- Týden a více
- Doprava zdarma
- Doprava zdarma
















Motopneu Pirelli MT 60 RS je navržena pro cestovní endura a motocykly s vysokým objemem. Tento typ pneumatiky je ideální pro ty, kteří hledají univerzální řešení pro jízdu na asfaltových silnicích, lehkém terénu a štěrkových cestách. Doporučuje se rozložení výkonu v poměru 80 % silnice a 20 % terén.
Pirelli MT 60 RS je celoroční motopneu určená pro různé jízdní podmínky. Díky své konstrukci je tato pneumatika vhodná pro motocyklisty, kteří podnikají delší cesty a potýkají se s různorodým povrchem. Je konstruována s ohledem na vysoký výkon na asfaltu, ale zároveň poskytuje dostatečnou stabilitu a trakci na lehkém offroadu a štěrkových cestách.
Tato pneumatika je ideální volbou pro majitele cestovních endur, kteří potřebují pneumatiky, jež zvládnou jak dlouhé asfaltové trasy, tak i lehký terén. Je rovněž vhodná pro motocykly s vyšším objemem motoru, kde je kladen důraz na vysoký výkon a spolehlivost.
Výběrem pneumatiku Pirelli MT 60 RS získáte nejen univerzální obutí pro různé povrchové podmínky, ale i jistotu spolehlivé a bezpečné jízdy.
| Výrobce | Pirelli Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
| Kategorie | Motopneu a motoduše Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
| Index rychlosti | W (270 km/h) Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Index rychlosti (SI = Speed Index) je písmeno odpovídající rychlostní kategorii. Určuje maximální rychlost, při které může pneumatika nést hmotnost určenou hmotnostním indexem (indexem nosnosti). | |
| Na Zboží od | 4. ledna 2019 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Šířka pneu | 180 mm Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Profilové číslo | 55 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Dvojčíslí za lomítkem, které udává poměr mezi šířkou pneumatiky a výškou bočnice v procentech. | |
| Průměr disku | R17 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Velikost disku/ráfku v palcích, přičemž 1 palec je cca 25,4 mm. "R" je zkratka pro radiální konstrukci pneumatiky. | |
| Bezdušové | Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Plášť není oddělen od duše, ale vzduch drží mezi vnitřní vrstvou gumy a ráfkem. Lépe odolávají proražení a při náhlém úniku vzduchu jsou mnohem bezpečnější. Značí se TL (tubeless). | |














