Hlavička stránky
Hlavní obsah stránky

Elektronické knihy v češtině a VeRBuM

Zrušit filtry
Dostupnost
Seznam produktů kategorie
Kniha Sociální marketingové kampaně v Česku IV. Ekniha

Sociální marketingové kampaně v Česku IV. Ekniha

  • Čeština
  • Počet stran 310

Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 310 stran, česky Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku IV. Ochrana…

69 Kč

Alza.cz

Zobrazit detail
Kniha Hudba v televizní reklamě - Radim Bačuvčík

Hudba v televizní reklamě - Radim Bačuvčík

  • Čeština

Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů -…

69 Kč

KNIHY DOBROVSKÝ

Zobrazit detail
Kniha Změny v českém pivovarství na přelomu tisíciletí

Změny v českém pivovarství na přelomu tisíciletí

  • Čeština

Monografie přináší pohled na proměny českého pivovarství v porevolučním období. Je doplněna několika výzkumy vnímání druhů a…

69 Kč

Palmknihy.cz

Zobrazit detail
Kniha Sociální marketingové kampaně v Česku III.

Sociální marketingové kampaně v Česku III.

  • Čeština

Monografie mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do…

69 Kč

Smarty.cz

Zobrazit detail
Kniha Diference ve spotřebním chování mužů a žen Ekniha

Diference ve spotřebním chování mužů a žen Ekniha

  • Čeština
  • Počet stran 264

Elektronická kniha - autor Václav Stříteský, 264 stran, česky Odborná monografie se zabývá významem pohlaví jako tradičního…

69 Kč

Alza.cz

Zobrazit detail
Kniha Komunikace a vztahy s veřejností nových náboženských hnutí Ekniha

Komunikace a vztahy s veřejností nových náboženských hnutí Ekniha

  • Čeština
  • Počet stran 228

Elektronická kniha - autor Marek Adamík, 228 stran, česky Monografie se zabývá marketingovou komunikací nových náboženských…

69 Kč

Alza.cz

Zobrazit detail
Kniha Spotřebitelské typologie Ekniha

Spotřebitelské typologie Ekniha

  • Čeština
  • Počet stran 206

Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 206 stran, česky Monografie nabízí obraz spotřebitelského chování české populace,…

69 Kč

Alza.cz

Zobrazit detail
Kniha Sociální marketingové kampaně v Česku III. Ekniha

Sociální marketingové kampaně v Česku III. Ekniha

  • Čeština
  • Počet stran 378

Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 378 stran, česky Monografie mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a…

69 Kč

Alza.cz

Zobrazit detail
Kniha Hudba a my Ekniha

Hudba a my Ekniha

  • Čeština
  • Počet stran 308

Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 308 stran, česky Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k hudbě, který je…

69 Kč

Alza.cz

Zobrazit detail
Kniha Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci Ekniha

Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci Ekniha

  • Čeština
  • Počet stran 128

Elektronická kniha - ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, 128 stran, česky Monografie…

69 Kč

Alza.cz

Zobrazit detail
Kniha Spotřebitelské chování Ekniha

Spotřebitelské chování Ekniha

  • Čeština
  • Počet stran 310

Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 310 stran, česky Monografie nabízí obraz nákupního chování české populace, který…

69 Kč

Alza.cz

Zobrazit detail
Kniha Sociální marketingové kampaně v Česku I. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová

Sociální marketingové kampaně v Česku I. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová

  • Čeština

Kniha nabízí podrobný přehled kampaní, které se týkaly zdravotní prevence a byly realizovány na území České republiky od…

69 Kč

KNIHY DOBROVSKÝ

Zobrazit detail
Kniha Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík

Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík

  • Čeština

Monografie je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace, která se tentokráte zaměřuje na to, jak lze…

69 Kč

KNIHY DOBROVSKÝ

Zobrazit detail
Kniha Profese manažera v organizacích veřejné správy - Petr Jedinák

Profese manažera v organizacích veřejné správy - Petr Jedinák

  • Čeština

Kniha „Profese manažera v organizacích veřejné správy. Charakteristika manažera, zastávané role a vybrané personální…

69 Kč

KNIHY DOBROVSKÝ

Zobrazit detail
Kniha Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl

Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl

  • Čeština

Monografie popisuje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii).…

69 Kč

KNIHY DOBROVSKÝ

Zobrazit detail
Kniha Hudba a my - Radim Bačuvčík

Hudba a my - Radim Bačuvčík

  • Čeština

Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k hudbě, který je načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního…

69 Kč

KNIHY DOBROVSKÝ

Zobrazit detail
Kniha Negativní kampaně ve volbách do Evropského parlamentu 2009 - Vratislav Kozák, Markéta Kozáková

