dobrá komunikace, zboží přišlo dobře zabaleno
trošku delší doba dodání, jsem zvyklá že z jiných eshopů mám zboží hned tady jsem čekala asi 4-5dní
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
dobrá komunikace, zboží přišlo dobře zabaleno
trošku delší doba dodání, jsem zvyklá že z jiných eshopů mám zboží hned tady jsem čekala asi 4-5dní
dobré ceny, solidnost
Než zde něco koupíte, přečtěte si hodnocení a recenze ostatních zákazníků!
Ve zkratce
- Lákavá nižší cena
- Nákup a doručení v pohodě
- Reklamace a komunikace PRŮSER!
- Reklamace trvala přes 3 měsíce
- Zkouší to na vás
- Pokud do toho nezapojíte právníky, nic se nepohne!
Televizor Sansung QLED cena kolem 35 tis, kupované na firmu v prosinci 2023, Televize přestala fungovat v červenci 2024.
Mobilní servis od Samsung nelze využít, jedná se o distribuci pro Litvu - už chápu tu výhodnou cenu.
Reklamace založena v pohodě jen po předání první zádrhel - na obrazovce našli VRYP. Televize byla dokonale zabalena bublinkovou fólií a přes obrazovku krabice. Jediný způsob vrypu bylo proříznutí při rozbalování. Na můj dotaz, že chci vidět záznamy z kamery nikdo nereagoval. Jak ale sami napsali, nemá to vliv na vyřízení reklamace.
( objevuje se zde ale spousta podobných recenzí, kdy to zkouší s tím, že již bylo zboží poškozené)
Pravidelně jsem posílal dotazy e-mailem, jak to s reklamací vypadá?
Odpověď stále stejná - urgujeme v servisu, dáme vám vědět…
Navíc k mému překvapení, pokud zakoupíte na firmu neexistuje dle jejich obchodních podmínek lhůta pro vyřízení. Takže žádné do 30 dní! To by se vám v jiném eshopu od A nestalo…
Asi po 70 dnech konečně posun:
Servis nám reklamaci 2x zamítl kvůli vrypu, ale urgujeme to dál, aby to bylo akceptováno.
Tvl kvůli vrypu, který tam nebyl a nemohl být určitě ne mou vinou.
Spojil jsem se tedy s pojišťovnou právní ochrany D.A.S., a konfrontoval s touto skutečností Apollos.
Světe div se, o hodinu později email, že reklamace byla vyřízena - vyjádření technika: vracíme peníze :D Odborník, to se pozná. Mám z toho pocit, že televize ani v žádném servisu nikdy nebyla.
Tím ještě nekončíme, platbu vrátíme do 14 dní. 14 dní a nic, navštěvuji tedy osobně Apollos, kde zjišťuji, že je to do 14 dni od vystavení dobropisu. OK tedy.
Splatnost byla 21.10. Nic nepřišlo, 22.10. také nic, 23. tedy opět navštěvuji Apollos a získávám info, že platba odešla 21.10. v 5 odpoledne. Asi šla pěšky, protože světe div se dorazila opět až po mé návštěvě 23.10.
Sečteno podtrženo, přes 3 měsíce trvala reklamace a mám pocit, že pokud bych do toho nezapojil D.A.S. řeším to ještě teď, nebo bych se dočkal podobně jako ostatní zákazníci zamítnutí reklamace. Nic podobného jsem v životě řešit nemusel a zde už rozhodně nikdy nic nekoupím.
PS: všimněte si, jak vehementně reagují na negativní hodnocení ;)
Výborná komunikace, rychlé dodání Doporučuji.
Rychle dodání
dobré ceny
rychlost doručení
skvělé ceny
Rychlé bezproblémové doručení
Rychlé dodání
Dobré ceny
- na první pohled relativně výhodná cena
- e shop primárně špatně komunikuje
- zboží mi bylo doručeno až po 4 dnech a to i přes to, že mělo být skladem. Když jsem si ho chtěl vyzvednout první den osobně, bylo mi napsáno, že již bylo odesláno. Ale dorazilo až po 4 dnech. Trackovací kod zásilky jsem ani po urgenci neobdržel. Odstoupil jsem proto od kupní smlouvy. Reakce e shopu nebyla žádná. Zboží mi pak i přesto edeslali
- přišel mi robot - vysavač IRoomba, který byl bez českého návodu a nešel zaregistrovat na Irobot.cz, takže jsem přišel o prodlouženou záruku na 3 roky Takže původně dobrá cena se rázem stala ne až tak dobrou..... Převzetí zásilky tak asi byla chyba, ale když na odstoupení e shop nereagoval, dohadujte se nemalou částku (viz. recenze jiných kupujících)
- tím, že zboží není určeno pro ČR, nelze ho nechat ani v budoucnu opravit v autorizovaném servisu a vše musíte řešit pouze s prodejcem. Problémy s tím popisují různé rezenze ostatních kupujících, které jsou dost odstrašující. Věřím, že snad nic reklamovat nebudu, protože Irobot je spolehlivá značka
- výplatu Cash backu jsem musel urgovat, ale nakonec dorazila
Za sebe to považuji za zkušenost, protože jsem si dopředu nepřečetl recenze kupujících a věřil, že v dnešní době se takovéto zkušenosti už nestávají. Věřím, že IRomba bude pracovat bez závad. Ale po této zkušenosti už bych zde nic nekoupil i kdyby to vypadalo sebevýhodněji
Vše v pořádku, rychlé doručení
rychlé dodání
Jeden plastový díl z balíčku byl doručen poškozen, zlomená západka. Po oznámení o vadě a poskytnutí fotodokumentace, byla reklamace zamítnutá z důvodu nedodání kompletní fotodokumentace vnitřní výplně krabice, protože jsme ji hned sešrotovali, krabici jsme ale zachovali. Odůvodnění je že nemůžou reklamaci vystavit na dopravce, přičemž samotná krabice nebyla nijak poškozená, protlačená apod., navíc krabice byla zabalená ve strečové fólii obráceně co je očividně vidět na poslaných fotkách, tím pádem zboží cestovalo celou dobu vzhůru nohama. Samotný poškozený díl byl zabalen na boční straně krabice kde zřejmě došlo k jeho přitlačení a poškození.
Po odmítání jejich vyjádřeni přestali komunikovat, telefon není uveden.
Zcela krátce: O.K.
Fair cena
Trochu delší doba dodání, ale za tu cenu si klidně pár dní počkám;-)
Rychlé dodání
Dobrá informovanost o zboží
Bezpečný a solidní obchod
Rychlá komunikace,dobře zabaleno, poštovné v ceně, rychlé dodání bez problémů.
Takto by to mělo fungovat všude.
Rychlé doručení a poštovné v ceně,to se mi líbí....
rychlé dodání, skvělá komunikace, dobře zabalené zboží
rychlé dodání
lehky rychle vyřizeni