- Skladem
- Doprava zdarma
- Doprava zdarma
















| Výrobce | Vitavia Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Kategorie | Skleníky Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Typ konstrukce skleníku | sedlová střecha Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Materiál konstrukce skleníku | hliník Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Výplň skleníku | sklo Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Tloušťka výplně | 3 mm Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Výška | 254 cm Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Šířka | 383 cm Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Délka | 383 cm Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Ke zdi | Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Zastavěná plocha | 13 m² Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Ventilační okénko | Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Typ dveří skleníku | posuvné Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Na Zboží od | 16. června 2016 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| 5 | 2x | ||
| 4 | 1x | ||
| 3 | 0x | ||
| 2 | 0x | ||
| 1 | 1x |
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Pozor na tuhle firmu, při reklamaci se ničeho nedomůžete.
Nevhodně zabalená kalená skla (namačkaná v "bedně" z překližkových latí, zbouchané hřebíkovačkou 60mm hřebíky takovou silou, že byly hřebíky víka bedny zaražené 5 mm ve dřevě, přepásané natvrdo plastovým pásem na nevhodném místě mimo výztuhy bedny, skla navzájem od sebe i od latí bedny oddělená jen hedvábným papírem). Po otevření bedny a pokusu o POVYSUNUTÍ jednoho ze skel o cca 2 cm toto sklo doslova explodovalo. Pravděpodobně vinou manipulace při balení či přepravě vzniklo pnutí, které vedlo k explozi skla při pouhém pohybu o 2 cm. Ihned jsem volal do LanitPlastu, co dál, nechci, aby mi pod rukou explodovala další skla, bylo jich celkem asi 60. Obchodní ředitelka mi vzkázala: "Vyfoťte to, vybalujte dál, dejte vědět, co je ještě rozbité a pak to vyřešíme." Poté, co jsem Lanitplastu zaslal písemně, že je rozbité jen to jedno sklo, ostatní se mi podařilo vybalit, aniž by mi explodovala pod rukou, obdržel jsem od téže obchodní ředitelky toto vyjádření: byla to vaše vina, nevhodná manipulace, sklo jste musel při vyndavání ohnout (jak bych ohnul ty 2 cm?), reklamace se zamítá.
Po výměně několika mailů si trvá na svém: "Kde je hranice, kdy bychom měli vyjít zákazníkovi vstříc?". Kromě jiného: "Způsob vyřizování reklamací je dán tím, že na nás zákazníci zkoušejí podvody".
Aha. Ufff... To sklo jsem si tedy objednal u sklenáře, je to snazší, než se dohadovat s někým, kdo je nastavený na to, že reklamace aprioi zamítá. Stálo 650 Kč. Je to cca 1 % ceny dodaného zboží. Fakt někomu stojí za to, aby ze zákazníka dělal blba kvůli šesti stovkám???
Mimochodem, od Lanitplastu dostanete návod úplně na všechno, jen vám zapomenou napsat, jak se máte bezpečně dostat do té zahřebíkované bedny a jak z ní bezpečně vytáhnete skla, která jsou v ní bez adekvátního proložení namačkaná jedno na druhém. Asi vědí, proč...
stabilní konstrukce
obtížné upevnění skel, nelze použít všude celé délky stabilizačních tyčí, fyzicky náročné
při použití upevňovacích drátků skel, jednodušší
Top top, jen montovali to 3 chlapi...ale skvely! Poslu rada foto..