Negativní kampaně ve volbách do Evropského parlamentu 2009 - Vratislav Kozák,…

  • Čeština

Monografie porovnává způsob vedení kampaní před volbami do Evropského parlamentu v roce 2009. Všímá si zejména negativních…

69 Kč

KNIHY DOBROVSKÝ

Zobrazit detail
Kniha Marketing... je věda kreativní

Marketing... je věda kreativní

  • Čeština

Pomůcka pro pochopení logiky marketingového myšlení a jeho uvádění do praxe.…

69 Kč

KNIHY DOBROVSKÝ

Zobrazit detail
Kniha Divadlo a film

Divadlo a film

  • Čeština

Tato monografie se pokouší na základě dat výzkumné povahy podat komplexní pohled na to, jaký je vztah lidí k divadlu a…

69 Kč

Palmknihy.cz

Zobrazit detail
Kniha Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci

Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci

  • Čeština

Monografie „Kreativita a efektivita v marketingové komunikace“ je sedmou částí monografické řady „Protipóly marketingové…

69 Kč

Palmknihy.cz

Zobrazit detail
Kniha Ethicum

Ethicum

  • Čeština
  • Společenské vědy

Ethicum je učeno pro základní orientaci v etice. S pomocí příkladů a explikací představuje základní sféry etického zájmu……

69 Kč

Palmknihy.cz

Zobrazit detail
Kniha Televizní reklamy českých pivovarů a jejich vnímání

Televizní reklamy českých pivovarů a jejich vnímání

  • Čeština

Kniha představuje závěry výzkumu a hodnocení televizních reklam předních českých pivovarů.…

69 Kč

Palmknihy.cz

Zobrazit detail
Kniha Mládí a zralost v marketingové komunikaci

Mládí a zralost v marketingové komunikaci

  • Čeština

Pátý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát…

69 Kč

Palmknihy.cz

Zobrazit detail
Kniha Kultura a my

Kultura a my

  • Čeština
  • Společenské vědy

Kniha mapuje, jakým způsobem obyvatelé České republiky nakupují a konzumují vybrané kulturní produkty. Je zde sledován vztah…

69 Kč

Palmknihy.cz

Zobrazit detail
Kniha Globální a lokální v marketingové komunikaci

Globální a lokální v marketingové komunikaci

  • Čeština

Kniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu globálního a lokálního ve světě marketingové komunikace.…

69 Kč

Palmknihy.cz

Zobrazit detail
Kniha Sociální marketingové kampaně v Česku IV.

Sociální marketingové kampaně v Česku IV.

  • Čeština

Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku IV. Ochrana životního prostředí“ mapuje kampaně, které byly na toto téma…

69 Kč

Smarty.cz

Zobrazit detail
Kniha Tradiční a nové v marketingové komunikaci

Tradiční a nové v marketingové komunikaci

  • Čeština
  • Ekonomie

Kniha vychází v edici "Protipóly marketingové komunikace", která se snaží mapovat různé protiklady, které vznikají ve světě…

69 Kč

Smarty.cz

Zobrazit detail
Kniha Diference ve spotřebním chování mužů a žen

Diference ve spotřebním chování mužů a žen

  • Čeština

Odborná monografie se zabývá významem pohlaví jako tradičního kritéria segmentace spotřebních trhů. Vychází z předpokladu,…

69 Kč

Smarty.cz

Zobrazit detail
Kniha Víra, náboženství a církve

Víra, náboženství a církve

  • Čeština

Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k otázkám víry, náboženství a církevního života, který je načrtnut pomocí kombinace…

69 Kč

Smarty.cz

Zobrazit detail
Kniha Kulturní zboží jako dar Ekniha

Kulturní zboží jako dar Ekniha

  • Čeština
  • Počet stran 144

Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 144 stran, česky Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k vybraným typům…

69 Kč

Alza.cz

Zobrazit detail
Kniha Víra, náboženství a církve Ekniha

Víra, náboženství a církve Ekniha

  • Čeština
  • Počet stran 164

Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 164 stran, česky Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k otázkám víry,…

69 Kč

Alza.cz

Zobrazit detail
Kniha Sociální marketingové kampaně v Česku IV. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová

Sociální marketingové kampaně v Česku IV. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová

  • Čeština

Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku IV. Ochrana životního prostředí“ mapuje kampaně, které byly na toto téma…

69 Kč

KNIHY DOBROVSKÝ

Zobrazit detail
Kniha Budování vztahů se zákazníky - Vratislav Kozák

Budování vztahů se zákazníky - Vratislav Kozák

  • Čeština

Kniha se s využitím případových studií zabývá aktuálními otázkami CRM managementu. Lze ji doporučit jak studentům…

