Hlavička stránky
Hlavní obsah stránky
Cizojazyčná kniha The Package Design Book - Julius Wiedemann (EN)

The Package Design Book - Julius Wiedemann (EN)

Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Angličtina, počet stran 672, rok vydání 2017, pevná / vázanáPackaging is a highly underrated art form. As the first thing a consumer sees when looking at a product, the packaging can make or break a sale.

Doporučené nabídky

MEGAKNIHY.cz
Hodnocení
86% (250 508)
  • Skladem
  • Doprava od 168 Kč
  • Osobní odběr od 59 Kč (10)
  • Doprava od 168 Kč
  • Osobní odběr od 59 Kč (10)
Skladem
Cena
Nejlevnější
367 Kč

Nejlevnější nabídky

Hlídat cenu
Chcete zrušit hlídání ceny?
MEGAKNIHY.cz
Hodnocení
86% (250 508)
  • Skladem
  • Doprava od 168 Kč
  • Osobní odběr od 59 Kč (10)
  • Doprava od 168 Kč
  • Osobní odběr od 59 Kč (10)
Skladem
Cena
367 Kč
Enbook.cz
Hodnocení
55% (56)
  • Týden a více
  • Doprava 79 Kč
  • Osobní odběr 45 Kč (celá ČR)
  • Doprava 79 Kč
  • Osobní odběr 45 Kč (celá ČR)
Týden a více
Cena
431 Kč
Nejlevnější-kn…
Hodnocení
81% (167)
  • Týden a více
  • Doprava od 64 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
  • Doprava od 64 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
Týden a více
Cena
444 Kč

Vývoj ceny

Hodnocení ceny
Obvyklá cena
Nejnižší cena za 30 dní
344 Kč
Vývoj ceny za 30 dní
-12 Kč
Nejnižší cenaBěžná cena (medián)Rozpětí cen
13. 11. 202523. 11. 202503. 12. 202512. 12. 2025330 Kč385 Kč440 Kč495 Kč540 Kč

Podobné výrobky

Všechny podobné

Informace o The Package Design Book - Julius Wiedemann (EN)

Popis

Packaging is a highly underrated art form. As the first thing a consumer sees when looking at a product, the packaging can make or break a sale. Every year, the Pentawards celebrate the art of the package by presenting awards to designs from around the world. Designers compete in five main categories―beverages, food, body, luxury, and other markets―and no fewer than 50 sub-categories. Featuring a selection of hundreds of works, this book brings together Pentawards winners from 2008 to 2016, providing a vivid demonstration of creativity in every form of packaging. Readers will discover, through product descriptions and plenty of images, what drives design industry leaders and agencies behind these creations which are so much part of our everyday lives. This well of inspiration is not just aimed at design and marketing professionals but anyone with an interest in the creative process of packaging.

Parametry

VýrobceTASCHEN
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
KategorieCizojazyčné knihy
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Jazyk
angličtina
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Počet stran
672
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Rok vydání
2017
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Vazba
pevná / vázaná
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Produktové číslo
9783836555524
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Na Zboží od
5. října 2018
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.

Recenze

Přidání nového hodnocení

Cizojazyčné knihy TASCHEN

Více z kategorie
Oblíbené výrobky
Časté volby
Podobné kategorie
Trendy na Zboží
Nakupujete
Internet a PC
Tech a AI