390 mlChemická kotva Fischer Group FIS EM Plus 544176 390 ml je epoxidová injektážní malta určená pro kotvení ve strukturách z betonu, a to jak s trhlinami, tak bez nich. Tento typ malty nabízí možnost použití u nejvyšších zatížení, což z ní činí vhodnou volbu pro řadu profesionálních aplikací v interiéru i exteriéru.
Informace o Fischer Group FIS EM Plus 544176 390 ml
Popis
Chemická kotva Fischer Group FIS EM Plus 544176 390 ml je epoxidová injektážní malta určená pro kotvení ve strukturách z betonu, a to jak s trhlinami, tak bez nich. Tento typ malty nabízí možnost použití u nejvyšších zatížení, což z ní činí vhodnou volbu pro řadu profesionálních aplikací v interiéru i exteriéru.
Tato epoxidová malta je kompatibilní s několika systémovými komponenty, jako jsou kotevní šroub FIS A, kotevní pouzdro s vnitřním závitem RG M I a betonářská výztuž. Kotevní šroub FIS A poskytuje možnost nastavení kotevní hloubky dle konkrétních požadavků aplikace, což pomáhá optimalizovat spotřebu materiálu.
Chemická kotva FIS EM Plus je určena hlavně do betonu, včetně betonu s trhlinami i bez nich. Je vhodná pro fixaci spojovacích trnů, vysokokapacitních regálů, výškových konstrukcí a těžkých ocelových konstrukcí. Možnost použití při teplotách až do -5 °C rozšiřuje spektrum aplikací, protože je možné ji instalovat i v chladnějším počasí.
Produkt má objem 390 ml a certifikace pro použití v jádrově vrtaných a zaplavených otvorech, stejně tak je schválen pro aplikace s rizikem seizmického zatížení kategorie C1 a C2. Toto zajišťuje vysokou úroveň bezpečnosti i v extrémních podmínkách.
Montáž této chemické kotvy je možná jak předsazeně, tak průvlečně, pokud je použito kotevní šroub FIS A. Při použití kotevního pouzdra RG M I je montáž možná pouze předsazená. Pryskyřice a tužidlo jsou uloženy v oddělených komorách a smíchají se až při protlačení obou složek přes statický směšovač, čímž se spustí chemická reakce tuhnutí. Tím je zajištěna správná aplikace a výsledná pevnost spoje.
Využití této chemické kotvy je většinou spojováno s náročnějšími konstrukčními projekty, kde je důležité zajistit maximální únosnost a dlouhodobou stabilitu spoje.