Hlavička stránky
Hlavní obsah stránky
Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu - Radek Tahal

Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu - Radek Tahal

2 hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Čeština, počet stran 112, rok vydání 2015, brožovanáMarketingový výzkum je disciplína, která pomáhá poznávat trh i jeho jednotlivé části. Výsledky výzkumu pak slouží jako východisko při manažerském rozhodování, v akademické oblasti jsou zase důležitým zdrojem poznatků pro odborné studie.

Doporučené nabídky

SEVT
Hodnocení
97% (10 350)
  • Skladem
  • Doprava od 115 Kč
  • Osobní odběr zdarma (1)
  • Doprava od 115 Kč
  • Osobní odběr zdarma (1)
Skladem
Cena
290 Kč
Martinus
Hodnocení
96% (7 294)
  • Skladem
  • Doprava od 99 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
  • Dárek zdarma
  • Doprava od 99 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
  • Dárek zdarma
Skladem
Cena
Nejlevnější
274 Kč
Nejlevnější-kn…
Hodnocení
81% (167)
  • Do 3 dnů
  • Doprava od 64 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
  • Doprava od 64 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
Do 3 dnů
Cena
288 Kč
MEGAKNIHY.cz
Hodnocení
86% (248 930)
  • Do týdne
  • Doprava od 148 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (10)
  • Doprava od 148 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (10)
Do týdne
Cena
303 Kč

Nejlevnější nabídky

Hlídat cenu
Chcete zrušit hlídání ceny?
Martinus
Hodnocení
96% (7 294)
  • Skladem
  • Doprava od 99 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
  • Dárek zdarma
  • Doprava od 99 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
  • Dárek zdarma
Skladem
Cena
274 Kč
Enbook.cz
Hodnocení
55% (56)
  • Do 3 dnů
  • Doprava 79 Kč
  • Osobní odběr 45 Kč (celá ČR)
  • Doprava 79 Kč
  • Osobní odběr 45 Kč (celá ČR)
Do 3 dnů
Cena
279 Kč
Palmknihy.cz
Hodnocení
40% (10)
  • Neznámá dostupnost
  • Doprava od 75 Kč
  • Osobní odběr od 45 Kč (celá ČR)
  • Dárek zdarma
  • Doprava od 75 Kč
  • Osobní odběr od 45 Kč (celá ČR)
  • Dárek zdarma
Neznámá dostupnost
Cena
287 Kč
Nejlevnější-kn…
Hodnocení
81% (167)
  • Do 3 dnů
  • Doprava od 64 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
  • Doprava od 64 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
Do 3 dnů
Cena
288 Kč
Libristo.cz
Hodnocení
69% (35)
  • Do 3 dnů
  • Doprava od 99 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
  • Doprava od 99 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
Do 3 dnů
Cena
288 Kč
Beck.cz
Hodnocení
Přidat hodnocení
  • Skladem
  • Doprava od 109 Kč
  • Osobní odběr od 79 Kč (celá ČR)
  • Doprava od 109 Kč
  • Osobní odběr od 79 Kč (celá ČR)
Skladem
Cena
290 Kč
Alescenek.cz
Hodnocení
94% (7 318)
  • Skladem
  • Neznámá doprava
Skladem
Cena
290 Kč
SEVT
Hodnocení
97% (10 350)
  • Skladem
  • Doprava od 115 Kč
  • Osobní odběr zdarma (1)
  • Doprava od 115 Kč
  • Osobní odběr zdarma (1)
Skladem
Cena
290 Kč
MEGAKNIHY.cz
Hodnocení
86% (248 930)
  • Do týdne
  • Doprava od 148 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (10)
  • Doprava od 148 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (10)
Do týdne
Cena
303 Kč

Vývoj ceny

Hodnocení ceny
Dražší než obvykle
Nejnižší cena za 30 dní
174 Kč
Vývoj ceny za 30 dní
-3 Kč
Nejnižší cenaBěžná cena (medián)Rozpětí cen
08. 11. 202518. 11. 202528. 11. 202507. 12. 2025160 Kč205 Kč250 Kč295 Kč340 Kč

Podobné výrobky

Všechny podobné

Informace o Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu - Radek Tahal

Popis

Marketingový výzkum je disciplína, která pomáhá poznávat trh i jeho jednotlivé části. Výsledky výzkumu pak slouží jako východisko při manažerském rozhodování, v akademické oblasti jsou zase důležitým zdrojem poznatků pro odborné studie. Metody marketingového výzkumu nachází uplatnění nejen v oblastech ryze ekonomických, ale i ve státní správě a v různých zájmových sdruženích. Učebnice se věnuje první fázi marketingového výzkumu, tedy sběru dat. Jedná se totiž o činnost, která zásadním způsobem rozhoduje o úspěšnosti celého výzkumu. Pokud bychom ji podcenili, mohly by se další fáze výzkumu stát jen analýzou nepřesných údajů, a mohlo by se tak dojít ke zcela zkresleným závěrům. Kniha přehledným a systematickým způsobem seznamuje čtenáře s metodami a technikami sběru marketingových dat. Klíčová část se zabývá metodikou tvorby výběrových souborů. Jsou popsány a vysvětleny postupy aplikace náhodného výběru, systematického, kvótního a stratifikovaného výběru. Je ukázáno, jak v reálném marketingovém prostředí tyto znalosti aplikovat. Jsou také přiblíženy základní principy pro vytvoření dotazníku, jsou uvedeny typy otázek a způsob jejich jazykové a logicky správné formulace. Stranou nezůstává ani metoda sběru informací prostřednictvím pozorování a experimentu. Pozornost je věnována i výzkumům kvalitativním. Je vysvětlen proces rekrutace respondentů, příprava scénáře pro kvalitativní rozhovor, zásady vedení skupinové diskuze i individuálního rozhovoru. Jsou objasněny techniky, které se pro získání kvalitativního typu informací používají. Přiblíženy jsou také moderní metody získávání primárních informací založené na pokročilejších technologiích, např. neuromarketing či face tracking. Na závěr jsou stručně zmíněny také národní výzkumné projekty „Maloobchodní audit“, „Panel domácností“ a měření sledovanosti médií, s cílem vysvětlit jejich praktické uplatnění a využití výsledků v marketingové praxi.

Parametry

VýrobceC. H. Beck
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
KategorieSpolečenské a humanitní vědy
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Jazyk
čeština
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Počet stran
112
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Rok vydání
2015
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Vazba
brožovaná
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Produktové číslo
978-80-7400-585-5
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Na Zboží od
25. května 2017
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.

Recenze 100%

Hodnocení: 100%
2 recenze
5
2x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Přidání nového hodnocení

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

mirka12. března 2025
Hodnocení: 100%

srozumitelné

při studiu

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Společenské a humanitní vědy C. H. Beck

Více z kategorie
Oblíbené výrobky
Časté volby
Podobné kategorie
Trendy na Zboží
Nakupujete
Internet a PC
Tech a AI