Hlavička stránky
Hlavní obsah stránky
Cizojazyčná kniha How to Have Great Ideas: A Guide to Creative Thinking and Pr – John Ingledew (EN)

How to Have Great Ideas: A Guide to Creative Thinking and Pr – John Ingledew (EN)

Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu

Angličtina, počet stran 184, rok vydání 2016, brožovanáHow to Have Great Ideas is the essential guide for students and young professionals looking to embrace creative thinking in design, advertising, and communications. It provides 53 practical strategies and projects for unlocking innovative ideas.Strategies include improvisation techniques, changing the scenery, finding hidden links, looking to nature for inspiration, combining unusual systems,…

Nejlevnější nabídky

Nejlevnější-kn…
Hodnocení
81% (163)
  • Neznámá dostupnost
  • Doprava od 64 Kč
  • Osobní odběr od 39 Kč (celá ČR)
  • Doprava od 64 Kč
  • Osobní odběr od 39 Kč (celá ČR)
Neznámá dostupnost
Cena
923 Kč
Libristo.cz
Hodnocení
59% (22)
  • Neznámá dostupnost
  • Doprava od 99 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
  • Doprava od 99 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
Neznámá dostupnost
Cena
923 Kč

Podobné výrobky

Všechny podobné

Informace o How to Have Great Ideas: A Guide to Creative Thinking and Pr – John Ingledew (EN)

Popis

How to Have Great Ideas is the essential guide for students and young professionals looking to embrace creative thinking in design, advertising, and communications. It provides 53 practical strategies and projects for unlocking innovative ideas.Strategies include improvisation techniques, changing the scenery, finding hidden links, looking to nature for inspiration, combining unusual systems, challenging set boundaries and many more. Each strategy is packed with great examples of successful contemporary and historical designs – from a designer dress made out of an old typewriter to ticket machines powered by recycled bottles in China, via the reimagining of famous brand logos and mis-use of photocopiers.Packed with great examples of innovative thinking in graphic design, advertising, photography, illustration, architecture, product design, furniture design, industrial design, animation, digital design, car design engineering, art and fashion. About the Author John Ingledew has taught and written about design, photography and creative thinking for 20 years, worked at universities in Europe, America and Japan, and recently helped to set up an Art School in Northern China. He is a Visiting Professor at The London School of Film, Media and Design at The University of West London.

Parametry

VýrobceLaurence King
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
KategorieCizojazyčné knihy
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Jazyk
angličtina
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Počet stran
184
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Rok vydání
2016
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Vazba
brožovaná
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Produktové číslo
9781780677293
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.

Recenze

Přidání nového hodnocení

Cizojazyčné knihy Laurence King

Všechny cizojazyčné knihy Laurence King
Oblíbené výrobky
Časté volby
Podobné kategorie
Trendy na Zboží
Nakupujete
Internet a PC
Tech a AI