Aspoň zvedají telefon...
Dne 27.2.2025 potvrzena objednávka na postel. Dodací lhůta 2-4 týdny. 4 týdny uběhly a po telefonu info, že naskladňují zboží a jakmile se naskladnění provede, ozve se expedice. Následně však email, že moje objednávka nedorazila - zdržení 1-2 týdny. Další týden paní s expeda ujišťovala (volal jsem raději já do expeda), že další týden URČITĚ dorazí (dokonce přesně udala i datum) a že se expedo ozve. Nikdo se ten den neozýval, tak opět jsem volal sám a info po telefonu - zboží se naskladňuje a jakmile se naskladní, dáme vědět. Po pár minutách email: mrzí nás to, ale dodavatel nenaskladnil objednávku. Objednávku urgujeme. Náhradní termín v rámci 14 dnů. Kdyby někdo měl koule a na rovinu řekl, že Poláci nestíhají a české eshopy slibují nemožné termíny, tak by s tím člověk počítal. Ale každých 14 dní po telefonu poslouchat sliby o doručení a pak si číst email "mrzí nás to" by asi nas*alo každého. Doufám, že aspoň storno objednávky půjde rychle - to nám taky slibovali.
PS: jak už zde někdo psal - když už eshop není schopen zajistit zboží, které si zákazník pečlivě a někdy zdlouhavě vybíral, v daném termínu, tak nabízet jiné zboží (kdyby šlo jen o barvu, ale nabízet jiné rozměry), které je na skladě - to je vážně nezvládnutí situace.
Zobrazit reakci obchodu Expedo.cz