Hlavička stránky
Logo obchodu Expedo.cz

Expedo.cz

11 611 hodnocení

88 % spokojených zákazníků

Spokojenost v posledních 6 měsících
čvc.srp.zář.říj.lis.pro.0 %100 %

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Leoš Sedláčekpřed 8 měsíci
Nedoporučuji obchod

Aspoň zvedají telefon...

Dne 27.2.2025 potvrzena objednávka na postel. Dodací lhůta 2-4 týdny. 4 týdny uběhly a po telefonu info, že naskladňují zboží a jakmile se naskladnění provede, ozve se expedice. Následně však email, že moje objednávka nedorazila - zdržení 1-2 týdny. Další týden paní s expeda ujišťovala (volal jsem raději já do expeda), že další týden URČITĚ dorazí (dokonce přesně udala i datum) a že se expedo ozve. Nikdo se ten den neozýval, tak opět jsem volal sám a info po telefonu - zboží se naskladňuje a jakmile se naskladní, dáme vědět. Po pár minutách email: mrzí nás to, ale dodavatel nenaskladnil objednávku. Objednávku urgujeme. Náhradní termín v rámci 14 dnů. Kdyby někdo měl koule a na rovinu řekl, že Poláci nestíhají a české eshopy slibují nemožné termíny, tak by s tím člověk počítal. Ale každých 14 dní po telefonu poslouchat sliby o doručení a pak si číst email "mrzí nás to" by asi nas*alo každého. Doufám, že aspoň storno objednávky půjde rychle - to nám taky slibovali. PS: jak už zde někdo psal - když už eshop není schopen zajistit zboží, které si zákazník pečlivě a někdy zdlouhavě vybíral, v daném termínu, tak nabízet jiné zboží (kdyby šlo jen o barvu, ale nabízet jiné rozměry), které je na skladě - to je vážně nezvládnutí situace.

Expedo.czZobrazit reakci obchodu Expedo.cz

Dobrý den, omlouváme se za komplikace. Bohužel došlo k technickým problémům ve výrobě, o této situaci jsme Vás informovali a snažili se Vám nabídnout řešení této situace. Rozhodnutí je pouze na Vás. Děkujeme za pochopení. S pozdravem Expedo nábytek

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Daniel Šimekpřed 8 měsíci
Nedoporučuji obchod

Obchod nedoporučuji,špatná zkušenost.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Veronika Soskovapřed 9 měsíci
Nedoporučuji obchod

Objednala jsem si postel s matrací. Matrace byla po několika měsících proleželá a rošty postele jsou sukovité a neustále praskají. Nevím, kdo tyto rošty vymýšlel, ale nemají nosnost ani 80 kg. Za půl roku jsem reklamovala jednou matraci a rošty třikrát. Namísto vrácení peněz za vadný výrobek jsem dostala nabídku výměny matrace a roštů anebo slevu 5 % z ceny produktu. A tak si s milou firmou posíláme rošty sem a tam. Mimochodem, vynesení poměrně těžké matrace nahoru do bytu není součástí reklamace. Pánové přijeli, nechali mě podepsat dodací list a oznámili mi, že vynesení matrace nemají v objednávce. Přitom jsem ani nedostala při reklamaci možnost si vynesení objednat. Nepřijde mi to moc proklientský přístup.

Expedo.czZobrazit reakci obchodu Expedo.cz

Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi a hodnocení. Mrzí nás ovšem, že je takto negativní. Na spokojenosti našich zákazníků nám velice záleží. Jestli nejste spokojeni se způsobem řešení reklamace, tak určitě neváhejte kontaktovat naše reklamační oddělení na email reklamace@expedo.cz. S pozdravem Expedo nábytek

Nahlásit
Nahlásit recenzi
AUTORENT.EUpřed 9 měsíci
Doporučuji obchod

Koupil jsem si levnou postel včetně matrace a roštu pro dceru.. zpracování zkrátka odpovídá ceně.. jeden díl přišel poškozený z výroby,nic zásadního,nafotil jsem reklamoval, požádal o slevu a ta mi byla přiznána ihned ve výši 10%. drobné optické poškození nemá vliv na funkci. Doprava proběhla do 48vhodin velmi ochotným personálem, vynesli dle dohody do 1. patra. Chybu udělá každý a je třeba být realistou při koupi levného nábytku.

Netuším.

