Pozor na eshop a platby předem. Zaplatíte objednávku zruší a na peníze čekáte až 10 dnů (snad). Před Vánocemi ideál :)

Parfumerie Douglas
24 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Koupil jsem, pro manželku parfém. Po použití přestal vonět do 30 min. Poslali jsem emailovou reklamaci. Odpověděli, že jsme si koupili toaletní vodu a proto není výdrž taková. Poslal jsem zpět obrázek z jejich eshopu, kde je jasně uvedeno, že se jedná o parfém. Je to nakonec uvedeno i na flakonu vůně. Od té doby žádná reakce. Nikdy více nákup v Douglas
Již nikdy !!!! Neodečetla se mi sleva z akce, na jejich zákaznickou linku se nemáte šanci dovolat. Emailová komunikace - nic nechtějí řešit a nakonec vám už ani neodpoví.
Nic tam prosím nenakupujte!!! Nevrací peníze, nedovoláte se na linku a nikdo nekomunikuje. Zboží jsem vrátila přes prodejnu na Arkádách a stejně je to k ničemu oni od toho dají ruce pryč, že se jich to netýká, že je to přes eshop a tam nikdo nekomunikuje.
nemaji zboží skladem.
Zaplatila jsem v kamennem obchode Praha Chodov.Přisel baliček PPL domu,pouze častečný nákup.Volala jsem pro informaci na Duglas Praha Chodov.Na telefonu mi pani z Ukrajiny nevybíravým zpusobem řekla,že s tim nemaji nic společného,at si volam e-shop. Zdá se to jenom mě?Je to drzost,nehledě na to,že jsem v obchodě zaplatila celý nákup,a nic si neodnesla a nemají s tím nic společného? Nemám čas nahánět svoje produkty a peníze z nedokončeného nákupu,ne vlastní vinou.Nehorázné,už tam nikdy nic nekoupím.
Nepříjemný personál na pobočce na Smíchově a neochotný a arogantní centrální zákaznický servis. I při Vaší zdvořilé a slušné komunikaci.
V rámci reklamačního jednání požádáte o postoupení věci nadřízenému, či kolegovi s rozsáhlejší kompetencí a dostanete odpověď, že věc požadují za uzavřenou a dále Vás ignorují.
Jednoznačně můj poslední nákup u tohoto obchodníka.
Objednala jsem parfém Gucci Quilty jako dárek s vyzvednutím Click&collect (vyzvednutí do 2h na vybrané pobočce). Vybrala jsem pobočku v Letňanech, kde parfém záhadně neměli. Prý jim parfém zmizel ze skladových zásob, prodavačka dokonce tvrdila, že jim ho někdo ukradl. Tím pádem jsem objednávku chtěla stornovat, načež mi prodavačka tvrdila, že se stornuje sama, což byl samozřejmě nesmysl. Od 11.7. řeším po e-mailech i telefonicky zrušení objednávky, ale ta stále někde “visí”, nikdo mi neřekne validní informace a do teď nemám vrácenou platbu. Neskutečně nepříjemní a neochotní jak na infolince, tak přímo na pobočce v Letňanech. Zákazník opravdu na prvním místě, tleskám. Do Douglasu už fakt nikdy!
Extrémně nepříjemná tmavovlasa dáma, která se mi snažila vnutit vše co se mi nelíbí a nevoní mi.Kdyz zjistila, že jsem erudovana,odešla a nebylo ani naschledanou,nemají tam nic ,stejně jako v Sephore 4 znudene, neochotně prodavačky.Za mně velké zklamání
Obsluha je extrémně nepříjemná a drzá.
Dávejte si pozor na paní s Černíka vlasama v culíku,protože je hodně nepříjemná a nenechá vás si tam očuchat parfémi.
Vzhledem k tomu,ze parfem prisel a behem 2 hodin vubec nevonel, reklamoval se parfem, což po vyzvednuti kuryrem, pry udajne byl parfem stracen,musim cekat 30 dni na reklamaci z duvodu,kdyby se parfem nasel.
