Hlavička stránky
Hlavní obsah stránky
Žáci potřebují přemýšlet: Co pro to mohou udělat jejich učitelé - Lenka Krejčová

Žáci potřebují přemýšlet: Co pro to mohou udělat jejich učitelé - Lenka Krejčová

Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Čeština, počet stran 176, rok vydání 2013, brožovanáKvůli velkému množství informací, které je třeba se v současné době naučit (zejména na středních školách), ztrácíme čas na přemýšlení. Nastává paradoxní situace – zatímco dospívající jsou vývojově připravení na řešení problémů, odhalování souvislostí a kladení otázek, ve škole se musí naučit takové množství faktů, že se celé učení promění v memorování, kdy jediným aktivním psychickým procesem…

Nejlevnější nabídky

Hlídat cenu
Chcete zrušit hlídání ceny?
PORTÁL s.r.o.
Hodnocení
98% (435)
  • Neznámá dostupnost
  • Doprava od 79 Kč
  • Osobní odběr zdarma (2)
  • Doprava od 79 Kč
  • Osobní odběr zdarma (2)
Neznámá dostupnost
Cena
234 Kč

Vývoj ceny

Hodnocení ceny
Obvyklá cena
Nejnižší cena za 30 dní
234 Kč
Vývoj ceny za 30 dní
0 Kč
Nejnižší cenaBěžná cena (medián)Rozpětí cen
12. 11. 202522. 11. 202502. 12. 202511. 12. 2025220 Kč228 Kč235 Kč243 Kč250 Kč

Podobné výrobky

Všechny podobné

Informace o Žáci potřebují přemýšlet: Co pro to mohou udělat jejich učitelé - Lenka Krejčová

Popis

Kvůli velkému množství informací, které je třeba se v současné době naučit (zejména na středních školách), ztrácíme čas na přemýšlení. Nastává paradoxní situace – zatímco dospívající jsou vývojově připravení na řešení problémů, odhalování souvislostí a kladení otázek, ve škole se musí naučit takové množství faktů, že se celé učení promění v memorování, kdy jediným aktivním psychickým procesem je mechanická paměť. V důsledku si žáci pamatují informace do prvního testu nebo zkoušení, a pak je zase rychle zapomenou. Přitom když vzpomínáme na učitele, kteří pro nás byli významnými dospělými a možná i ovlivnili naší volbu profesní kariéry, často jsou to právě učitelé, kteří byli přísní, nároční, ale také nás nutili o okolním světě přemýšlet a ukazovali nám, jak svět kolem nás funguje. Při jejich hodinách šlo o více, než jen zapsat si do sešitu přesně to, co bylo řečeno. Ani při zkoušení nestáli o pouhé „papouškování“, ale ptali se tak, že žáci byli nuceni odpověď promyslet. Právě to buduje v žácích zájem o určitý předmět, ale také významně saturuje jejich vývojové potřeby – alespoň co se týká kognitivního rozvoje. Kniha vychází teoretických přístupů pedagogické, kognitivní i obecné psychologie, které propojuje se současnou pedagogickou praxí. Poukazuje na to, jak teorie, kterou mnohdy pokládáme za suché a nezáživné, významně ovlivňují způsob praktické práce s dospívajícími. Text doplňují případové studie, konkrétní příklady z praxe i představení některých metod a přístupů, které se cíleně věnují rozvoji poznávání dětí a dospívajících a mohou představovat inspiraci pro jejich vychovatele. Knihu využijí učitelé druhého stupně základních škol, učitelé středních škol i osmiletých gymnázií, rodiče a další vychovatelé dospívajících, poradenští pracovníci.

Parametry

VýrobcePortál
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
KategorieSpolečenské a humanitní vědy
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Jazyk
čeština
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Počet stran
176
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Rok vydání
2013
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Vazba
brožovaná
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Produktové číslo
978-80-262-0496-1
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Na Zboží od
4. prosince 2017
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.

Recenze

Přidání nového hodnocení

Společenské a humanitní vědy Portál

Více z kategorie
Oblíbené výrobky
Časté volby
Podobné kategorie
Trendy na Zboží
Nakupujete
Internet a PC
Tech a AI