Hlavička stránky
Hlavní obsah stránky
Lázeňství: Management a marketing - kolektiv (2019, brožovaná)

Produkt již není v prodeji

Lázeňství: Management a marketing - kolektiv (2019, brožovaná)

Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Čínština, počet stran 368, rok vydání 2019, brožovanáPublikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté teoretické i praktické zkušenosti, se v knize věnují především marketingovému řízení lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků.

Vývoj ceny

Hodnocení ceny
Obvyklá cena
Nejnižší cena za 30 dní
179 Kč
Vývoj ceny za 30 dní
0 Kč
Nejnižší cenaBěžná cena (medián)Rozpětí cen
12. 11. 202521. 11. 202501. 12. 202510. 12. 2025170 Kč215 Kč260 Kč305 Kč350 Kč

Podobné výrobky

Všechny podobné
Mohlo by vás zajímat

Společenské a humanitní vědy Nakladatelství GRADA

Více z kategorie

Informace o Lázeňství: Management a marketing - kolektiv (2019, brožovaná)

Popis

Publikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté teoretické i praktické zkušenosti, se v knize věnují především marketingovému řízení lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků. Postupují od představení lázní a lázeňství v Evropě a České republice a služeb lázeňských zařízení, přes management lázeňských podniků, marketingový výzkum, analýzu prostředí a výběr cílových trhů, až po celý marketingový mix – produkt, cenu, distribuci a komunikaci. Speciální pozornost autoři věnují interní a externí komunikaci v lázeňských organizacích a lázeňských hotelích. Výklad je doplněn mnoha příklady z české i zahraniční praxe, včetně obrazové dokumentace. Kniha je určena především studentům vysokých škol, vyšších odborných škol a středních škol, kteří studují cestovní ruch, pracovníkům lázeňských organizací a hotelů a všem dalším, kteří mají zájem se hlouběji seznámit s implementací marketingového řízení v lázeňství.

Parametry

VýrobceNakladatelství GRADA
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
KategorieSpolečenské a humanitní vědy
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Jazyk
čínština
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Počet stran
368
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Rok vydání
2019
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Vazba
brožovaná
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Produktové číslo
978-80-271-2461-9
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Na Zboží od
10. ledna 2020
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.

Recenze

Přidání nového hodnocení
Oblíbené výrobky
Časté volby
Podobné kategorie
Trendy na Zboží
Nakupujete
Internet a PC
Tech a AI