Hlavička stránky
Hlavní obsah stránky
Začínáme podnikat s případovými studiemi začínajících podnikatelů - Jitka Srpová a kol. (2020, brožovaná bez přebalu lesklá)

Produkt již není v prodeji

Začínáme podnikat s případovými studiemi začínajících podnikatelů - Jitka Srpová a kol. (2020, brožovaná bez přebalu lesklá)

Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Čeština, počet stran 264, rok vydání 2020, brožovanáKolektiv zkušených autorů vám poradí, jak přijít na nové nápady, jak si ověřit zájem zákazníků a pomocí jakých nástrojů u nich vyvolat zájem o váš produkt nebo službu. Dozvíte se, jaké jsou trendy v podnikání a na co si dát pozor při výběru společníka a na co nesmíte zapomenout při řízení zaměstnanců.

Vývoj ceny

Hodnocení ceny
Obvyklá cena
Nejnižší cena za 30 dní
297 Kč
Vývoj ceny za 30 dní
0 Kč
Nejnižší cenaBěžná cena (medián)Rozpětí cen
17. 11. 202527. 11. 202507. 12. 202516. 12. 2025280 Kč290 Kč300 Kč310 Kč320 Kč

Podobné výrobky

Všechny podobné

Společenské a humanitní vědy Nakladatelství GRADA

Více z kategorie

Informace o Začínáme podnikat s případovými studiemi začínajících podnikatelů - Jitka Srpová a kol. (2020, brožovaná bez přebalu lesklá)

Popis

Kolektiv zkušených autorů vám poradí, jak přijít na nové nápady, jak si ověřit zájem zákazníků a pomocí jakých nástrojů u nich vyvolat zájem o váš produkt nebo službu. Dozvíte se, jaké jsou trendy v podnikání a na co si dát pozor při výběru společníka a na co nesmíte zapomenout při řízení zaměstnanců. Získáte přehled o tom, jaké typy byznys modelů existují a jaké jejich charakteristiky jsou úspěšné. Poznáte účetní výkazy, jejich strukturu, jak důležité informace pro finanční řízení vám jednotlivé účetní výkazy poskytují a jak správně postupovat při finančním plánování. Zjistíte, kde můžete najít potřebné informace o založení firmy a platné legislativě, o různých formách podpory podnikání a organizacích, které vám mohou pomoci ve vašem podnikání. Seznámíte se s tím, jaké jsou zásady pro sestavení podnikatelského plánu a jakou by měl mít strukturu. Kniha obsahuje definice základních pojmů z oblasti podnikání, příklady z praxe, cenné rady a tipy pro začínající podnikatele. Pro inspiraci zde naleznete také tři případové studie začínajících podnikatelů. Knihu ocení jak začínající podnikatelé, tak majitelé rostoucích firem, kteří si chtějí rozšířit své znalosti z oblasti podnikání, seznámit se s příklady z jiných firem a najít rady a tipy, jak svou firmu úspěšně rozvíjet. Kniha je určena také studentům vysokých škol se zaměřením na podnikání a management a účastníkům vzdělávacích kurzů se zaměřením na ekonomiku a řízení firmy.

Parametry

VýrobceNakladatelství GRADA
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
KategorieSpolečenské a humanitní vědy
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Jazyk
čeština
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Počet stran
264
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Rok vydání
2020
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Vazba
brožovaná
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Na Zboží od
30. března 2020
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.

Recenze

Přidání nového hodnocení
Oblíbené výrobky
Časté volby
Podobné kategorie
Trendy na Zboží
Nakupujete
Internet a PC
Tech a AI