Hlavní obsah stránky
Marketing: Základy marketingu 2 - Marek Moudrý (2015, brožovaná bez přebalu lesklá)

Marketing: Základy marketingu 2 - Marek Moudrý (2015, brožovaná bez přebalu lesklá)

Nahlásit
Nahlásit chybu

Čeština, počet stran 80, rok vydání 2015, brožovanáTitul zohledňuje stanovený obsah učiva marketingu vycházející z RVP 63-41-M/01 Ekonomika a podnikání. Doporučená hodinová dotace je 2 hodiny týdně ve 3.

Nabídky dle ceny

 

 

  •  
 
 
 
 
 

 

  •  
 
 
 
 

Podobné výrobky

Všechny podobné

Informace

Popis

Titul zohledňuje stanovený obsah učiva marketingu vycházející z RVP 63-41-M/01 Ekonomika a podnikání. Doporučená hodinová dotace je 2 hodiny týdně ve 3. ročníku. Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny.

Parametry

VýrobceComputer Media
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
KategorieOstatní učebnice
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Jazykčeština
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Počet stran80
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Rok vydání2015
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Vazbabrožovaná
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.

Hodnocení

Přidání nového hodnocení

Ostatní učebnice Computer Media

Všechny ostatní učebnice Computer Media