Expedo.czZobrazit reakci obchodu Expedo.cz

Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi a kladné hodnocení. Jsme velice rádi, že jste s naším e-shopem takto spokojeni. Spokojenost zákazníků je pro nás prioritou. S pozdravem Expedo nábytek

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 9 měsíci
Nedoporučuji obchod

Nedoporučuji, velmi nekvalitní zboží. Řešení reklamace, nedodržení termínu. Pokud napíší email a ten se někde zatoulá, tak aniž by kontaktovali telefonicky, raději napíší, že reklamaci zastavují. Poté ,když je kontaktujete, že jste email nedostali, tak stále chtějí doplnit fotografii a informace jen pro zdržení. Přesto, že jste vše zaslali v prvním emailu. Nedodržení lhůty se obhajují přerušením reklamace následné nové běžení lhůty 30 dnů.

Expedo.czZobrazit reakci obchodu Expedo.cz

Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi a hodnocení. Mrzí nás ovšem, že je takto negativní. Na spokojenosti našich zákazníků nám velice záleží. Jestli nejste spokojeni se způsobem řešení reklamace, tak určitě neváhejte kontaktovat naše reklamační oddělení na email reklamace@expedo.cz. S pozdravem Expedo nábytek

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Awsspřed 10 měsíci
Nedoporučuji obchod

Objednaná postel poslána sms že by měla být doručena a během času doručení telefon že se jim to nevlezlo do auta už nikdy z toho eshopu neobjednávám

Expedo.czZobrazit reakci obchodu Expedo.cz

Dobrý den, omlouváme se, bohužel došlo k technickým problémům při expedici. Objednávka Vám byla doručena hned následující den. Doufáme že i přes tuto komplikaci jsme Vám doručeným nábytkem udělali radost. S pozdravem Expedo nábytek

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 10 měsíci
Nedoporučuji obchod

Důrazně nedoporučuji kupovat nic na Expedo! Zakoupila jsem zde sedačku, objednání proběhlo v pořádku i termín doručení byl dodržen. Ovšem co se dopravy týče tak to byla katastrofa. V den doručení přišla SMS s časem kdy bude zásilka doručena, který nedodrželi... Bez omluvy přijeli s 2,5h zpožděním. Dopravci nějaký mladý ucha co pomalu slušně nepozdraví, arogantní a neskutečně vulgární! K sedačce byl výnos do 7.patra při čemz se sedačkou několikrát bouchli a poškodili. Výsledkem byly odřené rohy. Na reklamačním opět arogance a nabízená sleva 10% (vážně hodně za poškození nové sedačky), kterou jsem razantně odmítla. Po dlouhém odmítání kompenzace ve formě 10% slevy jsem se domohla reklamace a výměny sedačky následoval celý týden co jsem musela čekat než se výměna uskutečnila. Při nákupu nábytku doporučuji vyhnout se této firmě velký obloukem.

Expedo.czZobrazit reakci obchodu Expedo.cz

Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi a hodnocení. Mrzí nás ovšem, že je takto negativní. Na spokojenosti našich zákazníků nám velice záleží. Jestli nejste spokojeni se způsobem řešení reklamace, tak určitě neváhejte kontaktovat naše reklamační oddělení na email reklamace@expedo.cz. S pozdravem Expedo nábytek

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Tomáš Pešekpřed 10 měsíci
Doporučuji obchod

Po přečtení recenzí jsem se děsil, nakonec překvapili, doba dodání je sice dlouhá, ale bylo to uvedeno. S komunikací taky nebyl problém. Sedačka přišla v pořádku

Expedo.czZobrazit reakci obchodu Expedo.cz

Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi a kladné hodnocení. Jsme velice rádi, že jste s naším e-shopem takto spokojeni. Spokojenost zákazníků je pro nás prioritou. S pozdravem Expedo nábytek

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Klara Hrubapřed 10 měsíci
Nedoporučuji obchod

Nedoporučuji - vracela jsem zboží v zákonné lhůtě, ale peníze mě nebyli dodnes vráceny. Firma jít 17.1 převzala zásilku - je 18.2 a já dodnes nemám svoje peníze. Nejedná se o 500 Kč ale o 5.000,- Kč což není málo. 1x mě bylo odpovězeno, že selhal lidský faktor a od té doby opět se opět nic neděje.

