Hlavní obsah stránky
Kreativita v reklamě - Pavel Horňák
Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Čeština, počet stran 296, rok vydání 2014, pevná / vázanáKniha se zabývá tvůrčím procesem při tvorbě reklamy a dalších forem propagace. Blíže si všímá předpokladů tvůrců reklam, zejména však tím, jak je možno kreativitu podpořit.
Nabídky dle ceny
Podobné výrobky
Všechny podobnéInformace
Popis
Kniha se zabývá tvůrčím procesem při tvorbě reklamy a dalších forem propagace.
Blíže si všímá předpokladů tvůrců reklam, zejména však tím, jak je možno kreativitu podpořit. Hledá odpověď na otázku, co je potřeba k tomu, aby člověk dokázal vytvořit nápaditou a přitom účinnou reklamu. V knize autor shrnuje své mnohaleté zkušenosti s tvorbou reklam.
Poučení v ní najdou jak studenti, tak i samotní reklamní tvůrci.
Parametry
Výrobce | VeRBuM Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Kategorie | Umění Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Jazyk | čeština Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Počet stran | 296 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Rok vydání | 2014 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Vazba | pevná / vázaná Nahlásit Nahlásit chybu parametru | |
Produktové číslo | 978-80-87500-49-1 Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Hodnocení
Přidání nového hodnocení