Ochotu zákaznického servisu a snad o snahu něco vyřešit.
Milého prvního kurýra .
Po 2 letech jsem objednala nákup.
Bylo v něm i akční zboží.
Nápoje na oslavu.
Přivezli na čas a přivezli až ke dveřím.
Kurýr milý vstřícný.
Byl to v objemu těžký nákup takže potud super.
Místo objednaného zboží v akci Pepsi bez cukru 2,25l 12ks přijelo 12ks s objemem 1,5l . Cena sice stejná, rozdíl v množství cca 9 l nápoje .
Bez upozornění na náhradu.
Zaplatili jsme a řešili výměnu za správný produkt.
Takže kvůli výměně jsem musela zařídit a zaplatit a nechat si přivézt na oslavu jiné množství lahví Pepsi jinde, aby bylo možné ty špatně dodané pak vyměnit.
6 hodin mého času , 8 telefonátů na řešení chyby pickera.
Druhý den jako výměnu přivezli jiný typ Pepsi s cukrem.
Dvojchyba.
Nepřevzala jsem a řešíme dál.
Kdyby obchody zaměstnávaly někoho kdo umí česky možná by měly méně reklamací.
Nezávidím lidem na zákaznickém servisu.
Za mě poslední nákup iTesco i kdyby měli v akci zlaté cihly za korunu.