Expedo.czZobrazit reakci obchodu Expedo.cz

Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Zvolila jste si odstoupení od smlouvy, kdy zákazník vrací zboží na své náklady. Tuto informaci máte k dispozici před uskutečněním nákupu. Vrácení peněz jsme ověřili a došlo k pochybně při zadání příkazu, za komplikace se Vám omlouváme a děkujeme za pochopení. S pozdravem Expedo nábytek

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Zuzanans Nemešovápřed 10 měsíci
Nedoporučuji obchod

Už více jak 10 týdnů čekáme na dodání objednaného zboží. Přitom pro objednávce garantovali 3-6 týdnů. Ve finále ještě včera poslali malí že se omlouvají a můžou nám nabídnou místo objednaného to co mají na skladě. To jako vážně ?????

Expedo.czZobrazit reakci obchodu Expedo.cz

Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Velmi si vážíme Vaší zpětné vazby. Ohledně opoždění naskladnění posíláme informace e-mailově. Budeme se těšit na další spolupráci. S pozdravem Expedo nábytek

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed 10 měsíci
Nedoporučuji obchod

Na postel jsme čekali cca 3 týdny, což není problém, ale po ani ne 3 týdnech užívání praskl rošt a reklamace byla zamítnuta z důvodu mechanického poškození, přetížení či nevhodného použití. Ani zdaleka nedosahujeme nosnosti postele. Smutný, že tohle vůbec můžou prodávat. Peníze vyhozené oknem !!! Nedoporučuji tento obchod, koupeno poprvé a naposledy! Nechápu jak obchod může fungovat a prodávat kšunty!

Expedo.czZobrazit reakci obchodu Expedo.cz

Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi a hodnocení. Na spokojenosti našich zákazníků nám velice záleží. Jestli máte jakýkoliv problém s doručeným zbožím, určitě neváhejte kontaktovat naše reklamační oddělení na email reklamace@expedo.cz, které Vám rádo pomůže. S pozdravem Expedo nábytek

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Janii Bpřed 11 měsíci
Nedoporučuji obchod

Gauč přišel až po trochu měsících, a ještě každá část měla jinou barvu, takže jsme čekali další měsíc v garsonce se zabaleným gaucem na výměnu. Komunikace katastrofální. Nikdy víc.

Expedo.czZobrazit reakci obchodu Expedo.cz

Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi a hodnocení. Na spokojenosti našich zákazníků nám velice záleží. Jestli máte jakýkoliv problém s doručeným zbožím, určitě neváhejte kontaktovat naše reklamační oddělení na email reklamace@expedo.cz, které Vám rádo pomůže. S pozdravem Expedo nábytek

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Lenkakaypřed 11 měsíci
Nedoporučuji obchod

Stránku určitě nedoporučuji, postel se nám po roce a půl rozbila. Reklamační oddělení je naprosto katastrofální jsou arogantní a pošlou vás někam, že je to vaše chyba. Klasická výmluvy obchodu na nevhodné užívání nebo mechanické přetížení. Postel byla velice málo užívaná a složila pouze na spaní. Propadla se nám v noci při spánku a opravit nejde. Odmítli postel opravit, vyměnit nebo vrátit peníze. Určitě nekupujte, bohužel.

Expedo.czZobrazit reakci obchodu Expedo.cz

Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi a hodnocení. Mrzí nás ovšem, že je takto negativní. Na spokojenosti našich zákazníků nám velice záleží. Jestli nejste spokojeni se způsobem řešení reklamace, tak určitě neváhejte kontaktovat naše reklamační oddělení na email reklamace@expedo.cz. S pozdravem Expedo nábytek

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Izabell Izapřed rokem
Nedoporučuji obchod

Byl dodán zcela jiný výrobek.Jednalo se o manželskou postel.Fa.Expedo se k celé věci nehodlalo nikterak vyjádřit.Museli jsme zaslat špatný výrobek zpět, zajistit dopravu a taktéž uhradit. Upozorňuji, že se nejednalo o krabi od bot ale několika kusovou těžkou zásilku. Chování obchodu tragédie. NEDOPORUČUJI!

Expedo.czZobrazit reakci obchodu Expedo.cz

Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi a hodnocení. Na spokojenosti našich zákazníků nám velice záleží. Jestli máte jakýkoliv problém s doručeným zbožím, určitě neváhejte kontaktovat naše reklamační oddělení na email reklamace@expedo.cz, které Vám rádo pomůže. S pozdravem Expedo nábytek

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Tomáš Smolíkpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Nákup postele, totální katastrofa (jako z papíru) při reklamaci nás arogantní paní poslal do *** a ani nám to nechtěli vzít. Nakonec jsem odeslal a reklamace neuznaná že jsme ji schválně zničili. Arogance, neochota. Takový obchod by neměl mít žádné zisky.