Objednané zboží 3 dámské parfémovane vody a přišli 3 pánské za 1600 Kč! Hodnota 1 necelých 10 eur! Moje chyba, že jsem uvěřila skvělé nabídce.. Za mě už nikdy více!! Červenková
arogantni obsluha
Dnes jsem byla v Zlíne v Douglas a Děkuju milé slečně (blondýnka s dokonalým líčením), co mi vždy přijde na pomoc, za ochotu! :) ráda k vám do prodejny vždy zajdu. Kéž by tak milý personál byl všude.
Obchod nabízí dva druhy dárkových karet - jedny jdou využít on-line i na prodejně a druhý druh karet jde využít jen na prodejně, ale nikdo na tento fakt neupozornil! Tudíž mám dárkovou kartu, kterou můžu využít jen v kamenné prodejně, kde ale skoro nic není skladem, tudíž opravdu nevím, co s takovou kartou budu dělat. A služba Click and collect? Nebuďte směšní, ani pro jednu pobočku není "momentálně" k dispozici.
Jedním slovem hrůza ! Jaká arogance a neochota ze strany prodavaček! Konkrétně starší dáma s černými vlasy. Jak se ke mě chovala arogantě a ochota na bodu mrazu i přesto že já jsem byla slušná. Já být jiná povaha tak jí z fleku pošlu tam kam slunce nezasvítí. Druhý nákup u mladé slečny byl také šílený! Opět neochota ! Označené produkty jinými cenami než mi byly u kasy naúčtované .Podvod na zákazníky! Kdy mi ani nebyla schopná dát produkt za cenu kterou měli u konkrétní věci jasně označené ! Nebyla schopná to vystornovat a zeptat se zdali dannou věc i přes vyšší klamnou cenu chci. Její odpověď už to nejde změnit! Pro příště změním nákup na jinou oblast nebo zvolím cestu přes eshop! Prosím pro budoucí zákazníky udělejte si tam pořádek v personálu jak se mají chovat k budoucím zákazníkům neboť tohle chování nebudí kladný dojem ze strany kupujících.
občas ceny
prodavačky na pobočkách OC Nový Smíchov nebo Westfield Chodov - naprostá tragédie, jestli je ta práce nebaví, tak to není problém zákazníka
Jsem neskutečně vytočená.K Vánocům jsem v kamenné prodejně zakoupila YSL pánský !parfém!.Pořizovací cena bez mála 3 tisíce.Těšila jsem se jak dám manželovi novou krásnou vůní.Parfem ovšem po nastříkání do pár minut nevoní a na manželovi bych snad ani nenašla,kde se nastříkal.Ihned jsem šla reklamovat.Výsledek po měsíci čekáni?Reklamace zamítnuta.Parfém je v pořádku.Normální okrádání zákazníka.,,Reklamu,,jim udělám všude,kde to půjde.Protože tohle je za ty peníze vrchol!I toaletka z drogerky by vám udělala větší službu.V Douglasu jsem byla poprvé a naposled a fakt lituju,že jsem do toho obchodu spontánně a neuváženě vlezla a něco pořídila!
Hodně špatně prodavačky tam stojí asi v pěti ani jedna se mi nechtěla věnovat když jsem poprosila o make UP řekla že tomu nerozumí a že musí hlídat aby ji nekradli a co zakaznik?
26% kladných hodnocení mluví za vše. Na linku pomoci se lze dovolat, ale pouze k automatu. Operátoři na vás kašlou. Je to výsměch.
ESHOP určitě nedoporučuji. Některé zboží uvádí, že mají sladem, ale ve skutečnosti je na skladě v Německu. Slibují, že zboží dorazí do 6 dní, ale nakonec cestovalo 14 dnů a nakonec jejich vinou ani nepřišlo a vrátilo se zpět do Německa. Na vrácení peněz musíte čekat dalších 14 dní a ještě se upomínat. Z 5 mailů odpověděli 1x. Z 10 hovorů na infolinku to zvedli 1x.