69 Kč

KNIHY DOBROVSKÝ

Zobrazit detail
Kniha Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty - Lenka Harantová

Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty - Lenka Harantová

  • Čeština

Monografie se zabývá problematikou sociální reklamy v České republice. Konkrétně se zaměřuje na vnímání sociální reklamy…

69 Kč

KNIHY DOBROVSKÝ

Zobrazit detail
Kniha Sociální marketingové kampaně v Česku II. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová

Sociální marketingové kampaně v Česku II. - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová

  • Čeština

Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku II. Bezpečnost a prevence zranění“ mapuje kampaně, které byly na toto téma…

69 Kč

KNIHY DOBROVSKÝ

Zobrazit detail
Kniha Televizní reklamy českých pivovarů a jejich vnímání

Televizní reklamy českých pivovarů a jejich vnímání

  • Čeština

Kniha představuje závěry výzkumu a hodnocení televizních reklam předních českých pivovarů.…

69 Kč

KNIHY DOBROVSKÝ

Zobrazit detail
Kniha Formulace business strategie v oblasti zdravotnictví - Jiří Vaněk, Vratislav Kozák, Tomáš Vican

Formulace business strategie v oblasti zdravotnictví - Jiří Vaněk, Vratislav Kozák,…

  • Čeština

Cílem této monografie je ukázat, jaká jsou specifika formulace business strategie ve zdravotnictví, tedy oblasti, ve které…

69 Kč

KNIHY DOBROVSKÝ

Zobrazit detail
Kniha Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík

Marketing neziskových organizací - Radim Bačuvčík

  • Čeština

Kniha podává ucelený pohled na to, jak v současné době funguje marketing a marketingová komunikace v prostředí neziskových…

69 Kč

KNIHY DOBROVSKÝ

Zobrazit detail
Kniha Kulturní zboží jako dar - Radim Bačuvčík

Kulturní zboží jako dar - Radim Bačuvčík

  • Čeština

Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k vybraným typům kulturních produktů – knihám a nahrávkám hudby a filmů, zejména z…

od 69 Kč

v 2 obchodech

Porovnat ceny
Kniha Jak posloucháme hudbu?

Jak posloucháme hudbu?

  • Čeština

Kniha se pokouší přispět k diskuzi nad otázkou, jaký mají jednotlivé části veřejnosti vztah k hudbě a jak se tento vztah…

69 Kč

Palmknihy.cz

Zobrazit detail
Kniha Sociální marketingové kampaně v Česku I.

Sociální marketingové kampaně v Česku I.

  • Čeština

Kniha nabízí podrobný přehled kampaní, které se týkaly zdravotní prevence a byly realizovány na území České republiky od…

69 Kč

Palmknihy.cz

Zobrazit detail
Kniha Muzea a galerie

Muzea a galerie

  • Čeština

Monografie se zabývá otázkou, jaký je vztah lidí k muzeím, památkám a výtvarnému umění. Jednotlivé kapitoly se blíže…

69 Kč

Palmknihy.cz

Zobrazit detail
Kniha Knihy a čtení

Knihy a čtení

  • Čeština

Monografie se zabývá vztahem veřejnosti a jejích částí k literatuře, knihám a jejich čtení jakožto formě umělecké produkce a…

69 Kč

Palmknihy.cz

Zobrazit detail
Kniha Komunikace a vztahy s veřejností nových náboženských hnutí

Komunikace a vztahy s veřejností nových náboženských hnutí

  • Čeština

Monografie se zabývá marketingovou komunikací nových náboženských hnutí v České republice a jejich mediální image.…

69 Kč

Palmknihy.cz

Zobrazit detail
Kniha Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci

Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci

  • Čeština

Monografie je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace, která se tentokráte zaměřuje na to, jak lze…

69 Kč

Palmknihy.cz

Zobrazit detail
Kniha Profese manažera v organizacích veřejné správy

Profese manažera v organizacích veřejné správy

  • Čeština

Kniha „Profese manažera v organizacích veřejné správy. Charakteristika manažera, zastávané role a vybrané personální…

69 Kč

Palmknihy.cz

Zobrazit detail
Kniha Diference ve spotřebním chování mužů a žen

Diference ve spotřebním chování mužů a žen

  • Čeština

Odborná monografie se zabývá významem pohlaví jako tradičního kritéria segmentace spotřebních trhů. Vychází z předpokladu,…

69 Kč

Palmknihy.cz

Zobrazit detail
Oblíbené výrobky
Časté volby
Podobné kategorie
Trendy na Zboží
Nakupujete
Internet a PC
Tech a AI
Filtry
Filtrování
Smazat všechny filtry

Kategorie