Nákup postele, totální katastrofa (jako z papíru) při reklamaci nás arogantní paní poslal do *** a ani nám to nechtěli vzít. Nakonec jsem odeslal a reklamace neuznaná že jsme ji schválně zničili. Arogance, neochota. Takový obchod by neměl mít žádné zisky.

Expedo.czZobrazit reakci obchodu Expedo.cz

Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi a hodnocení. Mrzí nás ovšem, že je takto negativní. Na spokojenosti našich zákazníků nám velice záleží. Jestli nejste spokojeni se způsobem řešení reklamace, tak určitě neváhejte kontaktovat naše reklamační oddělení na email reklamace@expedo.cz. S pozdravem Expedo nábytek

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Helenagrunzova 1999před rokem
Nedoporučuji obchod

Po necelém roce postel celá propadla, vystřelené pružiny a celkově nespokojenost s produktem za 10999kč

Expedo.czZobrazit reakci obchodu Expedo.cz

Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi a hodnocení. Na spokojenosti našich zákazníků nám velice záleží. Jestli máte jakýkoliv problém s doručeným zbožím, určitě neváhejte kontaktovat naše reklamační oddělení na email reklamace@expedo.cz, které Vám rádo pomůže. S pozdravem Expedo nábytek

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Martinikovi 1před rokem
Nedoporučuji obchod

Nedoporučuji,doba dodání 2 měsíce a ještě k tomu zboží přišlo poškozené .Na dotaz reklamaci bylo řečeno nepoužívat do doby vyřešení a když nemate na ničem sedět !!Tak hnus chování dodavatele a arogance dodavatele .Firma nespolehlivá. !! TUHLE FIRMU NEDOPORUČUJI!!!

Expedo.czZobrazit reakci obchodu Expedo.cz

Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi a hodnocení. Mrzí nás ovšem, že je takto negativní. Na spokojenosti našich zákazníků nám velice záleží. Jestli nejste spokojeni se způsobem řešení reklamace, tak určitě neváhejte kontaktovat naše reklamační oddělení na email reklamace@expedo.cz. S pozdravem Expedo nábytek

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Registrovaný uživatelpřed rokem
Nedoporučuji obchod

Lidi nic u expeda nekupujte

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Hrachovanapřed rokem
Nedoporučuji obchod

Nakup proběhl v pohodě až na to ze jakmile nám postel přišla už byl zničeny rošt postele. Postel jsme reklamovali a opravili nám ji ale bohužel jsme postel museli reklamovat znova. Reklamace byla z důvodu že když jsem spala celý ten opravený rošt se propadl. Nebylo to při žádné činnosti proste se ten rošt propadl, když jsme se to tedy pokoušeli reklamovat znova tak přes e-mail s námi komunikoval velice nepříjemný pán jeho chování bylo do nebe volající. No reklamace skončila tak že nám postel nereklamovali prý kvůli nedobrému zacházení s postelí, což teda neproběhlo. No jsem si jistá že už z této stránky nic objednávat nebudeme.

Expedo.czZobrazit reakci obchodu Expedo.cz

Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi a hodnocení. Mrzí nás ovšem, že je takto negativní. Na spokojenosti našich zákazníků nám velice záleží. Jestli nejste spokojeni se způsobem řešení reklamace, tak určitě neváhejte kontaktovat naše reklamační oddělení na email reklamace@expedo.cz. S pozdravem Expedo nábytek

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Adam Nvtpřed rokem
Nedoporučuji obchod

kvalita předsíňová sestava dorazila se zaměněnými díly. Objednával jsem zde, protože bylo skladem a nakonec budu řešit reklamaci. Pokud dojde k urychlené nápravě, recenzi upravím.

Expedo.czZobrazit reakci obchodu Expedo.cz

Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi a hodnocení. Mrzí nás ovšem, že je takto negativní. Na spokojenosti našich zákazníků nám velice záleží. Jestli nejste spokojeni se způsobem řešení reklamace, tak určitě neváhejte kontaktovat naše reklamační oddělení na email reklamace@expedo.cz. S pozdravem Expedo nábytek

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Doprava

Vlastní přeprava

Výdejní místa

Vlastní místa