- Skladem
- Doprava zdarma
- Osobní odběr zdarma (celá ČR)
- Doprava zdarma
- Osobní odběr zdarma (celá ČR)




















| Výrobce | CRUSSIS Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
| Kategorie | Elektrokola Nahlásit Nahlásit chybu parametru |
| Materiál rámu | dural Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| S nízkým nástupem | Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Nízká nástupní hrana pro snadné nasednutí. | |
| Skládací | Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Barva | vícebarevná Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Kapacita baterie | 20 Ah Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Dojezd | 170 km Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Výdrž baterie | 720 Wh Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Napětí | 36 V Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Napětí baterie. Pro dojezd je určující vztah napětí, kapacity a výkonu motoru. | |
| Maximální kroutící moment | 75 Nm Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Počet rychlostí | 8 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Jedná se o součin různých převodů, které umožňují jízdu v různých rychlostech. | |
| Typ brzd | kotoučové Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Mohou být mechanické, nebo hydraulické. Oba systémy využívají tlak brzdových destiček na kotouč upevněný na středu kola. Nejčastěji se využívají ráfkové a kotoučové brzdy. | |
| Typ kotoučové brzdy | hydraulická Nahlásit Nahlásit chybu parametru | K brždění využívá hydraulický systém, tedy hadičku naplněnou tekutinou a vyznačuje se vyšším brzdným výkonem než brzda mechanická. | |
| Způsob řazení | řadící páčka Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Určuje, jak se přepíná mezi různými převody elektrokola. | |
| Typ elektrokola | městské Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Pro pohodlnou jízdu městem na asfaltu i na cyklostezce. Rozdělení na základě terénu, do kterého je elektrokolo primárně určeno. | |
| Modelový rok | 2024 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Velikost kol | 27,5 palců Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Odvozuje se z výšky postavy osoby, která bude kolo využívat. Závisí také na typu a preferovaném stylu jízdy. | |
| Šířka pláště | 2" Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Velikost pláště kola v palcích nebo milimetrech. | |
| Velikost rámu | 17" Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Zjistí se z výšky postavy osoby, která bude kolo využívat, přičemž se určuje od horní trubky rámu (od sedlovky) po přední část hlavové trubky. | |
| Odpružení kola | odpružená vidlice Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Odpružení kola se týká mechanismu, který je v rámu nebo ve vidlici kola a slouží k tlumení nárazů a nerovností terénu. To zvyšuje komfort jezdce a zlepšuje ovladatelnost kola. | |
| Zamykatelnost odpružení | Nahlásit Nahlásit chybu parametru | Možnost uzamknout odpružení, aby vidlice za jízdy nepružila. | |
| Přední zdvih | 100 mm Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Stojánek | Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| Na Zboží od | 1. března 2024 Nahlásit Nahlásit chybu parametru | ||
| 5 | 4x | ||
| 4 | 1x | ||
| 3 | 1x | ||
| 2 | 1x | ||
| 1 | 0x |
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Skvělé kolo které zvládne i horší cesty. Pohodlné nasedání.Výborné řazení i brzdy.Baterie při použití eco pomoci točí skutečně 160 km,při vyších pomocích motoru uměrně klesá dojezd.Zatím jsem použil nejvýš střední výpomoc .
Sedlo je poměrně tvrdé na delší trasy je zapotřebí změkčení. O jiných nevím.
Výborné kolo.
režimy dojezdu ,ovládání
mohlo by být lehčí
velice dobré elektrokolo
Jezdí samo,ideální pro důchodce.Snadné nasedli a vystupování.
Váha ,cca 27 kg s baterií.
Dostatečně výkonný motor Panasonic, rychle pomáhá, velmi dobrý nástup výkonu.
Po 10 ujetých km ubyde kolem 5 % baterie i ve velmi kopcovitém terénu na režim auto.
Intuitivní ovládání elektroniky, snadné ovládání přehazovačky a luxusní brzdy, které stačí jen pohladit a hned brzdí.
Dostatečné převody po ježdění ve městě i mezi město - vyladěné při lážo plážo šlapání na 5 až 30 km / h - pro vyšší rychlosti je třeba zabrat a rychleji šlapat.
V dlouhém kopci na High není prakticky potřeba žádná síla v nohách, stačí jen vytrvale šlapat a šlapat a šlapat.
Externě vyjmutelná baterie a originální kvalitní nabíječka.
Váha kolem 25 Kg - ve dvou lidech se nechá lehce vynést do patra, v jednom člověku s přestávkami také.
Nosič, stojánek, dostatečně dlouhé blatníky, zamykací přední pružení, snadno nasaditelný řetěz, možnost přišroubování držáku na lahev, USB nabíjení ext. zařízení, baterka na zámek.
Robustní rám který ale není vyloženě těžký a lehce se na kolo nasedá / sesedá.
Dostatečně široká řidítka.
Obyčejné pedály - není nutno kupovat speciální cyklistické boty.
Je nutné dokoupit zvonek, případně přední a zadní světlo pro jízdu v šeru / v noci (kolo má pouze odrazky).
Složitý rozjezd do kopce díky váze kola a prodlevě sepnutí motoru - to bude ale nejspíš i u jiných modelů.
Walk řežim je někdy příliš rychlý a musíte kolo dobíhat.
Ne každému bude vyhovovat výchozí sedačka - je sportovní, tedy tvrdší. Kupodivu to vadí pouze do kopce, z kopce a na rovinkách to není takový problém. Vyřeší jezdecké kalhoty s polštářkem.
Terén jsme s ním nezkoušeli a ani neplánujeme zkoušet, maximálně kousek polní cesty, ale tím, že není odpružené vzadu a sedačka je tvrdší, nebude to pro každého. Není to zkrátka horské kolo.
Z kola jsem nadšený a doporučil bych jej všem. Jako pro astmatika pro mě bylo dlouho kolo zapovězeno. Ačkoli jsem dříve horské i silniční kolo měl, bylo to pro mě víc utrpení než zábavy a mnoho úseků jsem kolo musel vést. S tímto elektrokolem jsem se do žádného kopce ani nezadýchal, natož abych měl vážnější problémy či musel zastavit. Bez tréninku jsem při první jízdě ujel v kopcích 6 km na jeden zátah a jediná bolest, byla v (na pohyb nezvyklých) lýtkách, která ale rychle při odpočinku odezněla. Takže za mě je kolo vhodné úplně pro každého.














