Hlavní obsah stránky
Strategické řízení firemních informací: Teorie pro praxi - Miloš Drdla

Produkt již není v prodeji

Strategické řízení firemních informací: Teorie pro praxi - Miloš Drdla

Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu

Čeština, počet stran 208, rok vydání 2003Publikace obsahuje ucelený přehled progresivních přístupů ke strategickému řízení firemních informací. Zahrnuje problematiku strategické analýzy, formulace a implementace strategií a strategického řízení.

Podobné výrobky

Všechny podobné
Mohlo by vás zajímat

Kariéra a ekonomika C. H. Beck

Všechny kariéra a ekonomika C. H. Beck

Informace

Popis

Publikace obsahuje ucelený přehled progresivních přístupů ke strategickému řízení firemních informací. Zahrnuje problematiku strategické analýzy, formulace a implementace strategií a strategického řízení. Těžištěm výkladu řízení je tříúrovňový model strategického řízení, kde strategie vyšší úrovně je rozpracována na úrovni nižší. Pozornost je věnována také implementačním aspektům a dělbě práce mezi top managementem a specialisty. Výklad dokresluje řada schémat a obrázků. V závěru jsou zařazeny příklady, případové studie a citáty z tisku.

Parametry

VýrobceC. H. Beck
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
KategorieKariéra a ekonomika
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Jazykčeština
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Počet stran208
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Rok vydání2003
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Produktové číslo80-7179-730-8
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.

Hodnocení

Přidání nového hodnocení