Hlavní obsah stránky
Umění Kreativita v reklamě - Pavel Horňák

Kreativita v reklamě - Pavel Horňák

Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu

Čeština, počet stran 296, rok vydání 2014, pevná / vázanáKniha se zabývá tvůrčím procesem při tvorbě reklamy a dalších forem propagace. Blíže si všímá předpokladů tvůrců reklam, zejména však tím, jak je možno kreativitu podpořit.

Nabídky dle ceny

 

 

  •  
 
 
 
 

Podobné výrobky

Všechny podobné

Informace

Popis

Kniha se zabývá tvůrčím procesem při tvorbě reklamy a dalších forem propagace. Blíže si všímá předpokladů tvůrců reklam, zejména však tím, jak je možno kreativitu podpořit. Hledá odpověď na otázku, co je potřeba k tomu, aby člověk dokázal vytvořit nápaditou a přitom účinnou reklamu. V knize autor shrnuje své mnohaleté zkušenosti s tvorbou reklam. Poučení v ní najdou jak studenti, tak i samotní reklamní tvůrci.

Parametry

VýrobceVeRBuM
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
KategorieUmění
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Jazykčeština
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Počet stran296
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Rok vydání2014
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Vazbapevná / vázaná
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Produktové číslo978-80-87500-49-1
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.

Hodnocení

Přidání nového hodnocení