Hlavička stránky
Hlavní obsah stránky
Cizojazyčná kniha Creating a Brand Identity: A Guide for Designers - Catharine Slade-Brooking (EN)

Creating a Brand Identity: A Guide for Designers - Catharine Slade-Brooking (EN)

Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Angličtina, počet stran 160, rok vydání 2016Creating a brand identity is a fascinating and complex challenge for the graphic designer. It requires practical design skills and creative drive as well as an understanding of marketing and consumer behaviour.

Nejlevnější nabídky

Hlídat cenu
Chcete zrušit hlídání ceny?
Martinus
Hodnocení
96% (7 255)
  • Skladem
  • Doprava od 99 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
  • Dárek zdarma
  • Doprava od 99 Kč
  • Osobní odběr od 49 Kč (celá ČR)
  • Dárek zdarma
Skladem
Cena
569 Kč
Bookshop.cz
Hodnocení
83% (746)
  • Do týdne
  • Doprava od 79 Kč
  • Osobní odběr zdarma (1)
  • Doprava od 79 Kč
  • Osobní odběr zdarma (1)
Do týdne
Cena
625 Kč

Vývoj ceny

Hodnocení ceny
Obvyklá cena
Nejnižší cena za 30 dní
564 Kč
Vývoj ceny za 30 dní
+5 Kč
Nejnižší cenaBěžná cena (medián)Rozpětí cen
06. 11. 202516. 11. 202526. 11. 202505. 12. 2025550 Kč625 Kč700 Kč775 Kč840 Kč

Podobné výrobky

Všechny podobné

Informace o Creating a Brand Identity: A Guide for Designers - Catharine Slade-Brooking (EN)

Popis

Creating a brand identity is a fascinating and complex challenge for the graphic designer. It requires practical design skills and creative drive as well as an understanding of marketing and consumer behaviour. This practical handbook is a comprehensive introduction to this multifaceted process. Exercises and examples highlight the key activities undertaken by designers to create a successful brand identity, including defining the audience, analyzing competitors, creating mood boards, naming brands, designing logos, presenting to clients, rebranding and launching the new identity. Case studies throughout the book are illustrated with brand identities from around the world, including a diverse range of industries – digital media, fashion, advertising, product design, packaging, retail and more.

Parametry

VýrobceLaurence King
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
KategorieCizojazyčné knihy
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Jazyk
angličtina
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Počet stran
160
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Rok vydání
2016
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Vícejazyčná kniha
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Produktové číslo
9781780675626
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Na Zboží od
10. února 2016
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.

Recenze

Přidání nového hodnocení

Cizojazyčné knihy Laurence King

Více z kategorie
Oblíbené výrobky
Časté volby
Podobné kategorie
Trendy na Zboží
Nakupujete
Internet a PC
Tech a AI