Hlavička stránky
Hlavní obsah stránky
  • Metody výzkumu médií - Tomáš Trampota; Martina Vojtěchovská
  • Metody výzkumu médií - Tomáš Trampota; Martina Vojtěchovská
  • Metody výzkumu médií - Tomáš Trampota; Martina Vojtěchovská
Metody výzkumu médií - Tomáš Trampota; Martina Vojtěchovská

Metody výzkumu médií - Tomáš Trampota; Martina Vojtěchovská

Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Čeština, počet stran 296, rok vydání 2010, brožovanáCílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu).

Nejlevnější nabídky

Hlídat cenu
Chcete zrušit hlídání ceny?
PORTÁL s.r.o.
Hodnocení
98% (437)
  • Neznámá dostupnost
  • Doprava od 79 Kč
  • Osobní odběr zdarma (2)
  • Doprava od 79 Kč
  • Osobní odběr zdarma (2)
Neznámá dostupnost
Cena
310 Kč

Vývoj ceny

Hodnocení ceny
Obvyklá cena
Nejnižší cena za 30 dní
310 Kč
Vývoj ceny za 30 dní
0 Kč
Nejnižší cenaBěžná cena (medián)Rozpětí cen
13. 11. 202523. 11. 202503. 12. 202512. 12. 2025290 Kč300 Kč310 Kč320 Kč330 Kč

Podobné výrobky

Všechny podobné

Informace o Metody výzkumu médií - Tomáš Trampota; Martina Vojtěchovská

Popis

Cílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu). Jednotlivé metodické postupy jsou rozebrány na praktických příkladech z českých médií. Kniha je zároveň praktickým metodickým manuálem pro čtenáře, kteří se výzkumem médií zabývají, nebo se s ním hodlají hlouběji seznámit. Publikaci ocení studenti oborů mediální studia, žurnalistika, sociologie, politologie a dalších sociálních věd i odborná veřejnost (pracovníci médií, mediálních agentur, reklamních a PR agentur). PhDr. Tomáš Trampota, Ph.D., je vědeckým pracovníkem Centra mediálních studí FSV UK, přednáší zde analýzu mediálních obsahů a sociologii zpravodajství, analýzu médií pak na VOŠP. PhDr. Martina Vojtěchovská je zástupkyní šéfredaktora odborného týdeníku Marketing and Media.

Parametry

VýrobcePortál
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
KategorieSpolečenské a humanitní vědy
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Jazyk
čeština
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Počet stran
296
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Rok vydání
2010
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Vazba
brožovaná
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Produktové číslo
978-80-7367-683-4
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.

Recenze

Přidání nového hodnocení

Společenské a humanitní vědy Portál

Více z kategorie
Oblíbené výrobky
Časté volby
Podobné kategorie
Trendy na Zboží
Nakupujete
Internet a PC
Tech a AI