Stroj je určený především do linie závodní dráhy s úmyslem vítězit. S kubaturou 190 ccm si spojte mohutný výkon až 12 kW. Chlazení motoru podporuje chladič oleje, přičemž takto vysoký výkon lahodně zpracuje čtyřventilová technika a jeho dávkování na zadní kolo je v tomto případě prostřednictvím až pětistupňové převodovky. Pro start TT190R využívá nakopávačku, tak i elektrický startér.
Karburátor je nastaven na co nejefektivnější dávkování paliva. Podvozek využívá disky ze slitiny vysokopevnostního hliníku, a proto se váha stroje udržela na skvělých 81 kg. Pružení je na obou koncích plně nastavitelné, a tak jezdec ladí podvozek podle osobní náročnosti či charakteru tratě, a to expresním laděním, přičemž díky vysokému zdvihu pružení je podvozek nastavitelný i na ty extrémní tratě.
Přední i zadní brzda má ostrý, typicky racingový charakter náběhu účinnosti, což vyspělý závodník docení v extrémních situacích. Přední USD vidlice se zde pyšní v designu krásného eloxu, ale není to jen lákavý pohled. Poskytuje i vysoký výkon. Do všeho skvěle zapadá velmi odolná zadní vidlice s mimořádnou tuhostí.