Hlavička stránky
Hlavní obsah stránky
Strategie řízení nákupu - Radim Červený, František Němeček, Alena Hanzelková, Miloslav Keřkovský

Strategie řízení nákupu - Radim Červený, František Němeček, Alena Hanzelková, Miloslav Keřkovský

Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Čeština, počet stran 176, rok vydání 2013, brožovanáVýznam nákupu pro podnik se v posledních letech zásadně změnil. V minulosti byl nákup považován za podpůrnou funkci, jejímž úkolem bylo zajistit ve firmě dostatek materiálu, polotovarů a dílů pro vlastní výrobu.

Nejlevnější nabídky

Hlídat cenu
Chcete zrušit hlídání ceny?
MEGAKNIHY.cz
Hodnocení
86% (249 686)
  • Do týdne
  • Doprava od 148 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (10)
  • Doprava od 148 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (10)
Do týdne
Cena
483 Kč
Martinus
Hodnocení
96% (7 361)
  • Skladem
  • Doprava od 99 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
  • Dárek zdarma
  • Doprava od 99 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
  • Dárek zdarma
Skladem
Cena
484 Kč
Palmknihy.cz
Hodnocení
40% (10)
  • Neznámá dostupnost
  • Doprava od 75 Kč
  • Osobní odběr od 45 Kč (celá ČR)
  • Doprava od 75 Kč
  • Osobní odběr od 45 Kč (celá ČR)
Neznámá dostupnost
Cena
485 Kč
Beck.cz
Hodnocení
Přidat hodnocení
  • Skladem
  • Doprava od 109 Kč
  • Osobní odběr od 79 Kč (celá ČR)
  • Doprava od 109 Kč
  • Osobní odběr od 79 Kč (celá ČR)
Skladem
Cena
490 Kč
Alescenek.cz
Hodnocení
94% (7 334)
  • Skladem
  • Neznámá doprava
Skladem
Cena
490 Kč

Vývoj ceny

Hodnocení ceny
Dražší než obvykle
Nejnižší cena za 30 dní
294 Kč
Vývoj ceny za 30 dní
+121 Kč
Nejnižší cenaBěžná cena (medián)Rozpětí cen
10. 11. 202520. 11. 202530. 11. 202509. 12. 2025280 Kč335 Kč390 Kč445 Kč500 Kč

Podobné výrobky

Všechny podobné

Informace o Strategie řízení nákupu - Radim Červený, František Němeček, Alena Hanzelková, Miloslav Keřkovský

Popis

Význam nákupu pro podnik se v posledních letech zásadně změnil. V minulosti byl nákup považován za podpůrnou funkci, jejímž úkolem bylo zajistit ve firmě dostatek materiálu, polotovarů a dílů pro vlastní výrobu. Místo realizace ucelené strategie nákupu se uvažovalo pouze o splnění plánu výroby a zajištění zásob materiálu, v lepším případě o nepřekročení kalkulovaných nákladů na materiál. Situace se začala měnit v průběhu 90. let, kdy s postupující globalizací tlak konkurenčního prostředí dále zesílil. Ukázalo se, že nákup má významný strategický potenciál a že může být důležitým zdrojem konkurenční výhody. V současnosti se role nákupu postupně rozšiřuje do oblastí, jako je spolupráce s dodavateli na inovacích, nákup veškerých služeb včetně outsourcingu podpůrných funkcí, standardizace procesů v celém dodavatelském řetězci, využití konceptu Total Cost of Ownership, identifikace a řízení rizik spojených s nákupem, stlačování dodavatelského řetězce v čase, prostoru a nákladech s využitím konceptu štíhlých procesů atd. Příručka navazuje na několik předchozích publikací autorů působících na B.I.B.S. – vysoké škole, které jsou zaměřeny na jednotlivé úrovně a oblasti strategického řízení firmy. Přináší návod, jak strategii nákupu formulovat tak, aby se nákup stal jednou z konkurenčních výhod podniků, stejně jako inovace, marketing či rozvoj lidských zdrojů. Obsahuje také příklady a případové studie. Součástí publikace je také slovníček pojmů, seznam aktuální odborné literatury a rejstřík. Kniha je určena především ředitelům společností, liniovým manažerům, vedoucím nákupů, ale i ostatním zájemcům o tuto problematiku.

Parametry

VýrobceC. H. Beck
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
KategorieSpolečenské a humanitní vědy
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Jazyk
čeština
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Počet stran
176
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Rok vydání
2013
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Vazba
brožovaná
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Produktové číslo
978-80-7400-414-8
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Na Zboží od
25. května 2017
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.

Recenze

Přidání nového hodnocení

Společenské a humanitní vědy C. H. Beck

Více z kategorie
Oblíbené výrobky
Časté volby
Podobné kategorie
Trendy na Zboží
Nakupujete
Internet a PC
Tech a AI