Hlavička stránky
Hlavní obsah stránky
Srovnávací reklama - Ondřej Hruda

Srovnávací reklama - Ondřej Hruda

Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Čeština, počet stran 152, rok vydání 2015, brožovanáPublikace se v českém prostředí poprvé komplexně zabývá srovnávací reklamou. Podrobně objasňuje její problematiku a vykládá podmínky, za jejichž splnění je srovnávací reklama dovolena, a to včetně uvedení do kontextu s evropským právem.

Doporučené nabídky

Luxor.cz
Hodnocení
94% (89 406)
  • Skladem
  • Doprava od 50 Kč
  • Osobní odběr zdarma (39)
  • Doprava od 50 Kč
  • Osobní odběr zdarma (39)
Skladem
Cena
350 Kč

Nejlevnější nabídky

Hlídat cenu
Chcete zrušit hlídání ceny?
Martinus
Hodnocení
96% (7 362)
  • Týden a více
  • Doprava od 99 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
  • Dárek zdarma
  • Doprava od 99 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
  • Dárek zdarma
Týden a více
Cena
331 Kč
SEVT
Hodnocení
97% (10 350)
  • Skladem
  • Doprava od 115 Kč
  • Osobní odběr zdarma (1)
  • Doprava od 115 Kč
  • Osobní odběr zdarma (1)
Skladem
Cena
350 Kč
Luxor.cz
Hodnocení
94% (89 406)
  • Skladem
  • Doprava od 50 Kč
  • Osobní odběr zdarma (39)
  • Doprava od 50 Kč
  • Osobní odběr zdarma (39)
Skladem
Cena
350 Kč

Vývoj ceny

Hodnocení ceny
Dražší než obvykle
Nejnižší cena za 30 dní
256 Kč
Vývoj ceny za 30 dní
-19 Kč
Nejnižší cenaBěžná cena (medián)Rozpětí cen
10. 11. 202520. 11. 202530. 11. 202509. 12. 2025250 Kč280 Kč310 Kč340 Kč360 Kč

Podobné výrobky

Všechny podobné

Informace o Srovnávací reklama - Ondřej Hruda

Popis

Publikace se v českém prostředí poprvé komplexně zabývá srovnávací reklamou. Podrobně objasňuje její problematiku a vykládá podmínky, za jejichž splnění je srovnávací reklama dovolena, a to včetně uvedení do kontextu s evropským právem. Kniha obsahuje odkazy na desítky českých a zahraničních soudních rozhodnutí a rozsudků Soudního dvora EU. Výklad je podložen množstvím praktických ukázek a příkladů. V souladu s tezí, že „respektování pravidel a řádu patří spíš k podmínkám opravdové kreativity než k jejím překážkám,“ je publikace určena pro všechny, kdo srovnávací reklamu využívají při své soutěžní činnosti. Může rovněž sloužit jako pomůcka pro advokáty, soudce a jiné právníky, kteří se se srovnávací reklamou setkávají ve své praxi, popřípadě studenty právnických fakult a další, kteří se zajímají o reklamu. Podnětná bude rovněž pro ty, kdo reklamu tvoří či zadávají.

Parametry

VýrobceC. H. Beck
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
KategorieSpolečenské a humanitní vědy
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Jazyk
čeština
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Počet stran
152
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Rok vydání
2015
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Vazba
brožovaná
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Produktové číslo
978-80-7400-561-9
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Na Zboží od
12. listopadu 2015
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.

Recenze

Přidání nového hodnocení

Společenské a humanitní vědy C. H. Beck

Více z kategorie
Oblíbené výrobky
Časté volby
Podobné kategorie
Trendy na Zboží
Nakupujete
Internet a PC
Tech a AI