Hlavička stránky
Hlavní obsah stránky
Vliv globalizace na marketing destinace cestovního ruchu - Alžbeta Kiráľová, Ivo Straka (2013, pevná)

Vliv globalizace na marketing destinace cestovního ruchu - Alžbeta Kiráľová, Ivo Straka (2013, pevná)

Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Čeština, počet stran 228, rok vydání 2013, pevná / vázanáCestovní ruch je jedním z největších a současně nejdynamičtěji se rozvíjejících průmyslů světa s příznivým dopadem na hospodářský růst a zaměstnanost, záchranu kulturních, uměleckých a historických památek, zvyšuje všeobecnou úroveň vzdělání obyvatelstva. I když je ekonomický přínos cestovního ruchu pro stát nesporný, je třeba si uvědomit, že cestovní ruch je víc než jen ekonomický fenomén.

Doporučené nabídky

Martinus
Hodnocení
96% (7 310)
  • Do týdne
  • Doprava od 99 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
  • Dárek zdarma
  • Doprava od 99 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
  • Dárek zdarma
Do týdne
Cena
Nejlevnější
247 Kč

Nejlevnější nabídky

Hlídat cenu
Chcete zrušit hlídání ceny?
Martinus
Hodnocení
96% (7 310)
  • Do týdne
  • Doprava od 99 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
  • Dárek zdarma
  • Doprava od 99 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
  • Dárek zdarma
Do týdne
Cena
247 Kč
MEGAKNIHY.cz
Hodnocení
86% (249 116)
  • Do 3 dnů
  • Doprava od 148 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (10)
  • Doprava od 148 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (10)
Do 3 dnů
Cena
293 Kč
Alescenek.cz
Hodnocení
94% (7 321)
  • Skladem
  • Neznámá doprava
Skladem
Cena
294 Kč

Vývoj ceny

Hodnocení ceny
Levnější než obvykle
Nejnižší cena za 30 dní
247 Kč
Vývoj ceny za 30 dní
-46 Kč
Nejnižší cenaBěžná cena (medián)Rozpětí cen
09. 11. 202519. 11. 202529. 11. 202508. 12. 2025240 Kč265 Kč290 Kč315 Kč330 Kč

Podobné výrobky

Všechny podobné

Informace o Vliv globalizace na marketing destinace cestovního ruchu - Alžbeta Kiráľová, Ivo Straka (2013, pevná)

Popis

Cestovní ruch je jedním z největších a současně nejdynamičtěji se rozvíjejících průmyslů světa s příznivým dopadem na hospodářský růst a zaměstnanost, záchranu kulturních, uměleckých a historických památek, zvyšuje všeobecnou úroveň vzdělání obyvatelstva. I když je ekonomický přínos cestovního ruchu pro stát nesporný, je třeba si uvědomit, že cestovní ruch je víc než jen ekonomický fenomén. Služby návštěvníkům v cestovním ruchu poskytují různorodé podniky – ubytovací zařízení, cestovní kanceláře, lokální turistické informační kanceláře, atraktivity a atrakce, dopravní podniky apod. Velmi malé podniky působí vedle nadnárodních korporací, soukromé a veřejné činnosti jsou v destinacích vzájemně propojeny, což činí z cestovního ruchu komplexní sektor s vysoce fragmentovaným hodnotovým řetězcem. Před odvětvím cestovního ruchu leží v této souvislosti jasné výzvy, které vyplývají, na jedné straně, z jeho současné struktury a rámce, v němž působí, a na druhé straně od změn ve společnosti, které mají vliv na poptávku. Globální provázanost přináší strukturální změny prostředí, ve kterém destinace a podniky cestovního ruchu působí a přispívají k zvýšenému riziku vyplývajícímu z rychlého přenášení dopadu finančních šoků, eskalujících cen energie a dalších komodit, z rozšíření mezinárodního terorismu a potenciálního rychlého rozšíření mezinárodních pandemií. Rozvoj nových technologií, především informačních a komunikačních, internetu a biotechnologií, vyvolal potřebu restrukturalizace světové ekonomiky. Mění se chování zákazníků, struktura jejich spotřeby, struktura výroby i firemní struktury. Na trh neustále přicházejí nové produkty, vznikají nové obchodní aktivity. I když globalizace v cestovním ruchu bývá součástí zkoumání různých studií a vědeckých prací, většinou se jejich autoři zaměřují především na hotelové řetězce a letecké společnosti. V této souvislosti je cílem této monografie identifikovat změny, které pro marketing destinace cestovního ruchu přináší globalizace, a to z pohledu její pěti klíčových oblastí: ekonomické, technologické, politické, kulturní a environmentální.

Parametry

VýrobceEKOPRESS
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
KategorieSpolečenské a humanitní vědy
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Jazyk
čeština
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Počet stran
228
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Rok vydání
2013
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Vazba
pevná / vázaná
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Na Zboží od
23. srpna 2015
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.

Recenze

Přidání nového hodnocení
Oblíbené výrobky
Časté volby
Podobné kategorie
Trendy na Zboží
Nakupujete
Internet a PC
Tech a AI