firma sama. NENAKUPOVAT!

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Doprava

Vlastní přeprava

Výdejní místa

Vlastní místa