Hlavička stránky
Hlavní obsah stránky
Sociální marketing - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová

Sociální marketing - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová

Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Čeština, počet stran 256, rok vydání 2016, brožovanáKniha poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů z oblasti sociálního marketingu. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány také příbuzným komunikačním aktivitám, jako je politický či náboženský marketing, etickým aspektům sociálního marketingu, zákonné regulaci a samoregulaci.

Doporučené nabídky

Nejlevnější-kn…
Hodnocení
81% (167)
  • Neznámá dostupnost
  • Doprava od 64 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
  • Doprava od 64 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
Neznámá dostupnost
Cena
251 Kč

Nejlevnější nabídky

Hlídat cenu
Chcete zrušit hlídání ceny?
MEGAKNIHY.cz
Hodnocení
86% (249 418)
  • Skladem
  • Doprava od 148 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (10)
  • Doprava od 148 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (10)
Skladem
Cena
213 Kč
Nejlevnější-kn…
Hodnocení
81% (167)
  • Neznámá dostupnost
  • Doprava od 64 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
  • Doprava od 64 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
Neznámá dostupnost
Cena
251 Kč
Libristo.cz
Hodnocení
69% (35)
  • Neznámá dostupnost
  • Doprava od 99 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
  • Doprava od 99 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
Neznámá dostupnost
Cena
251 Kč
Alescenek.cz
Hodnocení
94% (7 326)
  • Skladem
  • Neznámá doprava
Skladem
Cena
299 Kč

Vývoj ceny

Hodnocení ceny
Obvyklá cena
Nejnižší cena za 30 dní
185 Kč
Vývoj ceny za 30 dní
+28 Kč
Nejnižší cenaBěžná cena (medián)Rozpětí cen
10. 11. 202520. 11. 202530. 11. 202509. 12. 2025170 Kč205 Kč240 Kč275 Kč310 Kč

Podobné výrobky

Všechny podobné

Informace o Sociální marketing - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová

Popis

Kniha poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů z oblasti sociálního marketingu. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány také příbuzným komunikačním aktivitám, jako je politický či náboženský marketing, etickým aspektům sociálního marketingu, zákonné regulaci a samoregulaci. Další kapitoly se zabývají historií sociálního marketingu v ČR i ve světě či novými trendy v marketingu. Publikace obsahuje také široký přehled případových studiích sociálních marketingových kampaní na různá témata. Je určena pracovníkům z oblasti jak komerčního, tak i sociálního marketingu, vysokoškolským studentům či marketingovým nadšencům. Oba autoři se dlouhodobě věnují problematice sociálního marketingu a přednáší výše zmíněná témata na univerzitní půdě.

Parametry

VýrobceVeRBuM
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
KategorieSpolečenské a humanitní vědy
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Jazyk
čeština
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Počet stran
256
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Rok vydání
2016
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Vazba
brožovaná
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Produktové číslo
978-80-87500-80-4
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Na Zboží od
25. května 2017
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.

Recenze

Přidání nového hodnocení
Oblíbené výrobky
Časté volby
Podobné kategorie
Trendy na Zboží
Nakupujete
Internet a PC
Tech a AI