Hlavní obsah stránky
Slovník Česká literatura a nová média - Karel Piorecký

Česká literatura a nová média - Karel Piorecký

Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu

Čeština, počet stran 296, rok vydání 2016, brožovanáOd druhé poloviny devadesátých let 20. století je literatura šířena nejen prostřednictvím tištěných a audiovizuálních médií, ale využívá zároveň bezbřehý a dynamicky se vyvíjející prostor internetu.

Doporučené nabídky

 

 

  •  
 
 
 
 
 

 

  •  
 
 
 
 
 

 

  •  
 
 
 
 
 

 

  •  
 
 
 
 

Nabídky dle ceny

 

 

  •  
 
 
 
 

Podobné výrobky

Všechny podobné

Informace

Popis

Od druhé poloviny devadesátých let 20. století je literatura šířena nejen prostřednictvím tištěných a audiovizuálních médií, ale využívá zároveň bezbřehý a dynamicky se vyvíjející prostor internetu. Nové digitální technologie zasáhly jak do procesu tvorby literárního textu, tak do procesu jeho recepce – a nenechaly beze změny ani principy, podle nichž dosud fungovala literatura jako komplexní komunikační systém. V čem se liší způsob tvorby a zveřejnění

Parametry

VýrobceAcademia
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
KategorieSlovníky
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Jazykčeština
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Počet stran296
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Rok vydání2016
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Vazbabrožovaná
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Produktové číslo978-80-200-2578-4
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.

Hodnocení

Přidání nového hodnocení

Slovníky Academia