Hodnocení: 100%
Jednoduchá
Rychle nahřívá
Kvalitní trouba, splňuje požadavky

| 5 | 17x | ||
| 4 | 10x | ||
| 3 | 2x | ||
| 2 | 0x | ||
| 1 | 5x |
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Jednoduchá
Rychle nahřívá
Kvalitní trouba, splňuje požadavky
Je to dalsi spotrebic stejne znacky
Výborně vaří i péče
Maximálně spokojený
pomalu se zahřívají plotýnky, slabá výhřevnost
S touto troubou mám jen ty nejhorší zkušenosti. Po roce a půl používání jsem si všimla, že se dno trouby začíná propékat a objevuje se tam díra. Protože jsem věděla, že je trouba stále v záruce, ihned jsem kontaktovala obchod, kde jsem ji zakoupila. Bylo mi sděleno, že reklamaci musím řešit přímo se společností Mora, a tak jsem dostala potřebné kontakty a instrukce.
Napsala jsem e-mail, ve kterém jsem popsala problém a přiložila fotografie poškození. Uplynul měsíc a nedostala jsem žádnou odpověď. Po uplynutí této doby jsem se tedy znovu připomněla. Teprve poté mi bylo odpovězeno s omluvou, že si mé zprávy nevšimli, což mi přišlo zvláštní, ale rozhodla jsem se to neřešit. Bylo mi řečeno, že fotografie poslali hlavnímu technikovi na posouzení.
Zhruba po týdnu mi přišla odpověď, že technik usoudil, že se jedná o moji chybu a že jsem musela během pečení položit na dno trouby pekáč nebo alobal. Nemohla jsem uvěřit, že mi něco takového napsali, protože elektrické trouby používám již více než 20 let a nikdy mě nenapadlo něco podobného udělat. Navíc bych si jistě všimla, kdyby na dně trouby ležel nějaký plech nebo alobal, a to jsem jim také napsala.
Následně mi přišla odpověď, že rozhodnutí technika je konečné a tímto se mnou ukončili veškerou komunikaci. Nerozumím, jak může být rozhodnutí považováno za konečné, když se na sporák nepřijel nikdo podívat a technik vycházel pouze z fotografie. Jsem si jistá, že jsem troubu používala správně a nic takového se nestalo.
Je mi 78 let, bydlím sama a nemohu si dovolit kupovat nový sporák každých pár let. Nerozumím, jak je možné, že jsem dříve měla sporák přes 10 let a nikdy se nic podobného nestalo, a nyní po roce a půl běžného používání dojde k takovému poškození. Navíc se od začátku objevovaly další problémy, jako nefunkční svítící diody, kvůli kterým musel technik již jednou přijet a sporák opravovat.
Pokud někdo uvažuje o koupi tohoto sporáku nebo jakéhokoliv výrobku od této značky, prosím, raději si to rozmyslete. Můj zážitek se značkou Mora je velmi negativní a považuji jejich přístup za arogantní. Cítím se podvedena a velmi zklamaná.
Blanka Paďourová
2x oprava sklokeramické desky
Jednoduchá instalace i obsluha
Tuctové zboží
Klasika
Dobrý výkon, snadné ovládání i čištění.
Zůstali jsme věrni značce. Sporák splňuje naše očekávání, používáme jej denně.
nemáme připomínky
Jsme spokojeni.